vedení týmů směrem k výsledkům. Strategie není jen o plánech – je to živý proces, který posouvá firmu. Strategie není jen o plánech – je to živý proces, který posouvá firmu vpřed. Chcete mít jasný směr a ;
růst. Nabízíme praktická školení a kurzy leadershipu, které rozvíjejí klíčové dovednosti jakorozvíjejí klíčové dovednosti jako strategické myšlení, emoční inteligence, komunikace, delegování, vedení ;
klíčové ukazatele výkonnosti. Obchodní model zase určuje, jakým způsobem firma vytváří, doručuje anastavit, zefektivnit a přizpůsobit konkrétnímu trhu a zákazníkům. Součástí naší nabídky jsou také kurzya školení obchodních a prodejních dovedností – od budování vztahu se zákazníkem, přes efektivníobchodního týmu, cenovou politiku i klíčové ukazatele výkonnosti. Obchodní model zase určuje, jakýmfirmám i jednotlivcům tyto prvky nastavit, zefektivnit a přizpůsobit konkrétnímu trhu a zákazníkům ;
Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýzu zákazníka – jeho potřeby, chování, očekávání a loajalitu, abychom dokázali nastavit cílenou aklíčové poznatky do jednoho přehledného rámce, který vám pomůže lépe se rozhodovat a plánovatzacílení na správnou cílovou skupinu. Pokud chcete mít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovat ;
klíčová pro přežití i růst. Řízení změn zahrnuje plánování, komunikaci, zapojení lidí a překonání odporuklíčová pro přežití i růst. Řízení změn zahrnuje plánování, komunikaci, zapojení lidí a překonání ;
teambuilding a budování týmu jsou klíčové pro vytvoření silného, spolupracujícího a motivovaného kolektivupodporovat sdílenou odpovědnost za výsledky. Týmová práce není jen o spolupráci, ale o synergii – tedybudování týmu jsou klíčové pro vytvoření silného, spolupracujícího a motivovaného kolektivu. Efektivnísdílenou odpovědnost za výsledky. Týmová práce není jen o spolupráci, ale o synergii – tedy schopnosti ;
slova. V praxi rozhoduje právě neverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně čidává najevo zájem i respekt. Jedním z klíčových aspektů efektivní komunikace je aktivní naslouchánítýmech, kvalitnějším vztahům se zákazníky, větší osobní efektivitě a lepšímu zvládání konfliktů. V rámci, že komunikace není jen o tom, co říkáme – ale o tom, co lidé opravdu slyší a vnímají. Businessneverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či autoritativně. Mimika a gestikulace ;
, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální faktory, které mohou ovlivnitmakroprostředí firmy – zkoumá Politické, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentálnípravidlo 80/20 nebo Matice GE jsou klíčovým základem pro správné rozhodování a plánování v byznysu. PESTEpravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových příčin – v marketingu častoplatí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to nástroj pro identifikaci priorit a ;
, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementnavazovat kontakty, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůjTime management je klíčová dovednost pro dosažení osobních i profesních cílů bez zbytečného stresuBrno Královo Pole Time management je klíčová dovednost pro dosažení osobních i profesních cílů bez ;
Motivace lidí je klíčovým faktorem úspěchu každé firmy. Když jsou zaměstnanci i manažeři motivovaní, pracují s větším nasazením, kreativitou a odpovědností. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečněstrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Motivace lidí je klíčovým faktorem úspěchu každé firmy. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z ;
Efektivní vyjednávání je klíčovou dovedností pro každého, kdo chce dosáhnout výhodných dohod, zlepšitreálných situacích. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřebyklíčovou dovedností pro každého, kdo chce dosáhnout výhodných dohod, zlepšit vztahy a úspěšně řešit. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby druhých a nacházet win-win ;
klíčové budování silných vztahů, které umožní nejen navazování nových obchodních příležitostí, ale iúspěšného podnikání. K dosažení obchodního růstu je klíčové budování silných vztahů, které umožní ;
vzdělávání dnes není jen o předávání informací, ale o skutečné změně přístupu, zvyšování výkonnosti apředstavují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerů. Firemní vzdělávání dnes není jen opředávání informací, ale o skutečné změně přístupu, zvyšování výkonnosti a rozvoji lidského potenciálu ;
komunikovat své myšlenky a ovlivňovat své publikum. Úspěšná prezentace není jen o obsahu, ale také ojen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem ;
Inovace a kreativita jsou klíčové pro růst a konkurenceschopnost každé firmy. Pomáhají vytvářet novépodnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře, kteráfiremní strategie, která pomáhá firmám reagovat na měnící se potřeby zákazníků a neustále se vyvíjetInovace a kreativita jsou klíčové pro růst a konkurenceschopnost každé firmy. Pomáhají vytvářetkaždodenního podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře ;
Personální řízení a strategie, řízení lidských zdrojů, klíčové kompetence manažera a jejich rozvojPersonální řízení a strategie, řízení lidských zdrojů, klíčové kompetence manažera a jejich rozvojPersonální řízení a strategie jsou klíčovými prvky pro úspěšné fungování každé firmy. Efektivní, rozvoj firemní kultury a vytváření prostředí, kde lidé chtějí a mohou podávat maximální výkon. Klíčovéřízení a strategie jsou klíčovými prvky pro úspěšné fungování každé firmy. Efektivní řízení lidských ;
produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro zákazníka. Kvalita není náhoda – je výsledkem dobřeověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitě, vyšší spokojenosti zákazníků a trvalé konkurenčníklíčových procesů. Pomáháme firmám zavádět praktická a udržitelná řešení, která vedou ke skutečnémuzlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavenýmanagement kvality má přímý dopad na spokojenost zákazníků, reputaci značky a ziskovost firmy. Kvalita není ;
rychle definovat klíčové prvky jejich podnikání – problémy zákazníků, řešení, jedinečnou hodnotovou, hodnotová nabídka, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdroje, kanály, vztahy se zákazníky, toky příjmů, klíčové činnosti, klíčové zdroje, klíčoví partneři a struktura, klíčoví partneři a struktura nákladů. Oba modely podporují kreativní myšlení, rychlé rozhodování arychlého testování hypotéz, zpětné vazby od zákazníků a minimálně životaschopného produktu (MVP ;
hodnotu pro zákazníka. Lean management staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečnýchzaměstnance do změn. Lean přístup není jen o metodách, ale i o kultuře neustálého zlepšování a zapojeníslužeb nebo výrobků a zároveň zlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízíme. Pomáhají firmám odstranit plýtvání, zjednodušit procesy a zvýšit přidanou hodnotu pro zákazníka. Leannení jen o metodách, ale i o kultuře neustálého zlepšování a zapojení všech úrovní firmy. Pokud chcete ;
, lepší motivaci a strategickému přemýšlení. Zároveň rozvíjíme klíčové manažerské dovednosti, jako jsou, lepší motivaci a strategickému přemýšlení. Zároveň rozvíjíme klíčové manažerské dovednosti, jako jsou ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu