, porozumění cílovým skupinám, budování důvěry a navazování dlouhodobých vztahů. Akviziční proces začínádůsledné plánování, porozumění cílovým skupinám, budování důvěry a navazování dlouhodobých vztahů ;
potřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehospolečnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jeho klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se ;
cílové skupiny, konkurence, sortimentu a způsobu, jakým firma komunikuje svou hodnotu. Strategie eElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod, známý také jako e-commerce, je dnes nepostradatelnou součástí moderního podnikání. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez ;
, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor pro kontinuální učení a rozvojlze snadno škálovat, přizpůsobit konkrétní firmě nebo cílové skupině a zajistit tak maximálníprostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmámdovednostem a znalostem. Kurzy, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor pro ;
, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mailmarketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, rozpočtování avyhodnocování výkonu. Důležité je, aby byla postavena na analýze cílové skupiny, konkurenčním prostředífunnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRM. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní ;
cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, naznalosti cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas ;
trhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovézměnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningové platformy jsou nedílnou ;
nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po volbufirmám nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po ;
nástrojů a kanálů, jako jsou SEO, PPC, e-mail marketing, sociální média, obsahový marketing a další. Vtyto prvky a přizpůsobit je specifickým potřebám vaší cílové skupiny. Nabízíme praktické školení ajsou SEO, PPC, e-mail marketing, sociální média, obsahový marketing a další. V rámci marketingovéhopřizpůsobit je specifickým potřebám vaší cílové skupiny. Nabízíme praktické školení a koučink zaměřený na ;
nejdůležitějších platforem pro interakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktůinterakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktů nebo služeb. Učíme, jak vytvářet ;
Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomoderní nástroje patří virální marketing, podcasty, copywriting, newslettery, e-commerce a videopomáhá budovat značku, oslovovat cílové skupiny a zvyšovat obchodní výsledky. Virální marketing stavícopywriting pomáhá nejen v kampaních, ale i při tvorbě webů, popisů produktů, blogů, e-mailů či ;
, které podporuje jejich roli lídra. Učíme, jak přizpůsobit prezentaci konkrétní cílové skupině, jakcílové skupině, jak pracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionální ;
zacílení na správnou cílovou skupinu. Pokud chcete mít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovatoptimalizaci stávající strategie, zefektivnění nástrojů a zacílení na správnou cílovou skupinu. Pokud chcete ;
DiS. Počet otvíraných studijních skupin ve školním roce 2016/17: 1 (40 studentů) Nabídka: absolutorium, absolvent získává titul DiS. Počet otvíraných studijních skupin ve školním roce 2016/17: 1 (40 studentů) ;
titul DiS. Počet otvíraných studijních skupin ve školním roce 2016/17: 1 Nabídka vzdělání VOŠ Prahatitul DiS. Počet otvíraných studijních skupin ve školním roce 2016/17: 1 ;
Nosníky HEA, HEB, HEM Nosníky HEA, HEB, HEM ocel S235JRG EN 10025 atest EN 10204-2.2/3.1 B ocelS355J2G3 EN 10025 atest EN 10204-3.1 B IPB/HEB 100-1000 DIN 1025/2 IPB/HEA 100-1000 DIN 1025/310204-2.2/3.1 B ocel S355J2G3 EN 10025 atest EN 10204-3.1 B IPB/HEB 100-1000 DIN 1025/2 IPB/HEA ;
-2.2/3.1 B ocel S355J2G3 EN 10025 atest EN 10204-3.1 B INP 80-550 DIN 1025/1 IPE 80-600 DINEN 10025 atest EN 10204-2.2/3.1 B ocel S355J2G3 EN 10025 atest EN 10204-3.1 B INP 80-550 DIN ;
Úhelníky Úhelníky ocel S235JRG EN 10025 atest EN 10204-2.2/3.1 B ocel S355J2G3 EN 10025atest EN 10204-3.1 B rovnoramenné - DIN 1028 20x20x3 mm - 250x250x24 mm nerovnoramenné - DINRohanský ostrov Praha 8 ocel S235JRG EN 10025 atest EN 10204-2.2/3.1 B ocel S355J2G3 EN 10025atest EN 10204-3.1 B rovnoramenné - DIN 1028 20x20x3 mm - 250x250x24 mm nerovnoramenné ;
- oceli S235JRG2, S3550J0 EN 10025 - test EN 10204-2.2/-3.1 B - 20x20x3 mm - 140x140x15 mm10204-2.2/-3.1 B - 8-220 mm - skladové délky 6 m a 12 m Čtvercové tyče - DIN 1014 - oceliS235JRG2, S3550J0 EN 10025 - atest EN 10204-2.2/-3.1 B - 8x8 mm - 100x100 mm - skladové délky 6 mPloché tyče - DIN 1017 - oceli S235JRG2, S355J0 EN 10025 - atest EN 10204-2.2/-3.1 B - 16x5 mmEN 10204-2.2/-3.1 B - 20x20x3 mm - 140x140x15 mm - skladové délky 6 m a 12 m Kruhové tyče - DIN ;
, ev. kované - DIN 1013, DIN 7527/6: - oceli S 355J0, E335, E360, EN 10025, atest EN 10204-2.2./3.1 B- oceli C45, C60, 42CrMo4, 16 MnCr5, EN 10083, atest EN 10204-2.2./3.1 B - 20-600 mm, po dohodě do10025, atest EN 10204-2.2./3.1 B - ocel C45 EN 10083, atest EN 10204-2.2./3.1 B - 20x20 mm - 200x200, E360, EN 10025, atest EN 10204-2.2./3.1 B - 20X5 mm - 150X60 mm - oceli C45 EN 10083, atest EN10204-2.2./3.1 B - 40x10 mm - 150x60 mm - výrobní délky 4-6 m Produkty a služby Konstrukční oceli ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu