• Rekuperace

    19.07.2018 Co všechno umí rekuprační jednotka vyvětrat?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Obecně jsou rekuperační jednotky určeny snad pro všechny typy objektů a prostor. Je však třeba vybírat ty správné. Jiný typ je vhodný pro technické prostory s nutností odlučování škodlivin a jiný pro obytné domy a byty. Jednotky WAFE jsou primárně určeny pro prostory určené k bydlení (domy, byty, domovy důchodců, domovy mládeže apod.), školky, školy, kancelářské prostory a administrativní objekty. Jednotky však lze použít i ve výrobních prostorách, tzv. čisté výrobě (přesné montáže, laboratoře, plnicí linky apod.).

  • Rekuperace WAFE

    19.07.2018 Proč je důležité, aby rekuperační jednotka uměla zpětně získávat vlhkost?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: V poslední době se rozšířil mýtus, že jakákoliv vlhkost v objektu je na škodu, způsobuje plesnivění a podobně. Tento pohled vychází ze zkušenosti z nevětraných, utěsněných domů. Jaká je však ideální vlhkost vzduchu? V obytných místnostech je dobré udržovat cca 40% vlhkost. Nízká vlhkost vzduchu vás nutí pro dosažení stejného pocitu tepla vytápět na vyšší teplotu, a to až o 2–3 °C. Dále nedostatečná vlhkost škodí zdraví, protože vysušuje nosní sliznice, dráždí dýchací cesty a snižuje obranyschopnost organismu. Příliš vysoká vlhkost – nad 60 % – také není vhodná. V kombinaci s chladnými povrchy je častou příčinou kondenzace vodních par a vzniku plísní. Rekuperační jednotky WAFE jsou standardně nastaveny tak, aby udržovaly přirozenou vlhkost prostředí a váš obytný prostor nevysušovaly. Snažíme se nejen větrat, ale udržovat vaše prostředí čisté a zdravé.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu