každém věku. Cíl: prodloužené mládí. Tato ultra sofistikovaná péče v sobě spojuje účinné produkty sformulí spojenou s relaxací a profesionální péčí získáte viditelně mladší a rozjasněnou pleť. Kosmetické. Cíl: prodloužené mládí. Tato ultra sofistikovaná péče v sobě spojuje účinné produkty s cílenýmispojenou s relaxací a profesionální péčí získáte viditelně mladší a rozjasněnou pleť. ;
Noctuelle – večerní ošetření Noctuelle – večerní ošetření Noctuelle – večerní ošetření -> péče ažNoctuelle – večerní ošetření -> péče až do rána Jste vyčerpaní, máte nedostatek spánku, jste ve stresu ;
sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abykanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti amegatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítě ;
Instagram je vizuálně orientovaná sociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budovánísociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správnějde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický ;
Druhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhyinteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Inteligencestále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a ;
vývoj produktu, tvorbu obsahu, volbu komunikačních kanálů i nastavení zákaznické péče. Poznání cílovézákaznické péče. Poznání cílové skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekávání ;
rozvoj stávajících zaměstnanců – zejména talentů, budoucích lídrů nebo členů klíčových týmů. Pomocístávajících zaměstnanců – zejména talentů, budoucích lídrů nebo členů klíčových týmů. Pomocí zpětné ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodproduktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobéhoz důvěry, která se buduje konzistentní, lidskou a přidanou hodnotou nabitou péčí. Psychologie ;
budování důvěry a dlouhodobých vztahů. Když druhým dáváme – ať už jde o pomoc, uznání, hodnotný obsah nebojde o pomoc, uznání, hodnotný obsah nebo laskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip ;
tou nejvýhodnější. Například v personalistice může kombinatorika pomoci určit optimální složení týmukaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vnejvýhodnější. Například v personalistice může kombinatorika pomoci určit optimální složení týmu. Vřízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i v nejistých časech. ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery ;
trhu. Multi Scoring Model slouží pro rozhodování mezi více variantami – pomocí předem definovanýchrozhodování mezi více variantami – pomocí předem definovaných kritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCprodeje. Digitální prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí ;
, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, newsletterů, sociálních sítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v onlinefunnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRM ;
mixem – souborem nástrojů, pomocí kterých ovlivňuje trh a zákazníka. Tradiční model marketingového mixufunkčního celku. Marketingové poradenství, školení a workshopy mohou firmám a manažerům pomoci porozumětmarketingovým mixem – souborem nástrojů, pomocí kterých ovlivňuje trh a zákazníka. Tradiční modelfunkčního celku. Marketingové poradenství, školení a workshopy mohou firmám a manažerům pomoci ;
výrazně pomoci růstu firmy a zvýšit její výnosnost. Klíčem je vyváženost a schopnost dobře řídit rizikanimi a umět s jejich pomocí plánovat, řídit náklady, nastavovat ceny, vyhodnocovat výkonnost týmů ivyužití cizích zdrojů může výrazně pomoci růstu firmy a zvýšit její výnosnost. Klíčem je vyváženostjejich význam, rozumět vazbám mezi nimi a umět s jejich pomocí plánovat, řídit náklady, nastavovat ceny ;
každé společnosti – a proto si řízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnostvýhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebořízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnost. Získávání a výběr zaměstnanců jedoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderní ;
uchovat schopnost motivovat a podporovat ostatní. Manažer, který umí pečovat o sebe, se stává pevnouodpočinkem, vědomé řízení stresu, schopnost regenerace i vědomou péči o svou psychiku. Manažeři ajen o tvrdé práci a výsledcích, ale i o schopnosti pečovat o sebe a udržet si zdraví. Koučink ajejich autoritu i důvěru. Pečovat o zdraví proto není ztrátou času, ale chytrou investicí dopečovat o sebe, se stává pevnou oporou nejen pro svůj byznys, ale i pro lidi kolem sebe. Zdravý ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu