) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství anových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobrérozvoj a okamžitý přenos do praxe. Business development (rozvoj podnikání) je o hledání novýchpříležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a zvyšování hodnoty pro zákazníky. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zavádění nových produktů ;
konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací sílu dodavatelů, vyjednávací sílustrategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji novéhofirmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech a. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteří. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňují konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací ;
není jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častonámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání nových ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nakaždého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojemneverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla býtbýt nástrojem posílení důvěry, autenticity a otevřené spolupráce. Důvěra a vztahy představují ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýprodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojůmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o. Osobní sympatie, důvěra a pocit, že prodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora ;
také řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci sobchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem čísel, ale lídrem, který rozvíjí svélidi, podporuje je, inspiruje a zároveň vytváří prostředí, kde obchodníci chtějí být úspěšní ;
, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní a obdivovaní. Přitažlivost není pouze– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěch, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujecelek, který určuje naši autenticitu, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní aúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem aschopnost říct „ne“, pokud by měl být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je ;
měly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie návratnosti. Schopnost strategicky investovatvzdělání a osobního rozvoje, vždy by měly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní ainvestice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánovánísegmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býtkaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vmyšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a zisková ;
být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály aporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat nové. Firmy, které chtějí být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentněrůst, oslovovat nové klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. ;
Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuproto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnéKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou koučinku, workshopu nebo strategickéhovztahům a harmonickému životu. A právě v tom vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou ;
. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bezfirmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez geografických omezení. Dobře navržený e ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návyky, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na. Umíme naslouchat, klást správné otázky a podporovat klienty při překonávání limitů i budování novéchtějí udělat změnu, nastavit nové návyky, rozvíjet své hodnoty, definovat priority a konečně siuspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na definování konkrétních životních cílů a praktických ;
Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé a. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchrozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzykvalitním online prodejem může být rozhodujícím faktorem úspěchu. Online poradenství, mentoring, koučink i marketing nejsou jen trendem – jsou nutností pro ty, kteří chtějí být flexibilní, inovativní ;
digitálu musí být konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávánízapamatovatelné sdělení, které zákazníci poznají napříč platformami. Značka v digitálu musí býtkonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodní ;
nové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které odpovídajímarketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné znalosticílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, na, vyvíjet nové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, kterénastavení marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné ;
(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobízadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné ;
kreativitu a inovativní přístup – schopnost propojit logiku s intuicí a vidět věci v nových souvislostech. V kombinaci s designovým a systémovým myšlením vzniká prostor pro nové nápady, produktivní týmovédiskuse a efektivní řešení složitých výzev. Naučit se myslet kriticky neznamená být negativní, alepřístup, zvyšovat schopnost analýzy a být odolní vůči dezinformacím. Kritické myšlení je základníinovativní přístup – schopnost propojit logiku s intuicí a vidět věci v nových souvislostech. V kombinaci s ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu