Druhy inteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Druhyinteligence - vztahová a sociální inteligence, sebevědomí, sebedůvěra, sebeovládání Inteligencestále větší roli vztahová a sociální inteligence, schopnost sebeuvědomění, sebedůvěra a sebeovládání. Sociální inteligence je schopnost vnímat, chápat a správně reagovat na chování, emoce a potřebyostatních. Lidé s vysokou sociální inteligencí dokáží lépe navazovat vztahy, vyjednávat, řešit konflikty a ;
silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálních sítích (napřAds, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu kampanímarketing staví na silném příběhu značky, atraktivním obsahu, reklamních kampaních na sociálníchGoogle Ads, Meta Ads, analytika, sociální sítě nebo obsahový marketing. Zároveň se zaměřují na tvorbu ;
ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery jsou také úzcehladký akviziční proces ani dlouhodobou péči o zákazníka. Akvizice zákazníků a rozvoj vztahů s partnery. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánovánístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje ;
, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT(AI) se v posledních letech stává klíčovým nástrojem v moderním byznysu, marketingu, zákaznické péčipřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěpřehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítě, sloganů či ;
péčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžepéčí o životní styl, nastavení mysli, kvalitními vztahy a rovnováhou mezi výkonem a odpočinkem můžeNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdravíNeurolingvistické programování (NLP), sociální a duševní zdraví, psychické zdraví, fyzické zdraví, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdraví ;
přirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunituzákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněaktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitu sledujících. Právě díky této komunitě asociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Takové pozitivní ovlivnění můžeInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služeb ;
– jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocí nebo rámování volby – má výrazně větší šanci. Prodejce, který rozumí principům psychologie – jako je princip reciprocity, sociálního důkazu, emocíinformací o produktu nebo službě, ale o hlubší porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacímkaždého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubší ;
produktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobého, sympatie, důvěra a autenticita dnes rozhodují stejně jako kvalita produktu nebo služby. Péče oPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyefektivní obchodní rozhovor, práci s námitkami, uzavírání obchodu nebo péči o stávající zákazníky. Obchod ;
této metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavit, výrobků nebo služeb a předem nastavit preventivní opatření, která rizika sníží nebo zcela eliminují ;
. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit, služby a procesy podle aktuální situace i dlouhodobých cílů. Produktová strategie tak není jednorázovýma zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojit potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílůzákazníkům, ale také efektivně optimalizovat své produkty, služby a procesy podle aktuální situace i ;
produktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémuslužeb. Důležité je, aby cíle byly realistické, konkrétní a sladěné s dlouhodobou strategií firmy. Jenpromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale veobratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze služeb. Důležité je, aby cíle ;
(Google Ads, Sklik), produktové kampaně, e-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram atržiště (např. Amazon, Alza, Mall), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní-mailing, remarketing, sociální sítě (např. Instagram a Facebook pro vizuálně atraktivní produkty), sociální obchodování (Facebook/Instagram Shop), nebo mobilní aplikace. Další příležitostí je expanze na ;
funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, automatizací a CRMkanálů, prodejních funnelů, lead generation a péči o zákazníka. Propojení e-commerce s analytikou, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních. sociální sítě, e-mail marketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní ;
každé společnosti – a proto si řízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnostvýhod – flexibilní pracovní doba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebořízení lidského kapitálu zaslouží pozornost, péči a systematičnost. Získávání a výběr zaměstnanců jedoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderní ;
služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele likvidity jsou běžná likviditafinančním závazkům, tedy platit včas za služby, materiál, mzdy nebo daně. Nejčastěji používané ukazatele ;
proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzicképrvkem je proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzické ;
prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí přes e-mailing, PPCprodeje. Digitální prostředí dnes tvoří klíčovou část obchodní strategie. Od správy sociálních sítí ;
služba – klíčovým faktorem je systematické a strategické vedení firmy, rozvoj obchodníchschopnost pracovat se změnou. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, služby. V moderním konkurenčním prostředí už nestačí pouze kvalitní produkt nebo služba – klíčovým faktorem. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, služby, procesy i obchodní modely ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návykyblokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečně chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří ;
, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastní fyzickérozhodování, motivace i vedení druhých. Sebeláska neznamená sobectví, ale respekt a péči o vlastní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu