• Rekuperace WAFE

    19.07.2018 Proč je důležité, aby rekuperační jednotka uměla zpětně získávat vlhkost?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: V poslední době se rozšířil mýtus, že jakákoliv vlhkost v objektu je na škodu, způsobuje plesnivění a podobně. Tento pohled vychází ze zkušenosti z nevětraných, utěsněných domů. Jaká je však ideální vlhkost vzduchu? V obytných místnostech je dobré udržovat cca 40% vlhkost. Nízká vlhkost vzduchu vás nutí pro dosažení stejného pocitu tepla vytápět na vyšší teplotu, a to až o 2–3 °C. Dále nedostatečná vlhkost škodí zdraví, protože vysušuje nosní sliznice, dráždí dýchací cesty a snižuje obranyschopnost organismu. Příliš vysoká vlhkost – nad 60 % – také není vhodná. V kombinaci s chladnými povrchy je častou příčinou kondenzace vodních par a vzniku plísní. Rekuperační jednotky WAFE jsou standardně nastaveny tak, aby udržovaly přirozenou vlhkost prostředí a váš obytný prostor nevysušovaly. Snažíme se nejen větrat, ale udržovat vaše prostředí čisté a zdravé.

  • 2. bod: Cena díla

    12.11.2018 Kolik to bude stát?

    Odpověď od Malíř obrazů – prodej originálních maleb – Doris Tesárková Oplová: I přes Vámi uvedené informace Vás pravděpodobně znovu obdaruji několika otázkami, abych si ujasnila další specifické podrobnosti. Na základě toho Vám dám možnosti zpracování poptávky s cenovým rozptylem. Cenu určuji především součtem nákladů (materiál, provoz ateliéru) a stráveného času či hloubce okamžiku. Pokud si například přejete zátiší s převodovkou nad jídelní stůl, zhotovené olejomalbou na plátně o rozměrech 100 x 70 cm, tak se pod 24 000 Kč nevejdeme. Samozřejmě, že se dá ušetřit na plátně, barvách a trochu to časově ošidit, ale v tom případě se, prosím, obraťte na někoho jiného.

  • Výdrž?

    16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu