Argumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráceArgumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráceArgumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánínení jen o faktech, číslech a podmínkách, ale především o schopnosti přesvědčivě komunikovat, zvládatemoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsah ;
přirozený dialog, generovat texty, analyzovat informace, navrhovat strategie a výrazně šetřit čas i. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servismožnost rychlé vizualizace nápadů a konceptů. V oblasti Business Intelligence (BI) sehrává umělá, predikovat vývoj trhu či zákaznické chování a optimalizovat procesy. Propojení BI nástrojů s AI přinášíještě větší přesnost a rychlost rozhodování, a to díky automatické interpretaci dat a doporučením na ;
Přitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchtvoří komplexní soubor osobnostních rysů, vztahových principů a vnitřních motivací, které ovlivňují, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě ;
Neurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP) je metoda, která propojuje jazyk, myšlení a chování. Vychází zpředpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životní, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsoupřirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitusledujících. Právě díky této komunitě a schopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennými ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry a, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a, má široké možnosti a očekává profesionální přístup. Prodejce, který rozumí principům psychologieúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimipracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem. Osobní sympatie, důvěra a pocit, že ;
“), osvojit si finanční gramotnost a vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen proPeníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízenífinancí, vysoký příjem, investice, návratnost investice a zhodnocení majetku – všechna tato tématatvoří základní pilíře finanční svobody a stability, ať už se jedná o jednotlivce, podnikatele nebo ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočnímskutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřea přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jak ;
FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematická a strukturovaná metoda analýzy rizik, kteráslouží k identifikaci možných poruch, jejich příčin a důsledků ještě předtím, než k nim dojde. Cílemtéto metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavitnáklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovatspokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přes ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojitpotřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujepotřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehoklíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost ;
Obchodní prostředí se neustále mění, a proto je nezbytné mít pevně zakotvený rámec, který zahrnuje nejenobchodní právo a podmínky, ale také jasně definované cíle, silné obchodní vztahy, kontinuální rozvojobchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen vfungovat profesionálně a bezpečně. Reguluje obchodní vztahy, smlouvy, odpovědnosti, ochranu duševníhovlastnictví a práva obou stran. Správné porozumění obchodnímu právu snižuje riziko právních sporů ;
. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez, důkladnou přípravu a neustálou optimalizaci. E-shopy se musí přizpůsobit rychlému tempu změn, nákupnímuchování zákazníků a rostoucím požadavkům na uživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaciobchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýzacílové skupiny, konkurence, sortimentu a způsobu, jakým firma komunikuje svou hodnotu. Strategie e ;
V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanéstrategie. Online strategie není jen soubor náhodných aktivit – je to komplexní a cílený plán, kterýpropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešnímkonkurenčním světě, kde si zákazníci informace vyhledávají sami, rozhodují se rychle a očekávají, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail ;
Firemní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchŘízení lidských zdrojů je klíčovým prvkem úspěšného a udržitelného rozvoje každé firmy. Nejde jen oadministrativní činnost, ale o strategické partnerství, které pomáhá vytvářet motivované, kompetentní akonkurenceschopnost a napomáhá růstu nejen firmy, ale i jednotlivců. Lidé jsou nejcennějším aktivem ;
Finanční ukazatele zdraví firmy - rentabilita, rentabilita tržeb a nákladů, likvidita, zadluženostFinanční ukazatele zdraví firmy - rentabilita, rentabilita tržeb a nákladů, likvidita, zadluženostFinanční ukazatele představují klíčový nástroj pro řízení a hodnocení výkonnosti a zdraví firmypod povrch běžného provozu a zhodnotit, jak firma hospodaří, jak efektivně pracuje s náklady, jakzvládá závazky, zda je zisková a stabilní. Mezi nejdůležitější finanční ukazatele patří rentabilita ;
není jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřebyzákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro efektivnírozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužínové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které odpovídajímixem – souborem nástrojů, pomocí kterých ovlivňuje trh a zákazníka. Tradiční model marketingového mixu ;
Assessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnancůAssessment centrum (AC) a development centrum (DC) - výběr, diagnostika a rozvoj zaměstnanců Assessmentcentrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje provýběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenísituací a komplexní pohled na schopnosti a potenciál jednotlivce. Firmy díky těmto metodám získávají ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé ajednotlivci čím dál více využívají online nástroje a platformy k tomu, aby šetřili čas, rozšiřovali svémožnosti a efektivněji dosahovali svých cílů. Online poradenství, mentoring, koučink i vzdělávání se ;
Business management, business academy, business developmnent - management a business consultingBusiness management, business academy, business developmnent - management a business consultingBusiness management, business academy a business development patří k základním pilířům úspěšného řízenífirem a podnikatelského růstu. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt neboslužba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodních ;
konkurence Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův model pěti sil jsou osvědčené nástrojeakviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má svéspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkai konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní formamarketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu