Řízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinaŘízení vztahů se zákazníky (CRM), segmentace trhu, segmentace zákazníků, targeting, cílová skupinazákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodnísdělení. Firmy tak dokáží oslovit konkrétní skupiny zákazníků způsobem, který s nimi rezonujespolehlivého partnera pro konkrétní zákaznické skupiny. Cílová skupina je definována jako skupina lidí ;
, mimika, gestikulace, intonace) nebo digitální (e-maily, chaty, videohovory, CRM systémy). Výběrdigitální (e-maily, chaty, videohovory, CRM systémy). Výběr vhodného komunikačního kanálu a nástroje by ;
se zpravidla týká účetní závěrky u velkých společností nebo subjektů, které splňují zákonem danáopatření ke zlepšení. Povinný audit se zpravidla týká účetní závěrky u velkých společností nebo ;
firemního příběhu je autenticita, srozumitelnost a relevance vůči cílové skupině. Efektivníautenticita, srozumitelnost a relevance vůči cílové skupině. Efektivní prezentace firmy spojuje ;
. Jeho základem je přesné definování cíle reklamy – co má konkrétní sdělení způsobit u cílové skupinypodaří trefit do vkusu cílové skupiny. Guerilla marketing je oblíbený především u menších firemkonkrétní sdělení způsobit u cílové skupiny. Model předpokládá čtyři fáze: informovanost, pochopenímarketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinusrovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupiny ;
vás doporučí dál nebo zda u vás bude nakupovat opakovaně. Loajalita se nerodí z jedné schůzky, alepo uzavření obchodu často rozhoduje o tom, zda se zákazník vrátí, zda vás doporučí dál nebo zda u ;
. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. Business úspěch Business strategie Prahapostoje a vnitřního kompasu. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. ;
, porozumění cílovým skupinám, budování důvěry a navazování dlouhodobých vztahů. Akviziční proces začínádůsledné plánování, porozumění cílovým skupinám, budování důvěry a navazování dlouhodobých vztahů ;
potřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehospolečnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jeho klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se ;
cílové skupiny, konkurence, sortimentu a způsobu, jakým firma komunikuje svou hodnotu. Strategie eElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod, známý také jako e-commerce, je dnes nepostradatelnou součástí moderního podnikání. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez ;
, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor pro kontinuální učení a rozvojlze snadno škálovat, přizpůsobit konkrétní firmě nebo cílové skupině a zajistit tak maximálníprostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCreklamu, SEO, až po e-commerce a automatizace prodeje – online marketing nabízí nástroje, které firmámdovednostem a znalostem. Kurzy, workshopy, webináře nebo e-learningové platformy otevírají prostor pro ;
, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mailmarketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, rozpočtování avyhodnocování výkonu. Důležité je, aby byla postavena na analýze cílové skupiny, konkurenčním prostředífunnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRM. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní ;
cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, naznalosti cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas ;
trhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovézměnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningové platformy jsou nedílnou ;
efektivnějšímu vedení lidí. Zralý lídr začíná u sebe – a my ho na této cestě provázíme. Téma vnitřního rozvojeefektivnějšímu vedení lidí. Zralý lídr začíná u sebe – a my ho na této cestě provázíme. Téma vnitřního ;
spokojenost. Chcete mít peníze pod kontrolou a tvořit si život podle vlastních pravidel? Objednejte si u náspeníze pod kontrolou a tvořit si život podle vlastních pravidel? Objednejte si u nás konzultaci ;
? Objednejte si u nás koučink, mentoring nebo trénink, který vás dovede k vrcholu. Business úspěch Businessrozvíjet svou psychologii vítězství a osvojit si strategie úspěchu? Objednejte si u nás koučink, mentoring nebo trénink, který vás dovede k vrcholu. ;
nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po volbufirmám nastavit smysluplnou a funkční strategii – od analýzy trhu, přes definici cílových skupin, až po ;
i osobním životě. Zaměřujeme se také na rozvoj růstového myšlení u manažerů, což je schopnostosobním životě. Zaměřujeme se také na rozvoj růstového myšlení u manažerů, což je schopnost vnímat ;
nutnost pro udržitelný růst, zdraví a spokojenost. Chcete podpořit work life balance u sebe nebo venutnost pro udržitelný růst, zdraví a spokojenost. Chcete podpořit work life balance u sebe nebo ve firmě? Ozvěte se. ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu