péčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžepéčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžeNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění můžeInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služeb ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocíinformací o produktu nebo službě, ale o hlubší porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacímúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimikaždého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubší ;
produktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobéhonámitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod není jen o získávání nových, sympatie, důvěra a autenticita dnes rozhodují stejně jako kvalita produktu nebo služby. Péče oPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníky ;
této metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavit, výrobků nebo služeb a předem nastavit preventivní opatření, která rizika sníží nebo zcela eliminují ;
. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojitproduktové strategie úzce spojena s online viditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Search, služby a procesy podle aktuální situace i dlouhodobých cílů. Produktová strategie tak není jednorázovýma zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílůviditelností. Klíčovou roli zde hrají SEO faktory (Search Engine Optimization), které určují, jak ;
obratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze služeb. Důležité je, aby cíleproduktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémuchce firma dosáhnout – zvýšení obratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanzeslužeb. Důležité je, aby cíle byly realistické, konkrétní a sladěné s dlouhodobou strategií firmy. Jenzásadní roli v rozvoji podnikání. Jsou to nejen zákazníci, ale i dodavatelé, distributoři nebo ;
(Google Ads, Sklik), produktové kampaně, e-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram atržiště (např. Amazon, Alza, Mall), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram a Facebook pro vizuálně atraktivní produkty), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní aplikace. Další příležitostí je expanze na. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez ;
funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRMkanálů, prodejních funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní ;
každé společnosti – a proto si řízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnostvýhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebořízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnost. Získávání a výběr zaměstnanců jedoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Modernínových zaměstnanců je další důležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří k ;
služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele likvidity jsou běžná likviditafinančním závazkům, tedy platit včas za služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele ;
nové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, které odpovídajíproces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzické, vyvíjet nové produkty, nastavovat ceny, zlepšovat zákaznickou zkušenost a tvořit strategie, kteréprvkem je proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzické ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCprodeje. Digitální prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítíOnline svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé arozvojových programů. Online vzdělávání umožňuje nepřetržitý přístup k novým dovednostem a znalostem. Kurzy8 Brno Královo Pole Online svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání ;
služba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodních) je o hledání nových příležitostí, expanzi na nové trhy, vytváření strategických partnerství aschopnost pracovat se změnou. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, službynových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobré. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo služba – klíčovým faktorem ;
konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávací sílu dodavatelů, vyjednávací sílustrategii. Je nepostradatelný při tvorbě byznys plánu, expanzi na nové trhy nebo při vývoji nového. Zkoumá pět klíčových sil, které ovlivňují konkurenceschopnost odvětví: hrozbu nových vstupů, vyjednávacína nové trhy nebo při vývoji nového produktu. Všechny tyto přístupy – ať už kreativní jako guerilla ;
vyústěním partnerské konverzace. Kvalitní obchodní jednání je navíc procesem, kde každá fáze hraje roli. Kvalitní obchodní jednání je navíc procesem, kde každá fáze hraje roli. Od prvního kontaktu přes ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návyky. Umíme naslouchat, klást správné otázky a podporovat klienty při překonávání limitů i budování novéblokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečně chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteříchtějí udělat změnu, nastavit nové návyky, rozvíjet své hodnoty, definovat priority a konečně siklienty při překonávání limitů i budování nové vize života. Online forma umožňuje flexibilitu ;
, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastní fyzickérozhodování, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastní ;
ním a nastavit si zdravé návyky. Manažeři a podnikatelé, kteří vědomě pečují o své fyzické a duševnípečují o své fyzické a duševní zdraví, mají nejen více energie a kreativity, ale také dokáží lépe? Kontaktujte nás a posuňte svůj život i podnikání na novou úroveň. Business úspěch Business strategie Prahase pracovat se stresem? Kontaktujte nás a posuňte svůj život i podnikání na novou úroveň. ;
uchovat schopnost motivovat a podporovat ostatní. Manažer, který umí pečovat o sebe, se stává pevnouodpočinkem, vědomé řízení stresu, schopnost regenerace i vědomou péči o svou psychiku. Manažeři ajen o tvrdé práci a výsledcích, ale i o schopnosti pečovat o sebe a udržet si zdraví. Koučink ajejich autoritu i důvěru. Pečovat o zdraví proto není ztrátou času, ale chytrou investicí dopečovat o sebe, se stává pevnou oporou nejen pro svůj byznys, ale i pro lidi kolem sebe. Zdravý ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu