specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníka. Znalost těchto nástrojů by měla být samozřejmostí pro každého marketéra, manažera i podnikatele, kteřívodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníka i konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní aakviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má svéi konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní forma ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkya přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jakkontaktu, přes první oslovení, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavřeníobchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nareálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrý vyjednavač nikdyneargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranydohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit“, ale pochopitto a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA i ;
musí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené na zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisuna zákazníkovy potřeby a očekávání. Místo popisu vlastností produktu je třeba klást důraz na přínosyargumenty Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchu každého obchodníka i firmy. Nejde jen o předáníinformací o produktu nebo službě, ale o hlubší porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a ;
zahrnuje schopnost budovat důvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu– nejen pro jednotlivé obchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétní modelové situace a hlavně prostor pro zlepšení vlastního stylu jednání idůvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu nabízeného řešení. Meziobchodníky, ale i pro celkový výkon firmy. Přinášejí praktické nástroje, sdílení zkušeností, konkrétní ;
překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěch ;
z momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami aa svědomí tvoří hluboký základ každého jednotlivce, lídra i organizace. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celés respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovataž po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i samotného profesionála ;
vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firemjednotlivce, ale i pro manažery firem, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnujeprostor pro kreativitu, podnikání, inovace a naplňování osobního i firemního potenciálu.našich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitnákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navíc ;
partnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořitpublikem prostřednictvím tváře, které lidé důvěřují. Lidé vnímají influencery jako autority, často i jakopracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní azákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Influencerství je dnes nejen forma marketingu, ale i profese. Vyžaduje strategické plánování, analytické ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní azisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivituvýnosy, optimalizovat náklady a zároveň udržet vysokou kvalitu, spokojenost zákazníků i zaměstnanců ;
B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategického, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, Meta, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímuBrno Královo Pole B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmipracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou ;
zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žese dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítíkoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavenítomto kontextu hraje zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějína provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provozse určují priority nápravných opatření. Čím vyšší RPN, tím vyšší riziko a potřeba okamžitého zásahusystematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz. Zvyšují důvěru zákazníků, snižují náklady ;
potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujepotřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehoa zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílůfirmy. Dobře nastavená produktová strategie propojuje potřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizíproduktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat i ;
základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultací– a právě pochopení těchto rozdílů je základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobníSebepoznání je klíčovým předpokladem úspěšného osobního i profesního života. Každý z nás mávýjimečně praktický vhled do fungování jednotlivce i týmů. Díky tomu mohou lidé lépe porozumět svým silnýma slabým stránkám, svému stylu komunikace, potřebám a způsobu práce. Typologie osobnosti je účinný ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty aobchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýza), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis iprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který je, rychlosti načítání, intuitivním ovládání, responzivním designu (funkčním i na mobilních zařízeních) a ;
nalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i práci. Životní koučink je především o porozumění, rozvíjet své hodnoty, definovat priority a konečně si naplánovat cestu k cíli, který má pro ně opravdovýpostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme naa je vždy přizpůsobený jedinečným potřebám každého klienta. Neučíme, jak „správně žít“, ale ;
Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé abez geografických omezení a přizpůsobit formát i obsah konkrétním potřebám. Online poradenství je, koučink i marketing nejsou jen trendem – jsou nutností pro ty, kteří chtějí být flexibilní, inovativnía konkurenceschopní. Nabízejí prostor pro osobní i firemní růst, zefektivnění procesů i rozšíření8 Brno Královo Pole Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání ;
, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchodsítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v online prostředí rozpoznajíidentita, logo, barevnost, styl grafiky i způsob vyprávění příběhu značky – to vše je třeba adaptovat nakonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnízákazníkovi, ziskovosti i udržitelnému růstu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 ;
potřeby zákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pronení jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřeby, trendech i příležitostech pro růst. Díky marketingovému výzkumu mohou firmy lépe zacílit kampaně, vyvíjet, trendech i příležitostech pro růst. Díky marketingovému výzkumu mohou firmy lépe zacílit kampanězákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro efektivní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu