lékařských ordinací, strojní pojištění... Produkty a služby Pojištění Benešov Benešov Kladno KladnoLabem Lysá nad Labem Beroun Praha Chodov Praha 11 Benešov Benešov Praha Smíchov Praha 5 Čáslav ;
spořitelny, a.s. Benešov Benešov Kladno Kladno Beroun Beroun-Město Mladá Boleslav Mladá Boleslav IIBenešov Benešov Praha Smíchov Praha 5 Čáslav Čáslav-Staré Město Dobříš Mšeno Mšeno Praha Žižkov ;
služby Produkty Finanční skupiny České spořitelny, a.s. Benešov Benešov Kladno Kladno Beroun BerounLabem Beroun Praha Chodov Praha 11 Benešov Benešov Praha Smíchov Praha 5 Čáslav Čáslav-Staré ;
Pojištění Benešov Benešov Kladno Kladno Beroun Beroun-Město Mladá Boleslav Mladá Boleslav II PrahaPraha Praha 9 Mladá Boleslav Lysá nad Labem Lysá nad Labem Beroun Praha Chodov Praha 11 BenešovBenešov Praha Smíchov Praha 5 Čáslav Čáslav-Staré Město Dobříš Mšeno Mšeno Praha Žižkov Praha 3 ;
, a.s. Benešov Benešov Kladno Kladno Beroun Beroun-Město Mladá Boleslav Mladá Boleslav II PrahaPraha 9 Mladá Boleslav Lysá nad Labem Lysá nad Labem Beroun Praha Chodov Praha 11 BenešovBenešov Praha Smíchov Praha 5 Čáslav Čáslav-Staré Město Dobříš Mšeno Mšeno Praha Žižkov Praha 3 ;
České spořitelny, a.s. Benešov Benešov Kladno Kladno Beroun Beroun-Město Mladá Boleslav MladáPraha 11 Benešov Benešov Praha Smíchov Praha 5 Čáslav Čáslav-Staré Město Dobříš Mšeno Mšeno ;
)... Produkty a služby Produkty Finanční skupiny České spořitelny, a.s. Benešov Benešov Kladnonad Labem Lysá nad Labem Beroun Praha Chodov Praha 11 Benešov Benešov Praha Smíchov Praha 5 ;
nástrojů a kanálů, jako jsou SEO, PPC, e-mail marketing, sociální média, obsahový marketing a další. Vjsou SEO, PPC, e-mail marketing, sociální média, obsahový marketing a další. V rámci marketingového ;
empatie, sebevědomí a sociálních dovedností. Asertivita, tedy schopnost prosazovat své potřeby a, sebevědomí a sociálních dovedností. Asertivita, tedy schopnost prosazovat své potřeby a názory bez ;
dovednosti v oblasti strategického i výkonnostního marketingu, online marketingu, brandingu i sociálníchsociálních sítí. Kurzy jsou určené pro začátečníky i pokročilé, pro firmy i jednotlivce a vždy staví na ;
, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální faktory, které mohou ovlivnitmakroprostředí firmy – zkoumá Politické, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální ;
, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementnavazovat kontakty, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj ;
Instagram je vizuálně orientovaná sociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budovánísociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky asociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správnějde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích ;
sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abykanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti amegatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítě ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický ;
vývoj produktu, tvorbu obsahu, volbu komunikačních kanálů i nastavení zákaznické péče. Poznání cílovézákaznické péče. Poznání cílové skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekávání ;
dalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchdalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často fungují, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálních ;
Druhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhyinteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Inteligencestále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu