, ozvěte se – nabízíme marketingové konzultace i poradenství online i osobně. Business úspěchmít jasný přehled o tom, kde stojíte a kam směřovat, ozvěte se – nabízíme marketingové konzultace i poradenství online i osobně.Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza, analýza prostředí, analýza zákazníka, analýza konkurence, SWOTanalýza Marketingový audit a analýza jsou základem každé úspěšné marketingové strategie. Pomáhají ;
konzultací, tak i online. Pomůžeme vám vytvořit a realizovat účinnou strategii, která povede vašikonzultací, tak i online. Pomůžeme vám vytvořit a realizovat účinnou strategii, která povede vaši firmu k udržitelnému růstu. ;
efektivního vedení týmů i poradenství v oblasti týmového rozvoje – osobně i online. Pomůžeme vám vytvořiti poradenství v oblasti týmového rozvoje – osobně i online. Pomůžeme vám vytvořit silný tým, který ;
Marketingové analýzy a strategické nástroje jako PESTE analýza, Bostonská matice (BCG), Paretovopravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových příčin – v marketingu častopro tvorbu marketingových strategií, plánování růstu a efektivní řízení portfolia. V rámci našichKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Marketingové analýzy a strategické nástroje jako PESTE analýzapříčin – v marketingu často platí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to ;
Brně a Praze nebo online podle preferencí klienta. Věříme, že vzdělávání je investice, která přinášízměny a vytvářet pozitivní firemní kulturu. Vzdělávání probíhá osobně v Brně a Praze nebo online ;
, online i osobně. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Personálníkompetence pro budoucnost, ozvěte se – nabízíme individuální i firemní poradenství, online i osobně. ;
kampaně a jak efektivně komunikovat s vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online is vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online i osobně, abychom vám pomohli nastavitMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace je klíčová pro úspěch každé firmy, protože správně cílené a efektivně ;
na Instagramu je efektivní formou online marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšitonline marketingu. Můžete zviditelnit konkrétní produkty, zvýšit povědomí o značce, přivéstInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramuInstagram, logo a profil na instagramu, prezentace a propagace na instagramu, reklama na instagramusledujícími. Hashtagy, geotagy a označování relevantních účtů zvyšují dosah a viditelnost obsahu. Propagace ;
patří mezi nejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšnéhonejúčinnější nástroje v marketingu, obchodní komunikaci i vedení lidí. Základem úspěšného firemního příběhu je ;
firmám kompletní podporu v oblasti Facebook marketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přesmarketingu – od tvorby profilu a obsahové strategie, přes správu kampaní až po analýzu výsledkůFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňFacebook, facebook logo a profil, prezentace na facebooku, reklama na facebooku, reklamní kampaňdosah, zapojení fanoušků a buduje důvěru ke značce. Reklama na Facebooku je výkonným nástrojem pro ;
Google, Google Analytics, vyhledávání na Google, Google Ads - reklama na google, smart marketingGoogle, Google Analytics, vyhledávání na Google, Google Ads - reklama na google, smart marketingnávštěvnosti webových stránek, chování uživatelů a výkonu marketingových aktivit. Umožňuje porozumět, odkudkombinaci Google Ads a Google Analytics je možné vytvářet smart marketing – marketing založený na datechnávštěvnosti webových stránek, chování uživatelů a výkonu marketingových aktivit. Umožňuje porozumět, odkud ;
) Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečně přinášejíKrálovo Pole Měření efektivity online marketingu je klíčové pro pochopení, zda vaše kampaně skutečněvýsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě proto se, objednávky, registrace. V moderním marketingu nestačí jen "být vidět". Je nutné rozumět tomu, copřinášejí výsledky. Bez správného vyhodnocování výkonu se marketing stává slepým pokusem. Právě ;
je jedním z nejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace, který firmě umožňuje oslovit cílovou. V moderním marketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskýminejdůležitějších nástrojů marketingové komunikace, který firmě umožňuje oslovit cílovou skupinu, vybudovatmarketingu se čím dál více pracuje s trendy a megatrendy – tedy hlubšími společenskými, technologickými aReklamní kampaň, slogan, reklamní slogany firem, trendy a megatrendy firem, publikační plán ;
strategií, marketingových kampaních, ale i při řešení problémů. Důležité je vytvořit prostředí, kdestrategií, marketingových kampaních, ale i při řešení problémů. Důležité je vytvořit prostředí, kde ;
obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnýminástroj pro obchod, HR, marketing i osobní značku. Pomáhá firmám i profesionálům stát se viditelnými, důvěryhodnými a úspěšnými v digitální době.LinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojkariéry LinkedIn profil, LinkedIn prezentace, sales LinkedIn navigator, reklama na LinkedInu, rozvojB2B segment. Reklama na LinkedInu nabízí přesné cílení podle oboru, pozice, seniority, lokality nebo ;
zákazníků, targeting a určení cílové skupiny tvoří základ každé efektivní marketingové a obchodní. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i obchodních aktivit, na kterou firma směřuje své marketingové a obchodní aktivity. Její přesné vymezení je klíčové promarketingové a obchodní strategie. V dnešním konkurenčním prostředí je osobní přístup, porozuměnírozhodování na základě reálných dat. Segmentace trhu a zákazníků je klíčová pro správné zacílení marketingu i ;
. Organizace je rozdělena podle odborností – např. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model. oddělení marketingu, financí, výroby či HR. Tento model podporuje specializaci, efektivitu v rámci ;
Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing Virální marketing - podcasty (podcasty online), copywriting, newsletter, e-commerce, videomarketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele jemoderní nástroje patří virální marketing, podcasty, copywriting, newslettery, e-commerce a videomarketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, který ;
strategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického postoje a vnitřního kompasupouze výsledkem chytré strategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického ;
, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, Metapracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsouB2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíB2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíB2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategického ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu