každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojempřirozenou součástí každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohouArgumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánídruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena napravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat pod ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimityto nástroje byly použity s citem a podporovaly autenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jakoautenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako nátlak. Důvěra se buduje transparentností adůvěře. A právě tyto prvky tvoří základ dlouhodobě úspěšného obchodního vztahu. Business úspěch Businessnebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování ;
obchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s motivací, rozvojTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholením ;
platí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteřílaskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazícho důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkaa autenticitu mohou být tím, co rozhoduje o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchuotázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotou ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímfirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde orozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuje správné a co ne. Je to morální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatjedná o jednotlivce, podnikatele nebo firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní amyšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do tétonákupu, budování důvěry a dlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influenceryúčinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétním publikem prostřednictvím tváře, které ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s daty, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímurozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické znalosti spraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ss jinými firmami (B2B), kvalitní marketingová strategie je základem úspěchu. Díky vhodně zvolenému ;
navázání obchodního vztahu a jeho rozvíjení. Dnešní podnikatelské prostředí je vysoce konkurenční, aobchod není jednorázovou transakcí, ale dlouhodobým dialogem. Budování silných partnerství, sdílenífaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou ahodnoty až po navázání obchodního vztahu a jeho rozvíjení. Dnešní podnikatelské prostředí je vysocefirmy vědí, že obchod není jednorázovou transakcí, ale dlouhodobým dialogem. Budování silných ;
ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedy, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s ;
a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílůstrategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízenípotřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujepilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit ;
jak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu a osobnostní dynamice nabízí MBTIzaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a jejich využití v profesním rozvojiporozumět tomu, jak lidé vnímají svět a jak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu aseminářů, workshopů a individuálních konzultací zaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a ;
Elektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod, známý také jako e-commerce, je dnes nepostradatelnou součástí moderního podnikání. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetového ;
postupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení tohoprofesionálního koučování s praktickými zkušenostmi z oblasti psychologie, businessu a osobního rozvoje, sladit vaše návyky s hodnotami, nastavit cíle, které mají smysl, a najít skutečné životní prioritypráce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodoběakčním výsledkům. Naše výhoda spočívá ve spojení profesionálního koučování s praktickými zkušenostmi z ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCprodeje. Digitální prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítístávají běžnou a žádanou formou spolupráce. Umožňují pracovat odkudkoliv, propojit se s odborníkyumožňují budovat značku, oslovit zákazníky a zvyšovat tržby. Efektivní online marketing propojený spůsobnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a moderním přístupem. V ;
strategie online propojuje digitální marketing s konkrétními obchodními cíli. Není to jen opublika. Obchodní strategie online propojuje digitální marketing s konkrétními obchodními cílipropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešním, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchodkonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodní ;
dosažení obchodních cílů. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Polezákazníka a chytře postaveného marketingového mixu vzniká pevný základ pro růst firmy, posílení značky a dosažení obchodních cílů.reálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s marketingovýmmarketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné znalostisprávném místě, s relevantní nabídkou pro správné publikum. Právě k tomu slouží dobře zpracovaná ;
či obchodní partneři, nahlédnout pod povrch běžného provozu a zhodnotit, jak firma hospodaří, jak. Umožňují vedení firmy i externím subjektům, jako jsou investoři, banky či obchodní partneři, nahlédnoutpod povrch běžného provozu a zhodnotit, jak firma hospodaří, jak efektivně pracuje s náklady, jakrentabilita nákladů, která ukazuje, jak účelně firma pracuje s náklady – kolik korun zisku přinese každálikvidita může signalizovat, že firma má problémy s cash flow a může se dostat do platební neschopnosti ;
nejsilnějších konkurenčních výhod. Nejenže to vede k lepším obchodním a manažerským rozhodnutím, ale takékonkurenčních výhod. Nejenže to vede k lepším obchodním a manažerským rozhodnutím, ale také ke. V naší práci s klienty podporujeme rozvoj právě těchto schopností – ať už prostřednictvím školení, práce s daty a informacemi – to jsou pilíře zdravého rozhodování. Umět si položit správné otázky, pracovat s více pohledy a vyhodnocovat předsudky a kognitivní zkreslení je v dnešní době jednou z ;
obchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v. Obchodní podmínky pak představují konkrétní ujednání, na jejichž základě spolupráce s klienty a partnerykomunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickémupromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale ve, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému zaměření účastníci získávají nejen ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu