. Guerilla marketing je oblíbený především u menších firem, startupů a značek, které chtějí „vybočit z. Jeho základem je přesné definování cíle reklamy – co má konkrétní sdělení způsobit u cílové skupinypodaří trefit do vkusu cílové skupiny. Guerilla marketing je oblíbený především u menších firemkonkrétní sdělení způsobit u cílové skupiny. Model předpokládá čtyři fáze: informovanost, pochopení ;
vás doporučí dál nebo zda u vás bude nakupovat opakovaně. Loajalita se nerodí z jedné schůzky, alepo uzavření obchodu často rozhoduje o tom, zda se zákazník vrátí, zda vás doporučí dál nebo zda u ;
. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. Business úspěch Business strategie Prahapostoje a vnitřního kompasu. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě datStatistika a pravděpodobnost přinášejí manažerům schopnost vyhodnocovat situace na základě dat. Moderní ekonomické řízení firmy se opírá o tvrdá data, přesné modely a simulace – a právě zde sevyhodnocovat výkon. Spojení dat a strategie = síla Kombinací těchto nástrojů – datová analytika, modelování„pocitem“ se stává rozhodování na základě důkazů, dat a pravděpodobnosti úspěchu. Firmy, které ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s datytrhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C), nebo obchodujetepracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsousystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchrozvoje svých týmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužíefektivní rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu ;
návratnost investic. Zdravé finance nejsou výsledkem náhody, ale vědomého řízení na základě datvědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení ;
, oddělovat fakta od názorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků, práce s daty a informacemi – to jsou pilíře zdravého rozhodování. Umět si položit správné otázkynázorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků. V naší práci sindividuálního mentoringu. Praktické zhodnocení důkazů, identifikace logických chyb, práce s daty a ;
efektivnějšímu vedení lidí. Zralý lídr začíná u sebe – a my ho na této cestě provázíme. Téma vnitřního rozvojeefektivnějšímu vedení lidí. Zralý lídr začíná u sebe – a my ho na této cestě provázíme. Téma vnitřního ;
spokojenost. Chcete mít peníze pod kontrolou a tvořit si život podle vlastních pravidel? Objednejte si u náspeníze pod kontrolou a tvořit si život podle vlastních pravidel? Objednejte si u nás konzultaci ;
? Objednejte si u nás koučink, mentoring nebo trénink, který vás dovede k vrcholu. Business úspěch Businessrozvíjet svou psychologii vítězství a osvojit si strategie úspěchu? Objednejte si u nás koučink, mentoring nebo trénink, který vás dovede k vrcholu. ;
i osobním životě. Zaměřujeme se také na rozvoj růstového myšlení u manažerů, což je schopnostosobním životě. Zaměřujeme se také na rozvoj růstového myšlení u manažerů, což je schopnost vnímat ;
nutnost pro udržitelný růst, zdraví a spokojenost. Chcete podpořit work life balance u sebe nebo venutnost pro udržitelný růst, zdraví a spokojenost. Chcete podpořit work life balance u sebe nebo ve firmě? Ozvěte se. ;
vnějšího prostředí, konkurence, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu ;
potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat anaučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat a měření úspěšnosti kampaní, což vám ;
nástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivců, taknástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivců ;
podle silných a slabých stránek i příležitostí na trhu. Tyto nástroje poskytují cenná data a vhlednástroje poskytují cenná data a vhled pro tvorbu marketingových strategií, plánování růstu a efektivní ;
Životní prostředí Životní prostředí Odpady Ovzduší Úklid a čistota Černá reklama Parky a zeleňOvzduší Úklid a čistota Černá reklama Parky a zeleň Granty Dětská hřiště Kašny, pítka ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu