– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky ;
možnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřenymožnost oslovit uživatele přesně v okamžiku, kdy hledají to, co nabízíte. Kampaně mohou být zaměřeny ;
partnery až po zaměstnance. Obsah může být různorodý – příspěvky s novinkami, edukativní články, fotky zekomunikaci s různými cílovými skupinami – od zákazníků přes partnery až po zaměstnance. Obsah může být ;
dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýsilné vztahy a zajišťovat dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být ;
narušují či zkreslují přenos informace. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatnákomunikace mohou být verbální (slovní projev – osobní, telefonický, psaný), neverbální (řeč těla. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatná kvalita spojení), jazykové (neporozuměnídezinterpretaci sdělení nebo neúspěšné komunikaci. Nástroje komunikace mohou být verbální (slovní ;
zlepšení koncentrace. Pravidelná praxe pomáhá zlepšovat kvalitu myšlení, rozhodování a schopnost být plně. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke zlepšení vztahů, větší motivaci i, rozhodování a schopnost být plně přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu, spokojenost a vnitřní štěstí. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke ;
však může být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolůjednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodou však může být slabší komunikace mezi odděleními a ;
) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství anových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobrérozvoj a okamžitý přenos do praxe. Business development (rozvoj podnikání) je o hledání novýchpříležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství a zvyšování hodnoty pro zákazníky. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zavádění nových produktů ;
konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací sílu dodavatelů, vyjednávací sílustrategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji novéhofirmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech a. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteří. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňují konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací ;
není jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častonámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání nových ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nakaždého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojemneverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla býtbýt nástrojem posílení důvěry, autenticity a otevřené spolupráce. Důvěra a vztahy představují ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýprodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojůmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o. Osobní sympatie, důvěra a pocit, že prodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora ;
také řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci sobchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem čísel, ale lídrem, který rozvíjí svélidi, podporuje je, inspiruje a zároveň vytváří prostředí, kde obchodníci chtějí být úspěšní ;
, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní a obdivovaní. Přitažlivost není pouze– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěch, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujecelek, který určuje naši autenticitu, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní aúspěch jsou hnacím motorem růstu – individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest ;
být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem aschopnost říct „ne“, pokud by měl být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je ;
měly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie návratnosti. Schopnost strategicky investovatvzdělání a osobního rozvoje, vždy by měly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní ainvestice je klíčové například při rozvoji nových trhů, investic nebo při krizovém plánovánísegmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býtkaždodenní řízení, které může firmě ušetřit miliony, přinést nové příležitosti a pomoci růst i vmyšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a zisková ;
být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály aporadenství a školení získáte nejen know-how, ale především schopnost efektivně růst, oslovovat nové. Firmy, které chtějí být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentněrůst, oslovovat nové klienty a zvyšovat konkurenceschopnost. ;
Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuproto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnéKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou koučinku, workshopu nebo strategickéhovztahům a harmonickému životu. A právě v tom vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu