, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňuje pokročiléfiltrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástroj proprofilech, propojit se efektivněji s cílovými zákazníky a zkrátit obchodní cyklus. Navigator umožňujepokročilé filtrování, práci s kontakty a sledování firem, čímž z LinkedInu dělá výkonný obchodní nástrojjednotlivců, budování důvěryhodnosti a navazování obchodních i kariérních vztahů. Kvalitně vytvořený ;
zákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodní. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové promarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozuměníobchodních aktivit. Zákazníci se liší demograficky, geograficky, psychologicky i behaviorálně ;
model je vhodný pro menší organizace s jasně definovanými činnostmi. Výhodou je jasné řízení aprostředí. Větší organizace mohou mít problém s přehledností a řízením bez dostatečné kontrolyorganizační struktura není dogma – je to živý systém, který se vyvíjí společně s firmou. Business úspěchzaměstnanec má jednoho přímého nadřízeného. Tento model je vhodný pro menší organizace s jasněhodí zejména pro menší firmy, startupy nebo kreativní prostředí. Větší organizace mohou mít problém s ;
pomáhá budovat značku, oslovovat cílové skupiny a zvyšovat obchodní výsledky. Virální marketing stavíbudovat značku, oslovovat cílové skupiny a zvyšovat obchodní výsledky. Virální marketing staví naklíčové držet krok s trendy, které přinášejí vysoký zásah, angažovanost i konverze. Mezi nejúčinnějšíreklamních sdělení. Úzce souvisí s tvorbou newsletterů, které představují přímý a velmi efektivníklíčové držet krok s trendy, které přinášejí vysoký zásah, angažovanost i konverze. Mezi nejúčinnější ;
, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí a schopností přizpůsobit své chováníinteligence klíčová pro leadership, obchodní jednání i týmovou spolupráci. Souvisí s empatií, vnímavostí aostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a. Lidé s vysokou sebedůvěrou působí klidně, rozhodně a motivovaně – což inspiruje ostatní. Sebeovládání. Rozvoj vztahové a sociální inteligence spolu s prací na sebevědomí, sebedůvěře a sebeovládání tvoří ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímfirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde orozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuje správné a co ne. Je to morální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi ;
neustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s daty, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímurozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické znalosti spraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ss jinými firmami (B2B), kvalitní marketingová strategie je základem úspěchu. Díky vhodně zvolenému ;
navázání obchodního vztahu a jeho rozvíjení. Dnešní podnikatelské prostředí je vysoce konkurenční, aobchod není jednorázovou transakcí, ale dlouhodobým dialogem. Budování silných partnerství, sdílenífaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou ahodnoty až po navázání obchodního vztahu a jeho rozvíjení. Dnešní podnikatelské prostředí je vysocefirmy vědí, že obchod není jednorázovou transakcí, ale dlouhodobým dialogem. Budování silných ;
každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojempřirozenou součástí každého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohouArgumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánídruhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena napravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat pod ;
, tvorba obsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umíodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase neboobsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umí odpovídat nadotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebo připravit, predikovat vývoj trhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přináší ;
platí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteřílaskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazícho důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu. Když se spojí silný charakter, zdravá dávkaa autenticitu mohou být tím, co rozhoduje o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchuotázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotou ;
výsledky. NLP se využívá při práci s osobním rozvojem, komunikací, změnou postojů, motivací, zvládánímchování. Psychické zdraví úzce souvisí s našimi postoji, emocemi, reakcemi na stres a nároky životapřerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnostiposilovat a zlepšovat kvalitu života. Nelze opomenout ani fyzické zdraví, které je s psychikou úzcementálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomou ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní amyšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do tétonákupu, budování důvěry a dlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influenceryúčinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétním publikem prostřednictvím tváře, které ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimityto nástroje byly použity s citem a podporovaly autenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jakoautenticitu obchodního vztahu, nikoli působily jako nátlak. Důvěra se buduje transparentností adůvěře. A právě tyto prvky tvoří základ dlouhodobě úspěšného obchodního vztahu. Business úspěch Businessnebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatjedná o jednotlivce, podnikatele nebo firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně ;
efektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodmotivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěře a přínosu. Obchodní akademie aobchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost vést efektivní obchodní rozhovor, práci sPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníky ;
ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedy, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s ;
a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílůstrategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízenípotřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujepilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit ;
obchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v. Obchodní podmínky pak představují konkrétní ujednání, na jejichž základě spolupráce s klienty a partnerykomunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickémupromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale ve, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému zaměření účastníci získávají nejen ;
Elektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod, známý také jako e-commerce, je dnes nepostradatelnou součástí moderního podnikání. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetového ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu