, může to znamenat nutnost přepracovat sdělení, vizuál, cílení nebo samotnou nabídku. CPC – cena za. Pokud je nízká, může to znamenat nutnost přepracovat sdělení, vizuál, cílení nebo samotnou nabídku ;
slogan – krátký, výstižný a zapamatovatelný výraz, který shrnuje podstatu značky či nabídky. Reklamní, výstižný a zapamatovatelný výraz, který shrnuje podstatu značky či nabídky. Reklamní slogany firem by měly ;
. Pomáhá lidem najít hlubší smysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čemsmysl života i práce a přivádí je k rovnováze mezi tím, co milují, v čem vynikají, za co mohou být ;
mise Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčovéplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovýmisjednocují tým. Spojení brainstormingu, vizualizace, práce s myšlenkovými mapami a definice vize a misePole Brainstorming, vizualizace, tvorba nápadů a práce s myšlenkovými mapami patří mezi klíčovéplánování projektů, přípravě prezentací, analýze problémů či vytváření strategií. Práce s myšlenkovými ;
vazbě. Díky CRM lze lépe přizpůsobit nabídku, optimalizovat zákaznickou zkušenost a budovat důvěrufirmám vytvářet personalizované nabídky a komunikaci, která má mnohem vyšší účinnost než obecná masováspecifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšnývzato, efektivní CRM strategie, promyšlená segmentace trhu a zákazníků, přesný targeting a práce s, nákupní historii i zpětné vazbě. Díky CRM lze lépe přizpůsobit nabídku, optimalizovat zákaznickou ;
oboru. Díky audioformátu jsou navíc přístupné kdykoli – při cestě do práce, sportu nebo relaxaci – a. Díky audioformátu jsou navíc přístupné kdykoli – při cestě do práce, sportu nebo relaxaci – a ;
firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde oz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ssystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednávánío nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práceKrálovo Pole Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšnéargumentace, práce s námitkami, znalosti BATNA, zvládání emocí a budování vztahů vytváří podmínky pro vyjednávání, které přináší skutečné a trvalé výsledky. ;
, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujerozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma ;
přerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnostipřerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnosti ;
a metod, jak zákazníkovi usnadnit rozhodnutí – ať už se jedná o speciální nabídky, benefityuž se jedná o speciální nabídky, benefity, reference, garance nebo ukázky použití. Je důležité, aby ;
kontaktu, přes první oslovení, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření obchodu a následný servis ;
komunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickému zaměření účastníci získávají nejen ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
, ale i tvorbu dlouhodobé personální strategie, která vychází z cílů firmy, sleduje trendy trhu prácezákladní nástroje motivace a udržení zaměstnanců. Vedle mzdy je stále důležitější nabídka nefinančníchmožnost práce na dálku. Moderní systémy odměňování jsou spravedlivé, transparentní a propojené spersonální strategie, která vychází z cílů firmy, sleduje trendy trhu práce, technologický vývoj i změnyudržení zaměstnanců. Vedle mzdy je stále důležitější nabídka nefinančních výhod – flexibilní pracovní ;
může produkt koupit. Čtvrtým je propagace – způsob, jak firma komunikuje svou nabídku a budujesprávném místě, s relevantní nabídkou pro správné publikum. Právě k tomu slouží dobře zpracovanázákazník může produkt koupit. Čtvrtým je propagace – způsob, jak firma komunikuje svou nabídku a, na správném místě, s relevantní nabídkou pro správné publikum. Právě k tomu slouží dobře zpracovaná ;
vizualizovat a pochopit vlastní životní rovnováhu. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahy, prácepostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení toho. Mapujeme oblasti jako jsou zdraví, vztahy, práce, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovinapráce s hodnotami – bez jasného pochopení toho, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě ;
sebedůvěra nejsou výsledkem ega, ale vnitřní práce. Pomáháme klientům budovat zdravé vnitřní nastavení– které vychází z vlastních zkušeností, úspěchů, hodnot i z práce na vlastních slabinách. Sebekontrola a. Vědomá práce se stresem, emocemi, zvyky i rozhodnutími je součástí každého našeho koučovacího nebofirmám i manažerům vytvořit prostředí, ve kterém je vnitřní práce přirozenou součástí firemní kultury. Pomáháme lidem posílit jejich vnitřní vedení, komunikační dovednosti, schopnost práce s emocemi ;
nebo strachu. Tato rovnováha se promítá nejen do osobního štěstí, ale i do leadershipu, týmové práce, podnikatelé a lídři, kteří si uvědomují význam vnitřní harmonie a práce se sebou samými, jsoustejně důležitý jako plánování a analytika. Sebepoznání a vědomá práce se sebou je dnes nezbytnou, harmonii s výkonností. Pokud hledáte hlubší smysl, radost z práce i života, cestu k sobě a lepšímleadershipu, týmové práce a kultury celé firmy. Radost je nejvyšší formou efektivity – když nás věci baví ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu