• HEMOROIDY A FISSURY (TRHLINY)

    16.11.2017 1. Bolí to?

    Odpověď od ProctoClinic: Prah bolestivosti má každý jiný. Není to bolest. Spíš by bylo vhodné hovořit o tlaku. Naši lékaři používají znecitlivující mast při vyšetření a zákroku.

  • Ložiska a otáčky?

    16.03.2018 JAKÁ LOŽISKA SNESOU TAK ENORMNÍ OTÁČKY PŘI VYSOKÝCH TEPLOTÁCH?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: U sériových turbodmychadel se jedná o plovoucí kluzná ložiska ze speciální slitiny (nákl.automobily), u os. automobilů (VNT turbodmychadel) se jedná o 1 ložisko s dvěma činnými plochami, které je jištěno proti rotaci a pohybuje se pouze rotor. U speciálních turbodmychadel pro tuning a motoristický sport se používají kuličková ložiska, která mají větší únosnost a hlavně díky valivému odporu (výrazně nižší než tření u kluzných ložisek) mají výrazně rychlejší odezvu (response) při náběhu otáček.

  • Nouzový režim?

    16.03.2018 MOTOR PADÁ DO NOUZOVÉHO REŽIMU (ZPRAVIDLA PŘI AKCELERACI), PO VYPNUTÍ KLÍČKU ZAPALOVÁNÍ SE ZÁVADA ZTRATÍ. JE PŘÍČINOU TURBO ?

    Odpověď od REMA TURBO spol. s r.o.: Problem je v 95% v turbodmychadle (5% připadá na špatnou funkci váhy vzduchu , nebo senzoru plnícího tlaku) – špatná funkce regulace naklápění lopatek, což způsobí překročení, nebo nedosažení meze plnícího tlaku a řidící jednotka nastaví "nouzový režim." Typická a velmi nebezpečná závada pro VNT-VGT turbodmychadla , protože k ní dochází zpravidla při akceleraci při předjíždění. Její 100% odstranění spočívá v demontáži lopatkového mechanismu , zalapování dosedacích ploch a opětovném seřízení min. průtoku na zkušebním standu. Tzv. "rozhýbání mechanismu" pomocí prostříknutí turbínové skříně je velice krátkodobé řešení.

  • Rekuperace - WAFE 350 EFS

    19.07.2018 Kolik stojí rekuperační jednotka WAFE 350 EFS?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Cena rekuperační jednotky WAFE 350 EFS je 86.900,- Kč bez DPH. Na cenu ventilačního systému s rekuperací je nutné hledět komplexně. Doporučujeme hodnotit následující: Pořizovací náklady - ty zahrnují vždy cenu jednotky, cenu doplňků k jednotce, cenu projektu, cenu rozvodů vzduchu s instalačním příslušenstvím a cenu instalačních prací. WAFE nabízí vždy komplexní řešení, které si může zákazník porovnat s konkurencí. Naší filozofií je vysoká kvalita, čemuž odpovídá i výběr komponentů. Věříme, že na srdci ventilačního systému - rekuperační jednotce - není rozumné šetřit, a proto nabízíme prémiový výrobek. Provozní náklady rekuperace - porovnávejte cenu filtrů, frekvenci jejich výměny, snadnost údržby a celkovou účinnost systému. Celkový efekt rekuperace na snížení energetické náročnosti budovy ovlivňuje spotřeba elektřiny, kterou rekuperační jednotka při nastaveném průtoku vzduchu potřebuje. Vysokou energetickou účinnost jednotek WAFE umožňují kvalitní ventilátory německých výrobců a EFS systém, díky němuž jednotka v zimě nepotřebuje předehřev. S WAFE nepotřebujete používat ani zvlhčovače vzduchu, protože entalpický systém pomáhá udržovat vlhkost na přirozené úrovni. Záruční podmínky - WAFE nabízí standardní záruční dobu na rekuperační jednotku 2 roky. Při využití našeho programu WAFE LongLife Warranty můžete prodloužit záruku jednotky až na 5 let. Možnosti čerpání dotací - nezanedbatelným parametrem je možnost využití programu Nová zelená úsporám. NZÚ umožňuje čerpání dotace až do výše sto tisíc korun pro ventilaci s rekuperací v případě rekonstrukcí. Celková dotace na snížení energetické úspory novostaveb s rekuperací je až čtyři sta tisíc korun. Ne všechny ventilační systémy s rekuperací splňují podmínky pro čerpání. Jednou z podmínek je například minimální účinnost rekuperační jednotky - aktuálně na úrovni 75 % pro centrální systémy a 70 % pro decentrální (lokální) systémy.

  • Rekuperace

    19.07.2018 Můžu si otevřít okna, když je rekuperační jednotka v provozu?

    Odpověď od WAFE s.r.o.: Okna si samozřejmě otevřít můžete! Pokud to však uděláte v zimě, systém rekuperace ztrácí smysl. Navíc, po instalaci systému zjistíte, že doma máte tak svěží vzduch, že vás ani nenapadne okno otevřít. Většina z nás nežije na horách ani u moře a otevřené okno a průvan zejména ve městech a při nepříznivých klimatických podmínkách znamená nechat dovnitř proniknout prach, smog, alergeny, a nikoli čerstvý svěží vzduch.

  • 3. bod: Návrhy malby

    12.11.2018 Návrhy

    Odpověď od Malíř obrazů – prodej originálních maleb – Doris Tesárková Oplová: Nyní Vám zpracuji jeden či více návrhů. Opět záleží na konkrétní zakázce. Někdy je nabíledni jasné co si přejete a návrhu dokonce ani není třeba (např. u zpracování fotografie). Jindy zas Vaší představě musíme trochu pomoci, aby se dala uchopit reálnými rozměry času, barev a plochy. Pokud se z jednoho návrhu stane Váš favorit, tak domluvíme zálohu a můžeme se rovnou pustit do tvorby. Pokud se Vám nic z návrhů líbit nebude, jsou dvě možnosti. Buď budeme pokračovat dalšími návrhy, nebo spolupráci ukončíme za cenu skicovného.

  • Parkování

    27.08.2019 Je možné u divadla zaparkovat?

    Odpověď od Divadlo Kalich: Přímo u divadla zaparkovat nelze. Nejbližší placené parkoviště se nachází na Karlově náměstí. Možno využít záchytná parkoviště P+R na okrajích Prahy, aktuální přehled volných míst: http://www.dpp.cz/parkoviste/

  • Jak má být půdorysně velká lehací plocha?

    01.12.2016 Jak má být půdorysně velká lehací plocha?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Pro kvalitní ležení a spaní musí být šířka lehací plochy taková, abychom se mohli ve spánku přetáčet z boku na záda a na druhý bok. Minimální šířku zjistíme, když ulehneme na záda, ruce volně položené vedle těla mírně pokrčíme a necháme si změřit největší šířku, tedy loket – loket. Většinou zjistíme, že minimální šířka lehací plochy je 900, lépe 1.000 mm. Délka lehací plochy má být delší než naše výška o délku chodidla. Délka chodidla (nohy) bývá 250 – 300 mm. Takže délka lehací plochy je součet výšky uživatele + délky jeho chodidla (nohy).

  • Jaká má být lehací plocha?

    01.12.2016 Při ležení na zádech má být páteř při ergonomicky správném ležení ve svém fyziologickém, tedy dvojitě zakřiveném tvaru a při ležení na pravém i levém boku v rovině, jaká má být lehací plocha?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Lehací plocha má být povrchově měkká, dokonale pružně nosná, s rezervou pružení pro obracení, prodyšná a propustná pro vodní páry.

  • Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    01.12.2016 Je potřeba, aby ve spodní části postele byl volný prostor?

    Odpověď od Cech čalouníků a dekoratérů z.s.: Ano, ve spodní části postele je potřebné mít volný prostor nejen pro proudění vzduchu do lehací plochy spodem, ale také – a to je velmi důležité pro pohodlné vstávání – pro podsunutí nohou při usedání a vstávání. Stejná zásada platí i u sedacího nábytku: volný prostor pro podsunutí nohou je potřebný pro pohodlné vstávání. Sezení je proces: usedání, sezení, vstávání. A každá fáze by měla probíhat v souladu s uživatelem a jeho potřebami.

Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu