Emoční inteligence, ovládání emocí, asertivita, asertivní komunikace, kurz a školení asertivity ;
kávu: Ano Displej: Ano Typ ovládání: Dotykové Možnost současné přípravy dvou šálků: Ano Programykávu: Ano Displej: Ano Typ ovládání: Dotykové Možnost současné přípravy dvou šálků: Ano Programy ;
Pozitivní řízení kurz, pozitivní myšlení, pozitivní přístup, pozitivní emoce, pozitivní psychologiePozitivní řízení kurz, pozitivní myšlení, pozitivní přístup, pozitivní emoce, pozitivní psychologiekaždodenní manažerské praxi. Učíme, jak využívat pozitivní emoce jako nástroj pro zvýšení výkonuvyužívat pozitivní emoce jako nástroj pro zvýšení výkonu, spokojenosti a týmové spolupráce. Pozitivní ;
autoritativně. Mimika a gestikulace dokreslují emoce, oční kontakt posiluje propojení mezi lidmi a– schopnost být plně přítomen, porozumět druhému a reagovat nejen na slova, ale i na emoce a významyi neverbální komunikace, práci s emocemi a empatií, a aktivní naslouchání. Pomáháme účastníkůmdokreslují emoce, oční kontakt posiluje propojení mezi lidmi a dává najevo zájem i respekt. Jedním zdruhému a reagovat nejen na slova, ale i na emoce a významy mezi řádky. Empatie je přitom zásadní ;
– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskouinspirovat a ovlivnit jejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, aprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to dělámejednotlivcům budovat silné prezentace, trénujeme emoční působení, strukturu příběhu a práci s emocemipříběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskou tvář, přibližuje ;
. Skvělý slogan dokáže firmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identityv chování spotřebitelů, digitalizaci, ekologii, personalizaci, zdravý životní styl nebo význam emocífirmu jasně odlišit, vyvolat emoci i důvěru, a stát se klíčovým prvkem identity značky. Příkladyspotřebitelů, digitalizaci, ekologii, personalizaci, zdravý životní styl nebo význam emocí a autenticity. Tyto ;
odolnost vůči stresu a přispívá ke kvalitnější týmové spolupráci. Vděčnost je silná emoce, která mění. Vděčnost je silná emoce, která mění úhel pohledu. Rozvíjením vděčnosti se posiluje pozitivní naladění ;
napsaný text prodává, vyvolává emoce, inspiruje k akci a zároveň buduje identitu značky. Profesionální, jak zaujmout publikum. Krátká i delší videa umožňují předat emoce, vysvětlit složité produktynapsaný text prodává, vyvolává emoce, inspiruje k akci a zároveň buduje identitu značky. Profesionálnízaujmout publikum. Krátká i delší videa umožňují předat emoce, vysvětlit složité produkty ;
. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyje schopnost regulovat své emoce, chování a reakce. Umožňuje jednat vědomě a promyšleně, a nechování, emoce a potřeby ostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahyinspiruje ostatní. Sebeovládání je schopnost regulovat své emoce, chování a reakce. Umožňuje jednat ;
Argumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráceArgumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráceemoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahdruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena na. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat se vyvést z ;
předpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životníchování. Psychické zdraví úzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky životapředpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životníchování. Psychické zdraví úzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky života ;
angažované publikum. Právě ti dokáží přenášet důvěru a emoce do každodenní komunikace velmipřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocípřenášet důvěru a emoce do každodenní komunikace velmi přirozeným způsobem. Silnou stránkouinfluencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocí storytellingu, osobního příběhu nebo recenze ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanciúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocínebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování ;
nenásilnou a přirozenou formou. Emoce, sympatie, důvěra a autenticita dnes rozhodují stejně jako kvalitazákazníkovy signály, přizpůsobit se a využít psychologie ovlivňování nenásilnou a přirozenou formou. Emoce ;
vytvoření povědomí, vyvolání žádoucích emocí, přesvědčení o kvalitě a vytvoření loajální komunity. Budování silné značky podle CBBE modelu zahrnuje kroky jako vytvoření povědomí, vyvolání žádoucích emocí ;
nejen s dovednostmi, ale také s nastavením mysli, motivací a emocemi, které mají klíčový vliv nanastavením mysli, motivací a emocemi, které mají klíčový vliv na výkon. Koučink podporuje růst ;
, rychlosti načítání, intuitivním ovládání, responzivním designu (funkčním i na mobilních zařízeních) aNPS). Kvalitní e-shop je postaven na přehlednosti, rychlosti načítání, intuitivním ovládání ;
prázdné fráze a marketingové klišé během vteřin. Silná komunikační strategie vytváří důvěru, emoce aznačka působí, jaký má vizuální styl, jaké emoce vzbuzuje a jak se liší od konkurence. Vizuálnídůvěru, emoce a vztah. A právě vztah je v digitální době nejcennější měnou. Brand strategie onlinepak určuje, jak značka působí, jaký má vizuální styl, jaké emoce vzbuzuje a jak se liší od ;
, tabulkách a formulářích, ale především o práci s lidským potenciálem, emocemi, hodnotami a smyslempředevším o práci s lidským potenciálem, emocemi, hodnotami a smyslem. Moderní HR je strategický ;
, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet veprostoru nebo online, využívá prvky překvapení, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu