• HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 3. Jak provádíte zákrok?

    Odpověď od ProctoClinic: Používáme buď Barronovou ligaci, což je nejšetrnější způsob odstraňování hemoroidů nebo infračervené světlo (měkký laser). Případně kombinaci těchto metod. Určuje je lékař po vyšetření pacienta.

  • HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 5. Je rozdíl zdali vás navštívím, když mám první potíže nebo se budu léčit přípravky, které si zakoupím v lékárně a přijdu k vám pouze kdyby mi tyto přípravky nepomohly?

    Odpověď od ProctoClinic: Ano, je to rozdíl. Když přijdete při začínajících potížích, tak Vám lékař odstraní hemoroidy během několika málo návštěv. Tím Vám nevznikne žádné časové omezení a nenarušíte si ani pracovní, ani soukromý život. Pokud budete problém odkládat a budete se sám nebo sama léčit, tak se situace může změnit. Můžete si zanedbat prasklinu, která se mnohem jednodušeji hojí, pokud je čerstvá nebo si vypěstujete hemeroidy 4. stupně, kde je možná už jenom operace. A to znamená anestezii, operaci, pobyt v nemocnici a následně rekonvalescenci doma. Je to bolestivá záležitost několika týdnů.

  • Co je turbodmychadlo?

    16.03.2018 CO JE HYBRIDNÍ TURBODMYCHADLO?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Je to speciální turbodmychadlo, které kombinuje rychlý nástup tlaku a tedy zrychlení v nízkých otáčkách s velkým průtokem vzduchu pro větší výkon ve vyšších otáčkách.Používá se v tuningu, když dochází k přehrání software řidící jednotky,případně k výměně vstřikovacích trysek.

  • Výdrž?

    16.03.2018 JAK DLOUHO TURBODMYCHADLO VYDRŽÍ - CO MOHU UDĚLAT PRO TO , ABY TO BYLO VÍCE

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: S dobrým olejem, pravidelným servisem motoru osobních a lehkých užitkových automobilů cca 170 000 km-potom obvykle postačí výměna ložisek,těsnění a vyčíštění a seřízení mechanismu. Dodržovat tyto zásady: nepřetěžovat studený motor a před vypnutím po zátěži nechat alespoň 1 minutu zchladnout při volnoběžných otáčkách. Jak to bude s tzv. „downsize“ motory tzn. 100k na 1,0-1,2 l, to zatím asi nikdo neví, tak budeme věřit výrobcům.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Druh oleje?

    16.03.2018 JAKÝ DRUH OLEJE A JAK ČASTO BY SE MĚL MĚNIT?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Olej je faktor přímo ovlivňující životnost turbodmychadla. Doporučujeme polo nebo plně syntetický olej v souladu s pokyny výrobce motoru. Při koupi ojetého vozu zjistěte, na jaký olej motor dosud jezdil a není-li v motorové vaně místo oleje „gumoasfalt“. V dobré víře „dát to nejlepší“ aplikací syntetického oleje rozpustíte staré usazeniny. V lepším případě se rozloučíte s turbodmychadlem, v horším případě s motorem. Výměnu oleje provádějte v intervalech doporučených výrobcem.

  • Olej v sání?

    16.03.2018 MÁM OLEJ V SÁNÍ – MÁM SI DĚLAT STAROSTI?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Malé množství oleje tzv. lekáž na stěnách není nic vyjímečného a pochází zpravidla z odvětrání motoru, které je vyvedené před turbodmychadlo. S opotřebením motoru se zvyšuje. Pokud toto odvětrání vyvedete mimo sání a z výstupu dmychadlové skříně jde „olejový aerosol“, je problém v turbodmychadle.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Made in China?

    16.03.2018 TURBODMYCHADLA " MADE IN CHINA (SOUTH KOREA) " - MÝTY A SKUTEČNOSTI

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Asi nejfrekventovanější dotaz našich zákazníků mající zájem o nové turbodmychadlo. Zásadní otázkou však není země původu, ale původ "výrobny-závodu", kde bylo turbodmychadlo vyrobeno. Na základě prudkého nárůstu poptávky po turbodmychadlech ze strany výrobců automobilů a bouřlivého rozvoje automobilového trhu na asijském kontinentu, většina renomovaných výrobců turbodmychadel (BorgWarner, Holset) otevřela svoje nové výrobní závody právě v těchto oblastech.Výrobky z těchto závodů mají naprosto stejné kvalitativní parametry, jako výrobky pocházející z evropských, či amerických poboček. Dostanete-li turbodmychadlo v originální krabici BorgWarner, na níž objevíte nápis "made in China" ( příp. South Korea) , může se objevit i na štítku turbodmychadla, vše je v naprostém pořádku a dostali jste kvalitní originální výrobek. Daleko většímu nebezpečí vystavujete motor svého vozu při koupi "opraveného turbodmychadla" z neznámého zdroje. Na trhu se už zcela běžně objevují "generálkovaná turba" za 5.000,-Kč. Zpravidla se jedná o "polský kšunt", kterým se zaplavuje český trh. Nechcete-li si zbytečně přidělat starosti, ušetřit 2-3 tisíce, abyste následně vyhodili minimálně 10 tisíc (demontáž vadného, nákup a montáž odborně opraveného turbodmychadla) a to budete mít obrovské štěstí, že se Vám vyhnou další vícenáklady spojené s možným poškozením motoru, řiďte se naším doporučením "jak nenaletět".

  • Rekuperace

    19.07.2018 Proč je dobré mít ventilaci s rekuperací?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Současné stavební trendy udělaly z domů neprodyšné objekty. Snaha snížit energetickou náročnost budov dává sice smysl jak z pohledu úspory nákladů, tak z pohledu udržitelného rozvoje, ale bez efektivní ventilace má pouhá izolace významné negativní vedlejší účinky. Nevětrané prostory trpí plísněmi a neobsahují dostatek kyslíku, který k životu nutně potřebujeme. Donedávna měla i rekuperace svoje známé neduhy – například nadměrné vysušování prostor. WAFE proto vyvinulo řešení, které umí ventilovat, šetří energii obsaženou ve vnitřním prostředí a zachovává přirozenou vlhkost. Kromě toho také přiváděný venkovní vzduch filtruje, takže snižuje prašnost a výskyt škodlivin včetně hluku z ulice.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu