ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnerystrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítíakviziční strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a ;
zisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, racionálnějšími a úspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem pro. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, predikce vývojeúspěšnějšími lídry. Znalosti nejsou jen akademickou výbavou – jsou praktickým nástrojem pro každodenní ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranydohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit“, ale pochopito nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práces námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávánívyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
připravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěpřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů či, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT(AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péči ;
překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní ;
Neurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdravípéčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem může ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění můžepartnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořit ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o ;
vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firempříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebopsychologické pohody – protože jistota v oblasti peněz přináší větší prostor pro kreativitu, podnikání, inovace“), osvojit si finanční gramotnost a vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen projednotlivce, ale i pro manažery firem, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnuje ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodproduktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobéhoz důvěry, která se buduje konzistentní, lidskou a přidanou hodnotou nabitou péčí. Psychologie ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějína provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
zaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzutrhu. Multi Scoring Model slouží pro rozhodování mezi více variantami – pomocí předem definovanýchkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci ssystematickému a datově podloženému řízení produktového portfolia a značky. Jsou základem pro strategická, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzu a měření výkonnosti SEO se využívají ;
tak se mohou stát motivací pro obchodní tým a nástrojem efektivního řízení. Obchodní partneři hrajíje výborným nástrojem pro rozvoj schopností obchodníků a manažerů. Zahrnuje témata jako je obchodníinovací. Správně nastavená obchodní spolupráce přináší efektivitu, nové trhy a vyšší hodnotu probyly realistické, konkrétní a sladěné s dlouhodobou strategií firmy. Jen tak se mohou stát motivací propříležitosti a posiluje konkurenceschopnost firmy. Kurz obchodních dovedností je výborným nástrojem pro ;
-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram a Facebook pro vizuálně atraktivní produkty(Google Ads, Sklik), produktové kampaně, e-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram atržiště (např. Amazon, Alza, Mall), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní aplikace. Další příležitostí je expanze naFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a ;
, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, newsletterů, sociálních sítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v onlinefunnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRM ;
každé společnosti – a proto si řízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnostvýhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebořízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnost. Získávání a výběr zaměstnanců jedoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderníbudovat systémy pro vzdělávání, hodnocení a motivaci. Odměňování a zaměstnanecké benefity patří mezi ;
Finanční ukazatele představují klíčový nástroj pro řízení a hodnocení výkonnosti a zdraví firmy, likvidita a zadluženost. Právě tyto tři oblasti vytvářejí základní rámec pro finanční analýzu akoruna nákladu. Pro srovnání mezi firmami různých velikostí jsou důležité také ukazatele rentability. Pro řízení firmy, její růst i dlouhodobou stabilitu je důležité pravidelně sledovat a vyhodnocovatKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Finanční ukazatele představují klíčový nástroj pro řízení a ;
zákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro efektivní, trendech i příležitostech pro růst. Díky marketingovému výzkumu mohou firmy lépe zacílit kampaně, vyvíjetsprávném místě, s relevantní nabídkou pro správné publikum. Právě k tomu slouží dobře zpracovanáchytře postaveného marketingového mixu vzniká pevný základ pro růst firmy, posílení značky apotřeby zákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro ;
centrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje propředevším pro zajištění kvalitního náboru, efektivního rozvoje talentů, plánování nástupnictví i. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívázaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje pro výběr ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCprodeje. Digitální prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítíOnline svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé asložité logistiky. Online mentoring je cenným nástrojem zejména pro začínající podnikatele, mladé, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor pro kontinuální učení a rozvoj ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu