specifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšnýproduktů či služeb. Úspěšný targeting zvyšuje efektivitu kampaní, snižuje náklady a zároveň posiluje ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jemnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je klíčové zaujmout ;
služba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodníchschopnost pracovat se změnou. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, služby. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo služba – klíčovým faktorem. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, služby, procesy i obchodní modely ;
jen ten, kdo dokáže dobře prezentovat produkt nebo službu, ale především ten, kdo chápe, co zákazníkproduktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobéhoprezentovat produkt nebo službu, ale především ten, kdo chápe, co zákazník skutečně potřebuje, co ho, sympatie, důvěra a autenticita dnes rozhodují stejně jako kvalita produktu nebo služby. Péče o ;
rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení, koučinku, tréninku komunikačních technik nebo, koučinku, tréninku komunikačních technik nebo rozvoje emoční inteligence. Profesionální obchodník jeinformací o produktu nebo službě, ale o hlubší porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacímkaždého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubší ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu představují klíčový prvek v celém obchodním procesu. Jsou vyvrcholenímnabízeného řešení. Mezi osvědčené techniky uzavírání obchodu patří např. shrnutí benefitů, testovacíotázky, vytvoření pocitu naléhavosti, volba mezi dvěma možnostmi, nebo technika ticha. Dobrý obchodník ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebpřátele, jejichž názor má váhu. Pokud takový člověk doporučí produkt nebo službu, má to mnohdy větší. Pokud takový člověk doporučí produkt nebo službu, má to mnohdy větší účinek než klasická reklama ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánovánístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje ;
této metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavitstruktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je 5 Why, tedy pětinásobné kladení otázky „proč, výrobků nebo služeb a předem nastavit preventivní opatření, která rizika sníží nebo zcela eliminujíAnalysis), která používá logiku stromové struktury k hledání příčin poruch. Další užívanou technikou je ;
. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit, služby a procesy podle aktuální situace i dlouhodobých cílů. Produktová strategie tak není jednorázovýma zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílůzákazníkům, ale také efektivně optimalizovat své produkty, služby a procesy podle aktuální situace i ;
efektivní a přirozená. Součástí našich služeb je i vedení seminářů, workshopů a individuálních konzultacípřizpůsobit komunikaci tak, aby byla efektivní a přirozená. Součástí našich služeb je i vedení ;
pomáháme objevit vlastní cestu a vlastní odpovědi. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují. Využíváme silné koučovací techniky, které posilují vnitřní motivaci, podporují změnu myšlení a vedou kchceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návykyblokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečně chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří ;
, stanovených cílech a konkrétním produktu nebo službě. Kvalitní online strategie není jen kreativní, konkurenčním prostředí, stanovených cílech a konkrétním produktu nebo službě. Kvalitní online strategie není ;
proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzicképrvkem je proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzické ;
služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele likvidity jsou běžná likviditafinančním závazkům, tedy platit včas za služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele ;
. Umět si ověřit zdroje, rozpoznat manipulativní techniky a chránit sebe i svou firmu před chybnýmizdroje, rozpoznat manipulativní techniky a chránit sebe i svou firmu před chybnými úsudky je pro ;
produktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémuslužeb. Důležité je, aby cíle byly realistické, konkrétní a sladěné s dlouhodobou strategií firmy. Jenpromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale veobratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze služeb. Důležité je, aby cíle ;
influencer je ten, kdo nejen propaguje produkty a služby, ale především inspiruje, motivuje a vytvářípropaguje produkty a služby, ale především inspiruje, motivuje a vytváří přidanou hodnotu pro své ;
, schopnosti delegovat úkoly a osvojování relaxačních technik. Mentální odolnost se posiluje nejen psychickým, efektivní organizace času, schopnosti delegovat úkoly a osvojování relaxačních technik. Mentálníefektivně pracovat se stresem. Díky individuálnímu přístupu a praktickým technikám pomáháme klientůmpraktickým technikám pomáháme klientům vytvořit si životní styl, který podporuje energii, klidnou mysl a ;
a směřovat ke stabilní a klidné budoucnosti, neváhejte využít naše služby. Společně vytvoříme osobnísměřovat ke stabilní a klidné budoucnosti, neváhejte využít naše služby. Společně vytvoříme osobní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu