• Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Rekuperace WAFE

    19.07.2018 Proč nemáte v nabídce nástěnný ovladač? Jak se rekuperační jednotka WAFE ovládá?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Jednotka WAFE 350 EFS je od samého počátku konstruována jako maximálně autonomní přístroj. Díky sensorům funguje rekuperační jednotka samostatně, reguluje průtok vzduchu, řídí vlhkost a kontroluje stav filtrů. Pokud potřebujete jednotku sami nastavit, pak máte k dispozici aplikaci MojeWAFE ve které můžete rekuperační jednotku ovládat online z jakéhokoliv místa, kde právě jste. Můžete si nastavit vlastní týdenní režim, spouštět boost a sledovat, jaké prostředí doma máte. Filozofie WAFE je, abyste o jednotce pokud možno vůbec nevěděli a věnovali se něčemu užitečnějšímu. To vnímáme jako její prémiovost. Nastavování a sledování funkcí jednotky nejspíš vaším koníčkem nebude.:-)

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu