a svědomí tvoří hluboký základ každého jednotlivce, lídra i organizace. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celés respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovataž po konzultanta – má svá pravidla, která chrání klienta, společnost i samotného profesionála. Profesní etika podporuje čestnost, objektivitu, diskrétnost, férovost i schopnost říct „ne“, pokud by měl ;
B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategického, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, Meta, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímuBrno Královo Pole B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmipracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou ;
zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žekoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavenítomto kontextu hraje zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšnédlouhodobá spolupráce a koordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavení firmy na trhu a její udržitelný růst. ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivituvýnosy, optimalizovat náklady a zároveň udržet vysokou kvalitu, spokojenost zákazníků i zaměstnancůstatistika, pravděpodobnost i kombinatorika stávají nenahraditelnými nástroji. Díky nim dokážeme ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena nato a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA ineverbální signály druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla býtvlastní BATNA i pravděpodobné BATNA druhé strany nám pomáhá udržet si sílu v jednání, zůstat v klidu ;
, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPTpřirozený dialog, generovat texty, analyzovat informace, navrhovat strategie a výrazně šetřit čas imoodboardů, reklamních návrhů či vizuálních prezentací. Designéři, marketéři i obchodníci získávajíi strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT – pokročilýdialog, generovat texty, analyzovat informace, navrhovat strategie a výrazně šetřit čas i náklady firem ;
, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěchpak není jen o dosažení cíle, ale také o cestě – o růstu, sebedisciplíně, odvaze i schopnostipřekonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i ;
předpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životnístresu nebo dosažením konkrétních cílů. Je to účinný nástroj pro kouče, lektory, manažery i každého, kdo chce lépe porozumět sám sobě i druhým. Zásadním tématem dneška je sociální a duševní zdravípropojeno. Emoční stres, chronická únava nebo dlouhodobé napětí ovlivňují nejen naši mysl, ale i tělo– kvalitu spánku, imunitu, trávení i hormonální rovnováhu. NLP může pomoci najít nové návyky ;
publikem prostřednictvím tváře, které lidé důvěřují. Lidé vnímají influencery jako autority, často i jakopracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní azákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Influencerství je dnes nejen forma marketingu, ale i profese. Vyžaduje strategické plánování, analytickéoblasti investují systematicky, mohou získat nejen růst tržeb, ale i výrazné posílení značky a její ;
argumenty Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchu každého obchodníka i firmy. Nejde jen o předánípracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem. Osobní sympatie, důvěra a pocit, žekonzistentním přístupem. Důležitou součástí psychologie prodeje jsou i promyšlené prodejní argumenty. Tykaždého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubšíklíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimi pracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem ;
plánování a vzdělávání v oblasti financí lze dosáhnout nejen ekonomického růstu, ale inašich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitvytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firemnákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navícprostředí podnikání i kariéry je vysoký příjem často výsledkem kombinace odbornosti, leadershipu ;
obchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníkanákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka flexibilně reagovat narůstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů. Profesionální obchodník dneška není jen ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějísystematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz. Zvyšují důvěru zákazníků, snižují nákladyna provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz ;
vnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customerrozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám i, služby a procesy podle aktuální situace i dlouhodobých cílů. Produktová strategie tak není jednorázovýmproduktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat i, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám i manažerům pomáhají nejen porozumět trhu a ;
dobře zajišťují, mají náskok nejen v důvěryhodnosti, ale i v hladkém chodu každodenních činnostízásadní roli v rozvoji podnikání. Jsou to nejen zákazníci, ale i dodavatelé, distributoři nebopřináší individuální přístup k rozvoji obchodníků, týmů i lídrů. Pomáhá odhalit silné a slabé stránkyvýkon. Koučink podporuje růst jednotlivců i celých týmů v obchodním prostředí. Obchodní spolupráce je, ale i odolné a perspektivní obchodní modely, které obstojí i v rychle se měnícím trhu. Business ;
obchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýza), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis iprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který jeFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a, rychlosti načítání, intuitivním ovládání, responzivním designu (funkčním i na mobilních zařízeních) a ;
, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchodsítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v online prostředí rozpoznajíidentita, logo, barevnost, styl grafiky i způsob vyprávění příběhu značky – to vše je třeba adaptovat nakonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnízákazníkovi, ziskovosti i udržitelnému růstu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 ;
kroků. Součástí efektivního řízení lidských zdrojů je i kontinuální vzdělávání dospělých. CeloživotníFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchkonkurenceschopnost a napomáhá růstu nejen firmy, ale i jednotlivců. Lidé jsou nejcennějším aktivem, tak i na osobnostní charakteristiky. Talent management pak dále rozvíjí potenciál zaměstnanců ;
. Umožňují vedení firmy i externím subjektům, jako jsou investoři, banky či obchodní partneři, nahlédnoutjeden z nejpřehlednějších a nejpoužívanějších ukazatelů výkonnosti. Vedle toho se sleduje i. Pro řízení firmy, její růst i dlouhodobou stabilitu je důležité pravidelně sledovat a vyhodnocovatnimi a umět s jejich pomocí plánovat, řídit náklady, nastavovat ceny, vyhodnocovat výkonnost týmů i, likvidity a zadluženosti pomáhají manažerům, podnikatelům i týmům finančních oddělení zorientovat ;
, trendech i příležitostech pro růst. Díky marketingovému výzkumu mohou firmy lépe zacílit kampaně, vyvíjetzahrnuje i další klíčové faktory ovlivňující zákaznickou zkušenost. Pátým prvkem jsou tedy lidéprezentace, které podporují důvěru a image značky. V B2B i B2C segmentu je pochopení a správné nastavení, zacílit komunikaci i rozvíjet produkty tak, aby měly šanci uspět. Marketing není jen kreativita– je to i disciplína, analytické myšlení a strategický přístup. Spojením výzkumu, znalosti zákazníka a ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu