konkurence Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův model pěti sil jsou osvědčené nástrojeakviziční i retenční cíle a pomáhají analyzovat konkurenční prostředí. Každý z těchto konceptů má svéspecifické uplatnění a firmám i manažerům poskytuje cenné vodítko pro lepší pochopení trhu, zákazníkai konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní formamarketingové komunikace. Jeho cílem je překvapit, zaujmout a vytvořit silný dojem na cílovou skupinu ;
obchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření obchodu a následný servisPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyfirmy nebo typ zákazníka. Znalost a porozumění lidskému chování, rozhodovacím procesům a emočním ;
Argumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráceArgumentace a námitky při vyjednávání, Batna, Batna vyjednávání, emoce, důvěra, vztahy a spolupráceArgumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánínení jen o faktech, číslech a podmínkách, ale především o schopnosti přesvědčivě komunikovat, zvládatemoce, budovat důvěru a vytvářet dlouhodobé vztahy. V tomto procesu hraje zásadní roli nejen obsah ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry a, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní a, má široké možnosti a očekává profesionální přístup. Prodejce, který rozumí principům psychologieúspěšně uzavřít obchod. Emoce hrají v rozhodování klíčovou roli, a proto je důležité naučit se s nimipracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem. Osobní sympatie, důvěra a pocit, že ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopefektivní přípravy, aktivního naslouchání, zvládání námitek a správné argumentace. Schopnost úspěšně dovéstdobě, kdy zákazníci očekávají nejen profesionální přístup, ale i lidskost, autenticitu a schopnostzahrnuje schopnost budovat důvěru, pochopit skutečné potřeby klienta a jasně komunikovat hodnotu ;
Přitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchPřitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter a charisma, spokojenost, ambice a úspěchtvoří komplexní soubor osobnostních rysů, vztahových principů a vnitřních motivací, které ovlivňují, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životě ;
Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní a životní hodnoty, postoje asvědomí Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobní a životní hodnoty, postoje aa svědomí tvoří hluboký základ každého jednotlivce, lídra i organizace. Jsou kompasem, který určuje, jak se rozhodujeme, jednáme a jak nás vnímají ostatní – v osobním životě, v týmu i v celéspolečnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledky ;
Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízení financí, vysoký příjem, investice a návratnost investice, zhodnocení majetku Peníze, řízenífinancí, vysoký příjem, investice, návratnost investice a zhodnocení majetku – všechna tato tématatvoří základní pilíře finanční svobody a stability, ať už se jedná o jednotlivce, podnikatele neboa strategicky rozhodovat o jejich využití. Peníze nejsou jen prostředkem směny, ale také odrazem ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsoupřirozeností, autenticitou a konzistentní aktivitou na sociálních sítích vybudovali silnou komunitusledujících. Právě díky této komunitě a schopnosti ovlivňovat chování ostatních se stávají velmi cennými ;
Analýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyAnalýza, pravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika, finance a efektivní řízení firmyPravděpodobnost, statistika, kombinatorika, ekonomika a efektivní řízení firmy nejsou jen pojmy zeškolních lavic nebo akademických učebnic. Jsou to zásadní pilíře moderního rozhodování, řízení astrategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní a ;
řízení firem. Každý z těchto směrů má svá specifika, a právě jejich hlubší pochopení pomáhá firmám lépecílit, efektivněji komunikovat a zvyšovat zisky. B2B (Business to Business) marketing je orientovanýna prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy akomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je víceemocionální, impulzivní a zaměřený na značku, zážitek a okamžité rozhodnutí o nákupu. Marketingové ;
Akvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice, Akvizice nových zákazníků, kooperace, koordinace a spolupráce se zákazníky a partneryAkvizice nových zákazníků je jedním z klíčových pilířů růstu firmy a zajištění její stability na trhu, porozumění cílovým skupinám, budování důvěry a navazování dlouhodobých vztahů. Akviziční proces začínáidentifikací potenciálních zákazníků, pokračuje přes první kontakt a prezentaci hodnoty až po ;
FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematická a strukturovaná metoda analýzy rizik, kteráslouží k identifikaci možných poruch, jejich příčin a důsledků ještě předtím, než k nim dojde. Cílemtéto metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavitnáklady na reklamační řízení, zvyšovat spolehlivost a kvalitu produktů a zároveň zvyšovatspokojenost zákazníků. Tato metoda se využívá v mnoha odvětvích – od automobilového a leteckého průmyslu přes ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaci a zlepšování produktů nebo služeb s cílem uspokojitpotřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujepotřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizí společnosti, určuje cílové skupiny, hodnotu produktu, jehoklíčové funkce, přínosy a způsob, jak se bude odlišovat od konkurence. V digitální éře je úspěšnost ;
unikátní osobnost, způsob myšlení, cítění, rozhodování a komunikace – a právě pochopení těchto rozdílů jea koučinku věnujeme tématu typologie osobnosti, MBTI testu osobnosti, temperamentu, sebepoznání aosvědčený a světově uznávaný nástroj, který na základě preferencí rozděluje osobnosti do 16 typů. Tentosystém vychází z Jungovy teorie psychologických typů a pomáhá porozumět tomu, jak lidé vnímají svět ajak činí rozhodnutí. V kombinaci s poznatky o temperamentu a osobnostní dynamice nabízí MBTI ;
), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis istránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis i právní aspekty provozu. Součástí. Internetové obchody a e-shopy otevírají firmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez, důkladnou přípravu a neustálou optimalizaci. E-shopy se musí přizpůsobit rychlému tempu změn, nákupnímuchování zákazníků a rostoucím požadavkům na uživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaci ;
Životní koučink online, životní mapa bohatství - návyky, hodnoty, cíle, motivace a pritorityŽivotní koučink online, životní mapa bohatství - návyky, hodnoty, cíle, motivace a pritority Jsme průvodciosobního růstu a změny, kteří přinášejí životní koučink online jako dostupnou a účinnou cestu knalezení rovnováhy, spokojenosti a naplnění v životě i práci. Životní koučink je především o porozuměnísobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co nás blokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečně ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline svět dnes otevírá nové možnosti pro rozvoj, vzdělávání i podnikání. Firmy, podnikatelé ajednotlivci čím dál více využívají online nástroje a platformy k tomu, aby šetřili čas, rozšiřovali svémožnosti a efektivněji dosahovali svých cílů. Online poradenství, mentoring, koučink i vzdělávání se ;
V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanéstrategie. Online strategie není jen soubor náhodných aktivit – je to komplexní a cílený plán, kterýpropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešnímkonkurenčním světě, kde si zákazníci informace vyhledávají sami, rozhodují se rychle a očekávají, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mail ;
– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým prvkem je– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestýmnení jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřebyzákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro efektivnírozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu slouží ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu