dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být relevantní, přínosný a přítomnýsilné vztahy a zajišťovat dlouhodobou spokojenost zákazníků. V konečném důsledku jde o to, být ;
narušují či zkreslují přenos informace. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatnákomunikace mohou být verbální (slovní projev – osobní, telefonický, psaný), neverbální (řeč těla. Komunikační šumy a bariéry mohou být fyzické (hluk, špatná kvalita spojení), jazykové (neporozuměnídezinterpretaci sdělení nebo neúspěšné komunikaci. Nástroje komunikace mohou být verbální (slovní ;
zlepšení koncentrace. Pravidelná praxe pomáhá zlepšovat kvalitu myšlení, rozhodování a schopnost být plně. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke zlepšení vztahů, větší motivaci i, rozhodování a schopnost být plně přítomen tady a teď. Pro firmy a lídry znamená meditace nejen cestu, spokojenost a vnitřní štěstí. Uvědomování si i malých věcí, za které můžeme být vděční, vede ke ;
však může být slabší komunikace mezi odděleními a menší pružnost při řešení mezioborových úkolůjednotlivých oddělení a jasnou hierarchii. Nevýhodou však může být slabší komunikace mezi odděleními a ;
firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčním prostředí. V marketingových workshopech a. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteří– tvoří komplexní nástrojovou sadu pro každou firmu, která chce být vidět, růst a obstát v konkurenčníma posilování obchodních výsledků. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena napravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu, nejednat podkaždého obchodního nebo strategického rozhovoru. Když je zvládneme správně uchopit, mohou být nástrojemneverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být, nejednat pod tlakem a mít jasno v tom, kdy je lepší odejít od stolu bez dohody. BATNA nám umožňuje ;
přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o tlaku na výsledek. Dnešní zákazník je informovanýprodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora prodeje představuje strategický soubor nástrojůmusí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a přirozená. Prodejní koncepce by neměla být jen o. Osobní sympatie, důvěra a pocit, že prodávající chápe jeho situaci, mohou být rozhodující. Podpora ;
také řízení a vedení obchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem číselobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci sobchodního týmu. Manažer obchodního týmu by neměl být jen kontrolorem čísel, ale lídrem, který rozvíjí svélidi, podporuje je, inspiruje a zároveň vytváří prostředí, kde obchodníci chtějí být úspěšní ;
, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní a obdivovaní. Přitažlivost není pouze, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujecelek, který určuje naši autenticitu, schopnost ovlivňovat, vést a zároveň být přirozeně respektovaní aa autenticitu mohou být tím, co rozhoduje o důvěře klienta, loajalitě týmu nebo obchodním úspěchu ;
být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je systém pravidel, norem aschopnost říct „ne“, pokud by měl být narušen hodnotový rámec nebo ohrožen důvěryhodný vztah. Morálka je ;
měly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie návratnosti. Schopnost strategicky investovatvzdělání a osobního rozvoje, vždy by měly být podloženy analýzou rizik, výnosů a strategie ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní asegmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býtmyšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a zisková. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může být tou ;
být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně napříč kanály a. Firmy, které chtějí být úspěšné v B2C, musí budovat loajalitu zákazníků, komunikovat konzistentně ;
proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnékonkurenční, a proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí ;
vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou koučinku, workshopu nebo strategickéhovztahům a harmonickému životu. A právě v tom vám můžeme být profesionálním partnerem – ať už formou ;
, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme nauspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na definování konkrétních životních cílů a praktických ;
. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosný jako při osobníchkvalitním online prodejem může být rozhodujícím faktorem úspěchu. Online poradenství, mentoring, koučink i marketing nejsou jen trendem – jsou nutností pro ty, kteří chtějí být flexibilní, inovativníod někoho zkušenějšího. Vztah mentor – mentee v online prostředí může být stejně hluboký a přínosnýmarketing propojený s kvalitním online prodejem může být rozhodujícím faktorem úspěchu. Online ;
zapamatovatelné sdělení, které zákazníci poznají napříč platformami. Značka v digitálu musí býtdigitálu musí být konzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání ;
marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné znalosticílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, nanastavení marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesnéznalosti cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas ;
pod povrch běžného provozu a zhodnotit, jak firma hospodaří, jak efektivně pracuje s náklady, jak(EBIT/úroky) nebo finanční páka (leverage). Příliš vysoká zadluženost může být riziková – v obdobíči obchodní partneři, nahlédnout pod povrch běžného provozu a zhodnotit, jak firma hospodaří, jakzadluženost může být riziková – v období poklesu může firmu zatížit splácení dluhů. Na druhou stranu, rozumné ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu