• Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Rekuperace WAFE

    19.07.2018 Proč bych si mlě koupit raději rekuperační jednotku WAFE a ne jinou?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Technologie WAFE využívá několika inovací, které výrazně zvyšují efektivitu zařízení a pohodlí zákazníka. Jedná se zejména o klapkový entalpický systém (EFS), který umožňuje návrat přirozené vlhkosti do prostředí. Není tak zapotřebí v teplotách pod nulou venkovní vzduch předehřívat, jako to dělají běžné jednotky, a není ani nutné instalovat další zařízení na regulaci vlhkosti vzduchu. WAFE funguje autonomně díky přesné senzorice a o svou pozornost si řekne uživateli online.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu