funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRMkanálů, prodejních funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní ;
proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzicképrvkem je proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzické ;
služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele likvidity jsou běžná likviditazrcadlem její vnitřní síly i schopnosti zvládat výzvy. Business úspěch Business strategie Prahafinančním závazkům, tedy platit včas za služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatelena trhu. Finanční zdraví firmy je zrcadlem její vnitřní síly i schopnosti zvládat výzvy. ;
produktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémuslužeb. Důležité je, aby cíle byly realistické, konkrétní a sladěné s dlouhodobou strategií firmy. Jenpromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale veobratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze služeb. Důležité je, aby cíle ;
každé společnosti – a proto si řízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnostvýhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebořízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnost. Získávání a výběr zaměstnanců jedoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderní ;
uchovat schopnost motivovat a podporovat ostatní. Manažer, který umí pečovat o sebe, se stává pevnouodpočinkem, vědomé řízení stresu, schopnost regenerace i vědomou péči o svou psychiku. Manažeři ajen o tvrdé práci a výsledcích, ale i o schopnosti pečovat o sebe a udržet si zdraví. Koučink ajejich autoritu i důvěru. Pečovat o zdraví proto není ztrátou času, ale chytrou investicí dopečovat o sebe, se stává pevnou oporou nejen pro svůj byznys, ale i pro lidi kolem sebe. Zdravý ;
Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchvybudovat silnou značku. Sociální sítě jako YouTube, Facebook a Instagram se staly místem, kdeúspěšným influencerem. Nabízíme mentoring, koučink a marketingové poradenství zaměřené na sociálnísítě, autenticitu a efektivní prezentaci. Pokud chcete posílit svůj vliv na sociálních sítích ;
, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastní fyzickérozhodování, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastnívzorce, které často brání růstu. Sebepoznání a sebereflexe jsou nástroje, které vedou k větší vnitřnísebedůvěra nejsou výsledkem ega, ale vnitřní práce. Pomáháme klientům budovat zdravé vnitřní nastaveníefektivnějšímu vedení lidí. Zralý lídr začíná u sebe – a my ho na této cestě provázíme. Téma vnitřního rozvoje ;
často upřednostňuje výkon, tlak a kontrola, zapomínáme na to, že právě pozitivní vnitřní stav je tím, coemoce jako vděčnost, vnitřní klid, odhodlání a víra ve smysluplnost činnosti podporují kreativitu, podnikatelé a lídři, kteří si uvědomují význam vnitřní harmonie a práce se sebou samými, jsoucíli. Pomáháme vám propojit intuici s rozhodováním, emoce s komunikací, vnitřní klid s vedením lidívztahům – jsme tu pro vás. Naučíme vás vnímat své vnitřní zdroje, definovat si priority, rozvíjet svou ;
ním a nastavit si zdravé návyky. Manažeři a podnikatelé, kteří vědomě pečují o své fyzické a duševnípečují o své fyzické a duševní zdraví, mají nejen více energie a kreativity, ale také dokáží lépeschopností – umožňuje zvládat náročné situace, udržet si vnitřní rovnováhu a zůstat výkonní i ve. Mentální odolnost je proto nezbytnou schopností – umožňuje zvládat náročné situace, udržet si vnitřní ;
a směřovat ke stabilní a klidné budoucnosti, neváhejte využít naše služby. Společně vytvoříme osobnísměřovat ke stabilní a klidné budoucnosti, neváhejte využít naše služby. Společně vytvoříme osobní ;
dovednosti v oblasti strategického i výkonnostního marketingu, online marketingu, brandingu i sociálníchsociálních sítí. Kurzy jsou určené pro začátečníky i pokročilé, pro firmy i jednotlivce a vždy staví na ;
osobnostní rozvoj jsou základem pro dlouhodobý úspěch, spokojenost a vnitřní rovnováhu. Pomáháosobnostní rozvoj jsou základem pro dlouhodobý úspěch, spokojenost a vnitřní rovnováhu. Pomáhá jednotlivcům ;
, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementnavazovat kontakty, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj ;
až po její dlouhodobou konzistenci a zlepšování. V rámci našich služeb nabízíme poradenství vzlepšování. V rámci našich služeb nabízíme poradenství v oblasti brand managementu, pomáháme firmám ;
pracovat s časem, prioritami a energií, jak nastavit zdravé hranice a zvládat zátěž bez ztráty vnitřnípracovat s časem, prioritami a energií, jak nastavit zdravé hranice a zvládat zátěž bez ztráty vnitřní ;
empatie, sebevědomí a sociálních dovedností. Asertivita, tedy schopnost prosazovat své potřeby a, sebevědomí a sociálních dovedností. Asertivita, tedy schopnost prosazovat své potřeby a názory bez ;
Motivace lidí, pracovní motivace zaměstnanců a manažerů, vnitřní motivace a flow, pracovní flowMotivace lidí, pracovní motivace zaměstnanců a manažerů, vnitřní motivace a flow, pracovní flowtrvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z pocitu smysluplnosti, uznání, růstu a osobníhopracujeme s technikami, jak motivovat sebe i ostatní, jak rozpoznat vnitřní motivační zdroje a jak. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z ;
nástrojů a kanálů, jako jsou SEO, PPC, e-mail marketing, sociální média, obsahový marketing a další. Vjsou SEO, PPC, e-mail marketing, sociální média, obsahový marketing a další. V rámci marketingového ;
vnějšího prostředí, konkurence, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu