osobní růst, zvládání stresu, zlepšení komunikace, time management i efektivní leadership. S námiosobní růst, zvládání stresu, zlepšení komunikace, time management i efektivní leadership. S námi ;
. Brand strategie zahrnuje nejen vizuální identitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celýoblasti brand managementu, pomáháme firmám zlepšit jejich image a upravit marketingovou komunikaci takdovednosti pro správu značky a její efektivní komunikaci, což vede k posílení povědomí o značce a zvýšeníidentitu, ale i způsob komunikace, vztah k zákazníkům a celý příběh, který značka vypráví. Rozvojzlepšit jejich image a upravit marketingovou komunikaci tak, aby oslovila správné publikum. S naší ;
Emoční inteligence, ovládání emocí, asertivita, asertivní komunikace, kurz a školení asertivityEmoční inteligence, ovládání emocí, asertivita, asertivní komunikace, kurz a školení asertivity Emočnínázory bez agrese nebo pasivity, je nezbytná pro efektivní komunikaci a zdravé vztahy v práci i mimo ni. Asertivní komunikace a asertivní jednání jsou nástroje, které pomáhají jednotlivcům udržetmezilidských vztahů. V našem školení se naučíte, jak se stát asertivním ve svých komunikacích, jak reagovat na ;
naplnění. Učíme firmy, jak vytvářet prostředí, které přirozeně podporuje motivaci – jasná komunikacepřirozeně podporuje motivaci – jasná komunikace, důvěra, autonomie a podpora rozvoje jsou základem ;
strategické myšlení, emoční inteligence, komunikace, delegování, vedení změn a práce s týmem. Vedení lidírozvíjejí klíčové dovednosti jako strategické myšlení, emoční inteligence, komunikace, delegování, vedení ;
manažerských dovedností – od delegování a řízení času, přes komunikaci a zpětnou vazbu, až po řešeníčasu, přes komunikaci a zpětnou vazbu, až po řešení konfliktů, vyjednávání a vedení týmů. Školení ;
Marketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace je klíčová pro úspěch každé firmy, protože správně cílené a efektivněkonzultacích se zaměřujeme na moderní formy marketingové komunikace, přičemž klademe důraz na marketing namarketingovou komunikaci na sociálních sítích a posunout vaši firmu na vyšší úroveň, ozvěte se. Business ;
vyhledávače, skvělý zákaznický servis a efektivní nástroje pro komunikaci se zákazníky. Zde přichází ke slovu, skvělý zákaznický servis a efektivní nástroje pro komunikaci se zákazníky. Zde přichází ke slovu ;
Verbální komunikace, neverbální komunikace, gestikulace, mimika, oční kontakt, naslouchání aempatie Verbální komunikace, neverbální komunikace, gestikulace, mimika, oční kontakt, naslouchání aempatie Verbální a neverbální komunikace tvoří základ mezilidského porozumění a efektivního sdíleníinformací. Verbální komunikace představuje slova, tón hlasu, volbu slov a způsob vyjadřování. Je důležitáslova. V praxi rozhoduje právě neverbální komunikace o tom, zda působíme důvěryhodně, otevřeně či ;
komunikaci, odbourávat bariéry a posilovat mezilidské vztahy. Správně nastavený tým se stává hnacím motorem, kreativita i odolnost vůči změnám. Teambuildingové aktivity pomáhají zlepšovat komunikaci ;
znamená pochopení motivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, kterémotivace druhé strany, umění naslouchat a aplikovat různé techniky komunikace, které vedou k pozitivnímu ;
dovednosti v oblasti komunikace, uzavírání dohod a vytváření win-win situací. S našimi školeními seobchodními partnery. Obchodní koučink vám pomůže zlepšit dovednosti v oblasti komunikace, uzavírání dohod a ;
, komunikace i stylu vedení. Rozvoj manažera proto začíná hlubokým sebepoznáním a definováním tohovedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z, komunikace i stylu vedení. Rozvoj manažera proto začíná hlubokým sebepoznáním a definováním tohovedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
efektivní komunikaci. Součástí je také detailní analýza konkurence, díky které odhalíte, v čem seloajalitu, abychom dokázali nastavit cílenou a efektivní komunikaci. Součástí je také detailní ;
klíčová pro přežití i růst. Řízení změn zahrnuje plánování, komunikaci, zapojení lidí a překonání odporuklíčová pro přežití i růst. Řízení změn zahrnuje plánování, komunikaci, zapojení lidí a překonání ;
informační servis pro oblast Úpice a mikroregion Jestřebí hory. Služby poskytované TIC Úpicezajišťuje informační servis pro oblast Úpice a mikroregion Jestřebí hory. Služby poskytované TIC Úpice ;
základního nářadí pro opravu kol - možnost umytí kol - lékárnička - prodej cyklo a turistických map- uzamykatelné a zastřešené místo pro bezplatnou úschovu kol - poskytnutí základního nářadí pro opravu ;
na trhu připravena pro každého klienta. Přesvědčte se sami Online servis si může vyzkoušet každýpřipravena pro každého klienta. Přesvědčte se sami Online servis si může vyzkoušet každý zákazník ;
nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV průměru cca. 1,7m provozníkomponenty včetně dmychadla poklop a odvětrávací komínek záruční servis zaškolení obsluhy provozníprovoz čistírny zpravidla do 24hodin od nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cenazáruční servis zaškolení obsluhy provozní řád, záruční list Zpětný odkup čistírny odpadních vod ;
nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cena obsahuje: vlastní ČOV průměru cca. 1,7mprovozní komponenty včetně dmychadla poklop a odvětrávací komínek záruční servis zaškolení obsluhy provozníprovoz čistírny zpravidla do 24hodin od nahlášení závady více na www.hellstein.cz/servis Cenakomínek záruční servis zaškolení obsluhy provozní řád, záruční list Zpětný odkup čistírny odpadních vod ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu