• Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Rekuperace

    19.07.2018 Co všechno umí rekuprační jednotka vyvětrat?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Obecně jsou rekuperační jednotky určeny snad pro všechny typy objektů a prostor. Je však třeba vybírat ty správné. Jiný typ je vhodný pro technické prostory s nutností odlučování škodlivin a jiný pro obytné domy a byty. Jednotky WAFE jsou primárně určeny pro prostory určené k bydlení (domy, byty, domovy důchodců, domovy mládeže apod.), školky, školy, kancelářské prostory a administrativní objekty. Jednotky však lze použít i ve výrobních prostorách, tzv. čisté výrobě (přesné montáže, laboratoře, plnicí linky apod.).

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu