empatie, sebevědomí a sociálních dovedností. Asertivita, tedy schopnost prosazovat své potřeby a, sebevědomí a sociálních dovedností. Asertivita, tedy schopnost prosazovat své potřeby a názory bez ;
dovednosti v oblasti strategického i výkonnostního marketingu, online marketingu, brandingu i sociálníchsociálních sítí. Kurzy jsou určené pro začátečníky i pokročilé, pro firmy i jednotlivce a vždy staví na ;
a záměru zahrnuje nejen popis produktu či služby, ale také analýzu trhu, konkurence, financí, jak jich dosáhnout. Tvorba podnikatelského plánu a záměru zahrnuje nejen popis produktu či služby, ale ;
, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální faktory, které mohou ovlivnitmakroprostředí firmy – zkoumá Politické, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální ;
, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementnavazovat kontakty, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj ;
produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Nanové produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Na ;
produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro zákazníka. Kvalita není náhoda – je výsledkem dobřepostupné, každodenní zlepšování malými kroky – nejen ve výrobě, ale i ve službách, administrativě ave firmě. V rámci našich služeb nabízíme poradenství, školení a implementaci systémů řízení kvalityzlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavenýdlouhodobého úspěchu každé firmy, která chce dodávat produkty nebo služby s vysokou hodnotou pro ;
služeb nebo výrobků a zároveň zlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízímezefektivnit vaše firemní procesy, snížit náklady, zvýšit kvalitu služeb nebo výrobků a zároveň ;
Marketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a Youtubesociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu zpotřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat amarketingovou komunikaci na sociálních sítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. Business ;
Instagram je vizuálně orientovaná sociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budovánísociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci s ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jemnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je klíčové zaujmout ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky asociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodníslužbách. Důležitou roli hraje profilová a úvodní fotografie, které tvoří vizuální identitu značky a ;
tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správnějde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích ;
sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abykanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti amegatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítě ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický ;
vývoj produktu, tvorbu obsahu, volbu komunikačních kanálů i nastavení zákaznické péče. Poznání cílovézákaznické péče. Poznání cílové skupiny do hloubky (jejích potřeb, motivací, bariér i očekáváníspecifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšnýproduktů či služeb. Úspěšný targeting zvyšuje efektivitu kampaní, snižuje náklady a zároveň posiluje ;
dalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchdalšímu sdílení. Formáty jako videa, příběhy, příspěvky na sociálních sítích nebo podcasty často fungují, prezentovat značku, sdílet příběhy a zvyšovat konverzní poměr. Videomarketing skvěle funguje na sociálníchprodej produktů a služeb, se stal středobodem mnoha podnikatelských strategií. Kvalitní e-shop však ;
Druhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhyinteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Inteligencestále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a ;
silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (napřAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampanímarketing staví na silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálníchGoogle Ads, Meta Ads, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánovánístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu