• Prodej Kobold SP600

    25.4.2018 BUDE SE KOBOLD SP600 PRODÁVAT I NA WEBU A V OBCHODECH?

    Odpověď od VORWERK CS k.s.: Ve Vorwerku jsme vždy věřili v přímý prodej. Máme celosvětový tým více než 11 500 Kobold poradců, kteří jsou vždy připravení poskytnout své služby okolním zákazníkům. Pouze tento prodejní model zajistí výjimečný zákaznický servis. Chceme, aby si každý zákazník mohl výrobek prohlédnout a vyzkoušet, aby docenil jeho vlastnosti a kvality. Mnohé z výrobků Kobold jsou dostupné online. Naši poradci jsou samozřejmě vždy k dispozici, aby odpověděli zákazníkům na jejich dotazy související s nákupy na webu.

  • Placení kartou

    1.10.2018 Jak vypadá samotné placení?

    Odpověď od Edenred CZ s.r.o.: Umíte přiložit telefon na bankovní terminál? Pak umíte platit pomocí mobilní karty v Google Pay. Zařízení musí být aktivní (není černá obrazovka), jen čas od času vás telefon požádá o odemčení obrazovky. A to nejlepší – neplatíte nic navíc! Služba Google Pay je pro vás zcela zdarma.

  • Mohu si vybraný byt dopředu rezervovat?

    14.11.2017 Mohu si vybraný byt dopředu rezervovat?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Ostrava-Poruba: Určitě ano. V případě, že si vyberete konkrétní byt z naší nabídky, náš zástupce s Vámi uzavře standardizovanou rezervační smlouvu. S podpisem rezervační smlouvy je spojeno uhrazení rezervační zálohy, která je obvykle ve výši jednoho měsíčního nájmu včetně služeb.

  • Mohu si pronajmout byt, když jsem v insolvenci nebo když mám exekuci?

    14.11.2017 Mohu si pronajmout byt, když jsem v insolvenci nebo když mám exekuci?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Ostrava-Poruba: Za určitých podmínek ano. Zájemce o pronájem bytu, který je v insolvenci nebo má jednu či více exekucí, posuzujeme individuálně spolu s dalšími skutečnostmi - zejména disponibilním příjmem, tedy schopností hradit nájemné a služby spojené s užíváním bytu. Důležité je, aby nám zájemce po pravdě sdělil veškeré skutečnosti. Vždy se pak snažíme hledat možné řešení, které bude pro zájemce akceptovatelné a finančně dostupné.

  • Nemám doložitelný příjem. Mohu si byt i tak pronajmout?

    14.11.2017 Nemám doložitelný příjem. Mohu si byt i tak pronajmout?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Ostrava-Poruba: V případě, že nemůžete doložit příjem, lze pronájem řešit platbou nájemného včetně služeb dopředu na sjednané období. Nejkratší doba, na kterou si lze u naší společnosti sjednat pronájem, jsou 4 měsíce.

  • Budu muset při podpisu smlouvy zaplatit nějaké poplatky?

    14.11.2017 Budu muset při podpisu smlouvy zaplatit nějaké poplatky?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Ostrava-Poruba: Ano, při podpisu Vás požádáme o: • administrativní poplatek (pokud je u vybraného bytu požadován) • složení vratné jistoty (kauce) ve výši maximálně dvojnásobku měsíčního předpisu (čisté nájemné a zálohy na služby) – obvykle je výše kauce uhrazena převedením rezervační zálohy, kterou • • zájemce hradí při podpisu rezervační smlouvy, jež předchází uzavření Smlouvy o nájmu bytu • uhrazení prvního nájemného včetně záloh za služby spojené s bydlením.

  • K čemu slouží administrativní poplatek?

    14.11.2017 K čemu slouží administrativní poplatek?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Ostrava-Poruba: Administrativní poplatek částečně hradí náklady za služby spojené s pronájmem bytu. Na realitním trhu se většinou používá slovo „provize“ a bývá obvykle ve výši minimálně jednoho měsíčního nájmu včetně služeb. U naší společnosti se výše administrativního poplatku pohybuje od 0 do maximálně 5000 korun.

  • Z čeho je složen měsíční předpis?

    14.11.2017 Z čeho je složen měsíční předpis?

    Odpověď od RESIDOMO, s.r.o. – Klientské centrum Ostrava-Poruba: Měsíční předpis nájemného se skládá z čistého nájemného a zálohových plateb za poskytované služby související s užíváním bytu a případně jej tvoří i poplatky za užívání vybraných zařizovacích předmětů (např. kuchyňská linka nebo sporák). Zálohy za služby spojené s bydlením nejčastěji obsahují následující: osvětlení společných prostor, spotřebu studené vody, spotřebu teplé vody, ohřev teplé vody, topení, digitální televizi, úklid společných prostor (rozsah uvedených služeb se v jednotlivých domech může lišit).

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu