– umění vyprávět příběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskoujednotlivcům budovat silné prezentace, trénujeme emoční působení, strukturu příběhu a práci s emocemipříběhy, které propojí firmu s emocemi a hodnotami publika. Příběh dává firmě lidskou tvář, přibližujesilné prezentace, trénujeme emoční působení, strukturu příběhu a práci s emocemi – aby jejich značkainspirovat a ovlivnit jejich vnímání. Vyprávění příběhů funguje na hlubší úrovni – působí na emoce, a ;
schopnosti, úroveň týmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, kterátýmové spolupráce nebo styl vedení. Výstupem je objektivní zpráva s doporučením, která pomáhá HR i ;
datech. Klíčem je propojení tvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkýmia manažerské akademie) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxítvrdých manažerských dovedností (strategie, finance, procesy) s měkkými kompetencemi (leadership) představují moderní formu vzdělávání, která propojuje teorii s praxí. Účastníci – ať už podnikatelé ;
, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet vesrovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupinyřady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attentionprostoru nebo online, využívá prvky překvapení, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdíleníuživateli. Výhodou je nízký rozpočet ve srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se ;
skutečně potřebuje, co ho motivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěřeefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchodnenásilnou a přirozenou formou. Emoce, sympatie, důvěra a autenticita dnes rozhodují stejně jako kvalitamotivuje k nákupu a jak s ním dlouhodobě budovat vztah založený na důvěře a přínosu. Obchodní akademie aobchodní komunikace, identifikaci typologie klienta, schopnost vést efektivní obchodní rozhovor, práci s ;
úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci, reference, garance nebo ukázky použití. Je důležité, aby tyto nástroje byly použity s citem a podporovaly. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocínebo rámování volby – má výrazně větší šanci úspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování ;
. Od prvního kontaktu přes zjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotnéobchodníci chtějí být úspěšní. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci szjištění potřeb, prezentaci řešení, práci s námitkami až po samotné uzavření. Efektivní obchodník ví. Efektivní vedení obchodního týmu zahrnuje nastavování jasných cílů, práci s motivací, rozvoj ;
, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujerozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charismaotázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotoui v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremsilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a ;
firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde oz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami as respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatmorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomímrozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu ;
firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně pracovat, rozumět toku peněz, umět plánovatjedná o jednotlivce, podnikatele nebo firmy. V dnešní době je klíčové umět s financemi efektivně ;
prodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní aangažované publikum. Právě ti dokáží přenášet důvěru a emoce do každodenní komunikace velmipřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocímyšlení, konzistentní komunikaci a schopnost navazovat vztahy s publikem. Firmy, které do této ;
praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ssystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2Cneustále inovovat. Marketingové workshopy a školení firmám a manažerům ukazují, jak pracovat s daty, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímurozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické znalosti s ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcepropojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace značkykoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postaveníhladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partneryjsou také úzce propojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace ;
ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedy, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s ;
. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojitpotřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehoproduktové strategie úzce spojena s online viditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Searchkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci svytvoření povědomí, vyvolání žádoucích emocí, přesvědčení o kvalitě a vytvoření loajální komunity ;
Typologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůTypologie osobnosti, MBTI test osobnosti, temperament, sebepoznání, práce, vztahy, řešení konfliktůjak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu a osobnostní dynamice nabízí MBTIa slabým stránkám, svému stylu komunikace, potřebám a způsobu práce. Typologie osobnosti je účinnýzaměřených na sebepoznání, práci s osobnostními testy a jejich využití v profesním rozvoji ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěnégeografických omezení. Dobře navržený e-commerce projekt však není jen o spuštění webu s nákupním-commerce projekt však není jen o spuštění webu s nákupním košíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje ;
stávají běžnou a žádanou formou spolupráce. Umožňují pracovat odkudkoliv, propojit se s odborníkyumožňují budovat značku, oslovit zákazníky a zvyšovat tržby. Efektivní online marketing propojený spůsobnosti. A především umožňují propojit know-how a zkušenosti s technologií a moderním přístupem. V, propojit se s odborníky bez geografických omezení a přizpůsobit formát i obsah konkrétním potřebámmarketing propojený s kvalitním online prodejem může být rozhodujícím faktorem úspěchu. Online ;
, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mailprázdné fráze a marketingové klišé během vteřin. Silná komunikační strategie vytváří důvěru, emoce aznačka působí, jaký má vizuální styl, jaké emoce vzbuzuje a jak se liší od konkurence. Vizuálnístrategie online propojuje digitální marketing s konkrétními obchodními cíli. Není to jen ofunnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRM ;
reálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat s marketingovýmmarketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné znalostisprávném místě, s relevantní nabídkou pro správné publikum. Právě k tomu slouží dobře zpracovanáodpovídají reálným potřebám trhu. Na základě výsledků výzkumu může firma efektivně pracovat snastavení marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu