, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální faktory, které mohou ovlivnitmakroprostředí firmy – zkoumá Politické, Ekonomické, Sociální, Technologické, Legislativní a Environmentální ;
, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj time managementnavazovat kontakty, pečovat o profesní sítě a rozvíjet vztahy s přidanou hodnotou. Chcete zlepšit svůj ;
, pracují s větším nasazením, kreativitou a odpovědností. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z ;
reálných situacích. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby. Efektivní vyjednávání není jen o technikách, ale i o schopnosti vnímat potřeby druhých a nacházet win-win ;
vzdělávání dnes není jen o předávání informací, ale o skutečné změně přístupu, zvyšování výkonnosti apředstavují moderní cestu k rozvoji kompetencí zaměstnanců i manažerů. Firemní vzdělávání dnes není jen opředávání informací, ale o skutečné změně přístupu, zvyšování výkonnosti a rozvoji lidského potenciálu ;
komunikovat své myšlenky a ovlivňovat své publikum. Úspěšná prezentace není jen o obsahu, ale také ojen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem ;
podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře, kterákaždodenního podnikání. Inovační podnikání je nejen o technologiích, ale také o správném myšlení, kultuře ;
zlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo administrativní procesy, správně nastavenýudržitelná řešení, která vedou ke skutečnému zlepšování. Ať už se jedná o výrobní podnik, službu nebo ;
). Jejím cílem je snížit riziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produktriziko selhání nového podnikání tím, že se co nejdříve ověří, zda o produkt existuje skutečný zájem ;
zaměstnance do změn. Lean přístup není jen o metodách, ale i o kultuře neustálého zlepšování a zapojenínení jen o metodách, ale i o kultuře neustálého zlepšování a zapojení všech úrovní firmy. Pokud chcete ;
Marketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a Youtubesociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu zpotřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat amarketingovou komunikaci na sociálních sítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. Business ;
řízení není jen o metodách a nástrojích, ale také o schopnosti vést tým, motivovat, delegovat úkoly adosažení úspěšných výsledků. Projektové řízení není jen o metodách a nástrojích, ale také o schopnosti ;
Instagram je vizuálně orientovaná sociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budovánísociální síť, která se stala klíčovým nástrojem pro budování značky, prezentaci firmy a komunikaci spovědomí o značce, přivést návštěvníky na web nebo získat nové zákazníky. Kromě organického růstu seonline marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšit povědomí o značce, přivést ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky asociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky a cílenou komunikaci se zákazníky. Správně, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o službách. Důležitou roli hraje profilová a úvodní, výstižný popis firmy, kontaktní údaje, odkazy na web, pravidelné příspěvky a dobře vyplněné informace o ;
na zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značcena zvýšení návštěvnosti webu, prodeje, registrace, stažení aplikací nebo budování povědomí o značce ;
jde o tlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítíchtlačítko v e-mailu, frázi v reklamním textu nebo odkaz v příspěvku na sociálních sítích. Správněefektivně využité prostředky. CTA – výzva k akci je klíčovým prvkem každé kampaně, ať už jde o ;
procesní, protože přinášejí důležité informace o stavu a výkonnosti firmy. Dobře provedený audit pomáháauditů, jako jsou personální či procesní, protože přinášejí důležité informace o stavu a výkonnosti ;
sociálních sítích přes využití videa, interaktivního obsahu až po spolupráci s influencery. Abykanály (sociální sítě, e-mailing, web, blogy, podcasty aj.) podle cílů, cílové skupiny, sezónnosti amegatrendy ovlivňují nejen obsah kampaní, ale i jejich formu – od formátů na sociálních sítích přes, je klíčové vytvářet publikační plán. Ten pomáhá plánovat obsah na jednotlivé kanály (sociální sítěskupinu, vybudovat povědomí o značce, zvýšit prodeje a zanechat v zákaznících silný dojem. Aby byla ;
. Meditace, mindfulness, vděčnost a smysluplnost rozšiřují náš rozvoj o hlubší rozměr. Pomáhají nám stát sepohody a životního naplnění. Meditace, mindfulness, vděčnost a smysluplnost rozšiřují náš rozvoj o ;
příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický nástroj prozdrojem příležitostí, spoluprací nebo zakázek. LinkedIn není jen „sociální síť“, ale strategický ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu