ve vlastní schopnosti zvládat konkrétní situace, úkoly a výzvy. Podporuje odvahu, iniciativu aúkor druhých. Sebedůvěra je víra ve vlastní schopnosti zvládat konkrétní situace, úkoly a výzvy ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatosobním životě morálka ovlivňuje naše rozhodování a interakce, ve firmách pak určuje vnitřní kulturu adefinované hodnoty nám pomáhají orientovat se ve složitých situacích, stanovovat priority a jednatfirmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde orozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu ;
praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ssystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnékonkurenční, a proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednáváníneargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranyo nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práceKrálovo Pole Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšnévyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
– pokročilý AI chatbot od společnosti OpenAI, který ve své nejnovější verzi ChatGPT-4 dokáže vést– od operativní agendy až po strategický management. Jejich hlavní přínos spočívá ve schopnostiAI chatbot od společnosti OpenAI, který ve své nejnovější verzi ChatGPT-4 dokáže vést přirozenýoperativní agendy až po strategický management. Jejich hlavní přínos spočívá ve schopnosti urychlit ;
otázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotouznačky nebo firmy) vyzařují energii, která přitahuje – protože jsou autentičtí, silní ve svémlaskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazíchvztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsou, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhoduje ;
přerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnostipřerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnosti ;
nákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navíc(cash flow). Ve firmách se navíc přidává finanční analýza, predikce vývoje a rozhodování o ;
ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedy, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s ;
Engine Optimization), které určují, jak dobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávánídobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávání. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On ;
produktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémukomunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickémupromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale ve, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému zaměření účastníci získávají nejen ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
, ale i tvorbu dlouhodobé personální strategie, která vychází z cílů firmy, sleduje trendy trhu prácezákladní nástroje motivace a udržení zaměstnanců. Vedle mzdy je stále důležitější nabídka nefinančníchmožnost práce na dálku. Moderní systémy odměňování jsou spravedlivé, transparentní a propojené spersonální strategie, která vychází z cílů firmy, sleduje trendy trhu práce, technologický vývoj i změnyudržení zaměstnanců. Vedle mzdy je stále důležitější nabídka nefinančních výhod – flexibilní pracovní ;
a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měří, kolik procent z tržeb tvoří čistýslužby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele likvidity jsou běžná likviditafirma dokáže přeměnit své výnosy a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měřífinančním závazkům, tedy platit včas za služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele ;
cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, naznalosti cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas ;
neobvyklým způsobem. Zpravidla se odehrává ve veřejném prostoru nebo online, využívá prvky překvapení, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet vevytvořit silný dojem na cílovou skupinu neobvyklým způsobem. Zpravidla se odehrává ve veřejnémuživateli. Výhodou je nízký rozpočet ve srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se ;
vizualizovat a pochopit vlastní životní rovnováhu. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahy, prácepostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení tohovnitřní motivaci, podporují změnu myšlení a vedou k akčním výsledkům. Naše výhoda spočívá ve spojení. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahy, práce, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovinapráce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě ;
firmám i manažerům vytvořit prostředí, ve kterém je vnitřní práce přirozenou součástí firemní kultury. Pomáháme firmám i manažerům vytvořit prostředí, ve kterém je vnitřní práce přirozenou součástí firemnísebedůvěra nejsou výsledkem ega, ale vnitřní práce. Pomáháme klientům budovat zdravé vnitřní nastavení– které vychází z vlastních zkušeností, úspěchů, hodnot i z práce na vlastních slabinách. Sebekontrola a. Vědomá práce se stresem, emocemi, zvyky i rozhodnutími je součástí každého našeho koučovacího nebo ;
klíčové pilíře každého skutečně naplněného a vědomě vedeného života i podnikání. Ve světě, kde senebo strachu. Tato rovnováha se promítá nejen do osobního štěstí, ale i do leadershipu, týmové práceemoce jako vděčnost, vnitřní klid, odhodlání a víra ve smysluplnost činnosti podporují kreativitu, podnikatelé a lídři, kteří si uvědomují význam vnitřní harmonie a práce se sebou samými, jsoustejně důležitý jako plánování a analytika. Sebepoznání a vědomá práce se sebou je dnes nezbytnou ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu