. Účastníci – ať už podnikatelé, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického řízení, marketingu, obchodu ;
akviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má své. Guerilla marketing je oblíbený především u menších firem, startupů a značek, které chtějí „vybočit z– Interest – Desire – Action) je jeden z nejklasičtějších modelů zákaznického rozhodovacího procesuprostředí. Každý z těchto konceptů má své specifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné, startupů a značek, které chtějí „vybočit z řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s ;
spouštěčům je dnes jedním z největších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník nenívás doporučí dál nebo zda u vás bude nakupovat opakovaně. Loajalita se nerodí z jedné schůzky, alez důvěry, která se buduje konzistentní, lidskou a přidanou hodnotou nabitou péčí. Psychologie. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočním spouštěčům je dnes jedním zvás bude nakupovat opakovaně. Loajalita se nerodí z jedné schůzky, ale z důvěry, která se buduje ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé strany. Vyjednávání je navíc velmi emoční proces. Schopnost ovládat vlastní emoce, nenechat se vyvést zvyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímáníse vyvést z míry, ale zároveň vnímat emocionální rovinu druhé strany je klíčová. Emoce jsou ;
vytvářet win-win řešení. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Ta. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Ta zahrnuje schopnost budovat ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě. Tyto prvky nelze oddělovat – tvoří vzájemně provázaný celek, který určuje naši autenticituzase přináší důvěru, stabilitu a respekt. Spokojenost je vnitřní stav, který nevzniká z vnějšíhouznání, ale z vědomí, že člověk žije v souladu se svými hodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravéprincipů a vnitřních motivací, které ovlivňují, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak ;
, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéosobním životě morálka ovlivňuje naše rozhodování a interakce, ve firmách pak určuje vnitřní kulturu a, seberozvoj) a životní hodnoty, které jsou často kombinací obou a utvářejí naši osobní filozofii. Jasněkonzistentně. Postoje odrážejí náš vztah ke světu. Jsou formovány našimi hodnotami, zkušenostmi amorální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimi hodnotami. Lídři se silným svědomím ;
našich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitprostředkem směny, ale také odrazem našich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se ;
jen známé osobnosti z televizních obrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svoudigitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsou jen známé osobnosti z televizníchobrazovek, ale často lidé z běžného života, kteří si svou přirozeností, autenticitou a konzistentní ;
segmentaci. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může býtscénářů, ekonomická kalkulace a strategické myšlení – získávají firmy konkurenční výhodu. Z rozhodování. Umožňuje pochopit, kolik různých cest a kombinací máme k dispozici – a která z nich může být tou, ekonomická kalkulace a strategické myšlení – získávají firmy konkurenční výhodu. Z rozhodování ;
řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení pomáhá firmám léperozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické znalosti sstrategického řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopeníindividuálnímu rozvoji marketingových kompetencí manažerů. Naším cílem je vždy propojit teoretické ;
Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhuKrálovo Pole Akvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její ;
, zefektivňují řízení a přispívají ke konkurenceschopnosti. Zavedení některé z metod analýzy rizik je. Zavedení některé z metod analýzy rizik je dnes standardní součástí moderního řízení a kontinuálního zlepšování. ;
zaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzuvycházet z analýz a strategických modelů. Groeův model se zaměřuje na růstovou strategii firmy a její, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzu a měření výkonnosti SEO se využívajínedostatcích webu. Při tvorbě produktové strategie je užitečné vycházet z analýz a strategických modelů ;
Sebepoznání je klíčovým předpokladem úspěšného osobního i profesního života. Každý z nás máprofesního života. Každý z nás má unikátní osobnost, způsob myšlení, cítění, rozhodování a komunikacezákladem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacísystém vychází z Jungovy teorie psychologických typů a pomáhá porozumět tomu, jak lidé vnímají svět aefektivní a přirozená. Součástí našich služeb je i vedení seminářů, workshopů a individuálních konzultací ;
akčním výsledkům. Naše výhoda spočívá ve spojení profesionálního koučování s praktickými zkušenostmi zsobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co nás blokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečněchceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návykypostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na ;
marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesné znalostimarketingová strategie, která vychází z výzkumu a propojuje jednotlivé prvky marketingového mixu donastavení marketingového mixu zásadní. Každý prvek musí být v souladu s ostatními a vycházet z přesnémarketingová strategie, která vychází z výzkumu a propojuje jednotlivé prvky marketingového mixu do ;
a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měří, kolik procent z tržeb tvoří čistýzisk – tedy kolik korun zůstane firmě z každé vydělané stokoruny po odečtení všech nákladů. Jde ojeden z nejpřehlednějších a nejpoužívanějších ukazatelů výkonnosti. Vedle toho se sleduje i, kolik procent z tržeb tvoří čistý zisk – tedy kolik korun zůstane firmě z každé vydělané stokorunypo odečtení všech nákladů. Jde o jeden z nejpřehlednějších a nejpoužívanějších ukazatelů výkonnosti ;
. V naší práci s klienty podporujeme rozvoj právě těchto schopností – ať už prostřednictvím školení, pracovat s více pohledy a vyhodnocovat předsudky a kognitivní zkreslení je v dnešní době jednou znaopak – znamená to myslet vědomě, přesně, tvořivě a nezávisle. Důležitou součástí našich tréninků aúsudky je pro moderní leadership nutností. Naše programy kombinují vzdělávání, praktické tréninky inázorů a vyvozovat závěry na základě ověřených dat, nikoli domněnek, emocí či předsudků. V naší práci s ;
smluvního vztahu. Transparentnost v těchto pravidlech je jedním z klíčových faktorů důvěryhodnosti av těchto pravidlech je jedním z klíčových faktorů důvěryhodnosti a profesionality firmy. Obchodní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu