Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuzaujmout, nabídnout skutečnou přidanou hodnotu a odlišit se od konkurence. Právě v tomto kontextu hrajefaktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou a ;
každodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vřízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i v nejistých časech., nikoli pouze intuice. V byznysu je důležité umět správně interpretovat vývojové trendy, výsledkyinvestice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánování. Kombinatorika hraje zásadní roli při plánování různých variant řešení a rozhodnutí. V praxi se využívá při ;
emoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsahefektivně na ně reagovat. Velmi důležitým konceptem v oblasti vyjednávání je BATNA (Best Alternativepravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat podtlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje vyjednávat svyjednávání. Pokud si vybudujeme pověst férového a respektujícího partnera, budeme mít v budoucnu ;
. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servisdalší AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servis, tvorbainteligence (AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketinguodpovídat na dotazy klientů, vytvářet návrhy obchodních sdělení, řešit dotazy v reálném čase nebopřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremtvořit hodnotu. Charakter a charisma jsou osobnostní kvality, které v sobě kombinují integrituuznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěch ;
. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržet– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návykymentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomouNLP poskytnout cestu k větší vnitřní pohodě, stabilitě a životní spokojenosti. V podnikatelském i. Žijeme v době plné změn, tlaku a digitálního zahlcení, kde si mnoho lidí klade otázku: „Jak si udržet ;
pozice na trhu. Influencer marketing má své pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přessvé pevné místo v marketingovém mixu – od brandingu, přes podporu prodeje, až po employer branding ;
přesvědčivém předání hodnoty. Umění osobního prodeje spočívá v empatii, schopnosti klást správné otázkyúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimispočívá v empatii, schopnosti klást správné otázky, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci taknebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovat, sebedisciplíny, hodnoty, kterou člověk nebo firma přináší, a schopnosti ji správně komunikovat a nacenit. Včíselné vyjádření zisku, ale i o zhodnocení času, energie, know-how nebo lidských zdrojů. V modernímpříjmy, rostou v čase a tvoří pevný základ pro finanční jistotu, růst a rozvoj. Ať už v osobním neboplánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ekonomického růstu, ale i ;
obchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření obchodu a následný servisPsychologie obchodu hraje klíčovou roli v každém obchodním vztahu – bez ohledu na odvětví, velikostspouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenírozvíjet dovednosti, které jsou v dnešním konkurenčním prostředí nezbytné. Taková školení se často ;
spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přes. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizikavizualizaci vztahů mezi příčinami a důsledky problému. HACCP se uplatňuje v potravinářství a farmacii akvalitu produktů a zároveň zvyšovat spokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích. Nejčastěji se rozlišují dvě hlavní formy FMEA. Design FMEA (DFMEA) se zaměřuje na rizika v návrhu produktu ;
klíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnostrozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám ibude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost produktové strategie úzce spojena s onlineproduktového portfolia a značky. Jsou základem pro strategická rozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu ;
zaměření účastníci získávají nejen nové znalosti, ale především dovednosti, které mohou ihned využít vnové znalosti, ale především dovednosti, které mohou ihned využít v praxi. Kurzy také posilujíobchodních dovedností a promyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen vdobře zajišťují, mají náskok nejen v důvěryhodnosti, ale i v hladkém chodu každodenních činnostísmluvního vztahu. Transparentnost v těchto pravidlech je jedním z klíčových faktorů důvěryhodnosti a ;
), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis istránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis i právní aspekty provozu. SoučástíElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodováníElektronický obchod (e-commerce), E-shop, strategie růstu v e-commerce, elektronické obchodování. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez ;
V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanépropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešním. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníkysítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v online prostředí rozpoznajívztah. A právě vztah je v digitální době nejcennější měnou. Brand strategie online pak určuje, jak ;
trhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovénových zaměstnanců je další důležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří k, technologický vývoj i změny v očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třebastránkami a systematicky je vede k vyšším výkonům a zodpovědnostem. Adaptace nových zaměstnanců je dalšív očekávání zaměstnanců. Právě v rámci strategického HR je třeba budovat systémy pro vzdělávání ;
(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobíse v číslech, která tvoří základ byznysu. Díky těmto znalostem mohou firmy předcházet krizím, lépezadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumnéfinančních oddělení zorientovat se v číslech, která tvoří základ byznysu. Díky těmto znalostem mohou ;
– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým prvkem je– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestýmnové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které odpovídajíznačku. V současném prostředí plném konkurence a vysokých nároků zákazníků je však nutné jít ještě dálprezentace, které podporují důvěru a image značky. V B2B i B2C segmentu je pochopení a správné nastavení ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenízjistit, jak se kandidát chová v konkrétních situacích, jaké má klíčové kompetence, rozhodovacítransparentní přístup k hodnocení zaměstnanců, což posiluje důvěru a férovost v rámci celé organizace(assessorů), kteří dokážou chování účastníků vnímat v kontextu reálných pracovních situací, nikoliv jensystematicky, mají náskok v oblasti řízení lidských zdrojů, efektivního náboru, rozvoje kompetencí i budování ;
Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé a. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchrozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzypůsobnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a moderním přístupem. V8 Brno Královo Pole Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu