Obchodní strategie, obchodní plán a model, prodejní a obchodní dovednosti kurz a školení Obchodnístrategie, obchodní plán a model, prodejní a obchodní dovednosti kurz a školení Obchodní strategie, obchodní plán a obchodní model tvoří základ každého úspěšného prodeje i dlouhodobě fungujícíhonabízejí a jakým způsobem chtějí dosahovat výsledků. Obchodní plán pak tuto strategii převádí do, ale i na nastavení správného myšlení, sebedůvěru a dlouhodobou motivaci. Chcete zlepšit svůj obchodní ;
zacílení na správnou cílovou skupinu. Pokud chcete mít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovatoptimalizaci stávající strategie, zefektivnění nástrojů a zacílení na správnou cílovou skupinu. Pokud chcete ;
komunikaci, odbourávat bariéry a posilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motorem, odbourávat bariéry a posilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motorem inovací a ;
pravidlo 80/20 nebo Matice GE jsou klíčovým základem pro správné rozhodování a plánování v byznysu. PESTE, Bostonská matice (BCG), Paretovo pravidlo 80/20 nebo Matice GE jsou klíčovým základem pro správné ;
koučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržet si disciplínu i. Naše školení a koučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržetTime management, plánování a organizace času, správné návyky a hodnoty, Networking, budování vztahůTime management, plánování a organizace času, správné návyky a hodnoty, Networking, budování vztahů ;
vztahy. Učíme, jak správně připravit vyjednávací strategii, jak se vyhnout běžným chybám a jakpomohou dosáhnout požadovaných výsledků a zároveň udržet dobré pracovní vztahy. Učíme, jak správně ;
optimalizovat obchodní procesy pro efektivitu. Věříme, že správný přístup k obchodním vztahům a jednání. Věříme, že správný přístup k obchodním vztahům a jednání přináší nejen finanční úspěch, ale i stabilitu ;
podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře, kterákaždodenního podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře ;
zlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavenýadministrativní procesy, správně nastavený management kvality má přímý dopad na spokojenost ;
ověřit svou myšlenku bez zbytečných investic a zdlouhavých plánů. Business Model Canvas (BMC) jebez zbytečných investic a zdlouhavých plánů. Business Model Canvas (BMC) je komplexnější nástroj ;
Marketingová komunikace je klíčová pro úspěch každé firmy, protože správně cílené a efektivněpro úspěch každé firmy, protože správně cílené a efektivně komunikované poselství přitahujenebo služeb. Učíme, jak vytvářet obsah, který osloví správné publikum, jak optimalizovat reklamníosobně, abychom vám pomohli nastavit správnou marketingovou strategii, která odpovídá vašim cílům aobsah, který osloví správné publikum, jak optimalizovat reklamní kampaně a jak efektivně komunikovat ;
Dovednosti, schopnosti a znalosti manažera, osobní vize, osobní mise, hodnoty, akční plán rozvojeDovednosti, schopnosti a znalosti manažera, osobní vize, osobní mise, hodnoty, akční plán rozvojemanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitěmanažerům sestavit akční plán rozvoje, který je vede krok za krokem k vyšší osobní efektivitě ;
rizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázíchsprávně řídit projekty v různých fázích, jak rozpoznat potenciální problémy a jak efektivně řídita řízení projektů znamená správné plánování, organizování a kontrolu, což zajišťuje, že každýprojekt probíhá podle stanoveného plánu a v rámci rozpočtu. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme naporadenství a pomáhají firmám nastavit správné procesy pro dosažení úspěšných výsledků. Projektové ;
značky, prezentaci firmy a komunikaci s cílovou skupinou. Správně vytvořený Instagram profil je základemcílovou skupinou. Správně vytvořený Instagram profil je základem úspěšné prezentace. Měl by ;
cílenou komunikaci se zákazníky. Správně nastavený firemní Facebook profil je základem profesionálníhosociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. SprávněFacebook reklamu je důležitý nejen správný formát, ale také silné sdělení, vizuální kvalita, výzva kdynamické kampaně propojené s katalogem produktů. Pro úspěšnou Facebook reklamu je důležitý nejen správný ;
, cílení a neustálém zlepšování. Správně nastavená strategie přináší vyšší návratnost investic, větší, cílení a neustálém zlepšování. Správně nastavená strategie přináší vyšší návratnost investic, většíklíčových metrik a strategií růstu. Google je platforma, která při správném využití zásadně podporujeklíčových metrik a strategií růstu. Google je platforma, která při správném využití zásadně podporuje obchodní úspěch. ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správně. Správně formulované CTA motivuje uživatele ke konkrétní akci – nákupu, registraci, stažení, rezervaci čivýsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě proto sefunguje a proč, a díky datům rychle reagovat. Správné využívání ukazatelů CTR, CPC a CTA pomáhápřinášejí výsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě ;
je systematický proces, který ověřuje správnost, efektivitu a soulad činností organizace snejčastější patří: Účetní a finanční audit – ověřuje správnost účetnictví, výkazů, daňových dokladů aKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Audit je systematický proces, který ověřuje správnost, efektivitu akterou se zaměřují. Mezi nejčastější patří: Účetní a finanční audit – ověřuje správnost ;
, identifikovat trendy a vytvářet publikační plány, které zvyšují dosah, důvěru i konverze. Správněkonverze. Správně uchopená reklamní kampaň není náklad, ale investice do růstu značky. BusinessReklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plánReklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plán Reklamní kampaňreklama nepůsobila nahodile, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé ;
Meditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvojeMeditace, Mindfulness - soustředění, štěstí, vděčnost, smysl života - plán osobního rozvoje V rychlém tempuprincipy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen jednotlivců, ale i manažerů apomáhají dělat rozhodnutí v souladu s tím, kým jsme a kam směřujeme. Plán osobního rozvoje by měl tytopohodě a osobnímu růstu. Tyto principy se stávají nedílnou součástí plánů osobního rozvoje nejen ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu