impulzivitu a zvyšuje schopnost zvládat náročné situace s větším nadhledem. Ve firemním prostředí senadhledem. Ve firemním prostředí se mindfulness stále častěji zařazuje do programů well-beingu a ;
neobvyklým způsobem. Zpravidla se odehrává ve veřejném prostoru nebo online, využívá prvky překvapení, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet vevytvořit silný dojem na cílovou skupinu neobvyklým způsobem. Zpravidla se odehrává ve veřejnémuživateli. Výhodou je nízký rozpočet ve srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranyvyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
otázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotouznačky nebo firmy) vyzařují energii, která přitahuje – protože jsou autentičtí, silní ve svémlaskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazíchvztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsouobdivovaní. Přitažlivost není pouze otázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je ;
s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextu pomáhá etika nastavovatosobním životě morálka ovlivňuje naše rozhodování a interakce, ve firmách pak určuje vnitřní kulturu adefinované hodnoty nám pomáhají orientovat se ve složitých situacích, stanovovat priority a jednatrozhodování. Umožňuje nám jednat s respektem, integritou a odpovědností. Ve firemním i osobním kontextuvývoj daného společenství. V osobním životě morálka ovlivňuje naše rozhodování a interakce, ve firmách ;
nákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navíc(cash flow). Ve firmách se navíc přidává finanční analýza, predikce vývoje a rozhodování o ;
proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutnékonkurenční, a proto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí ;
ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedy, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s ;
Engine Optimization), které určují, jak dobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávánídobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávání. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On ;
jejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI (Myers-Briggs Type Indicator) ječleny týmu a podporuje zdravou firemní kulturu. Ve vztazích – ať už partnerských, přátelských neboosobnosti, temperamentu, sebepoznání a jejich využití v praxi – ať už v práci, nebo ve vztazích. MBTI, pomáhá manažerům lépe vést jednotlivé členy týmu a podporuje zdravou firemní kulturu. Ve vztazích ;
vnitřní motivaci, podporují změnu myšlení a vedou k akčním výsledkům. Naše výhoda spočívá ve spojeníakčním výsledkům. Naše výhoda spočívá ve spojení profesionálního koučování s praktickými zkušenostmi z ;
cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, naznalosti cílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas ;
a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měří, kolik procent z tržeb tvoří čistýfirma dokáže přeměnit své výnosy a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měří ;
ke kultivovanější komunikaci ve firmě i mimo ni. Rozvoj kritického myšlení navíc posiluje ikultivovanější komunikaci ve firmě i mimo ni. Rozvoj kritického myšlení navíc posiluje i kreativitu a ;
produktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémupromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale ve ;
praktické nástroje, jak si osvojit zásady zdravého životního stylu a jak je aplikovat přímo ve svémjak je aplikovat přímo ve svém každodenním životě i pracovním prostředí. Ukazujeme, jak efektivně ;
přemýšlí o tom, jak být influencer. Základem je najít vlastní téma, ve kterém člověk působíinfluencer. Základem je najít vlastní téma, ve kterém člověk působí autenticky, budovat komunitu ;
firmám i manažerům vytvořit prostředí, ve kterém je vnitřní práce přirozenou součástí firemní kultury. Pomáháme firmám i manažerům vytvořit prostředí, ve kterém je vnitřní práce přirozenou součástí firemní ;
klíčové pilíře každého skutečně naplněného a vědomě vedeného života i podnikání. Ve světě, kde seemoce jako vděčnost, vnitřní klid, odhodlání a víra ve smysluplnost činnosti podporují kreativitupřirozenou autoritu a tvořit prostředí, ve kterém se lidé cítí dobře a podávají ty nejlepší výkonyharmonie – ve svém životě i ve své firmě. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno. Ve světě, kde se často upřednostňuje výkon, tlak a kontrola, zapomínáme na to, že právě pozitivní ;
a osobní spokojenosti. Hojnost je často vnímána jako stav mysli, kdy vnímáme dostatek ve všechstav mysli, kdy vnímáme dostatek ve všech oblastech života, nejen v penězích, ale i v zdraví, vztazích ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu