řízení, marketingu, obchodu, leadershipu, inovací nebo digitální transformace. Cílem není jen předat, procesy i obchodní modely. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, manažeři nebo zaměstnanci – získávají znalosti z oblastí strategického řízení, marketingu, obchodu. Business development proto často propojuje týmy marketingu, obchodu, strategie i inovací a je úzce ;
Guerilla marketing, model AIDA, Model DAGMAR marketing, Porterův model pěti sil - analýzakonkurence Guerilla marketing, model AIDA, Model DAGMAR marketing, Porterův model pěti sil - analýzakonkurence Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův model pěti sil jsou osvědčené nástroje, které výrazně napomáhají efektivitě marketingové strategie, zvyšují povědomí o značce, podporujíi konkurence. Guerilla marketing je netradiční, kreativní a často velmi nákladově efektivní forma ;
i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměremplatí ve vedení týmů, obchodních vztazích i v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří ;
strategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického postoje a vnitřního kompasupouze výsledkem chytré strategie či silného marketingu. Je výsledkem hodnotového vedení, autentického ;
, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčem k dlouhodobému zhodnocování kapitálumarketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cíl – vytvořit hodnoty, které generujíkombinace odbornosti, leadershipu, marketingových dovedností a osobní značky. Investice jsou klíčeminvestic do inovací, lidí, procesů i marketingu. Zhodnocení majetku pak představuje dlouhodobý cíl ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsouprodeje. Influencer marketing je účinným nástrojem, který umožňuje propojit značku s konkrétnímpřirozeným způsobem. Silnou stránkou influencer marketingu je schopnost působit na emoce. Pomocí ;
optimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingovéoptimalizaci procesů, tvorbě projektových týmů, plánování výrobních linek nebo při marketingové segmentaci ;
B2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíB2B marketing, B2B business marketing, B2C marketing, marketingové workshopy, školení, poradenstvíB2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategickéhocílit, efektivněji komunikovat a zvyšovat zisky. B2B (Business to Business) marketing je orientovanýkomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je více ;
faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingem, zákaznickou podporou a, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchúspěšnost. Důležitým faktorem je také interní koordinace v rámci firmy – mezi obchodem, marketingemrozvoje svých týmů, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo ;
strategie představuje jeden ze základních pilířů úspěšného marketingového a obchodního řízeníkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci srozhodnutí v oblasti vývoje, marketingu, cenotvorby, komunikace i digitální viditelnosti. Firmám ipilířů úspěšného marketingového a obchodního řízení. Zahrnuje plánování, vývoj, pozicování, komunikaciproduktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat i ;
košíkem. Úspěch v online prostředí vyžaduje strategii, marketingové myšlení, technické know-howprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který jeFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty astrategii, marketingové myšlení, technické know-how, důkladnou přípravu a neustálou optimalizaci. Estrategického přístupu je i digitální marketing, který je neoddělitelnou složkou úspěchu v e-commerce ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodej, marketing, řízení firmy nebo osobní rozvoj, poradce může díky online formě nabídnout pružnou spolupráci bez– ať už jde o soft skills, marketing, leadership nebo specializované oborové znalosti. Online školenípřínos při minimálních nákladech. A nelze opomenout ani oblast online marketingu a prodeje. Digitální ;
Online marketingová strategie, komunikační strategie online, brand strategie online, online taktikaOnline marketingová strategie, komunikační strategie online, brand strategie online, online taktikapropojuje marketing, komunikaci, obchod a budování značky v digitálním prostoru. V dnešnímmarketingová strategie je základem digitálního úspěchu. Definuje, komu komunikujeme, co komunikujememarketing, PPC reklama, SEO, web, e-shop), tvorbu obsahu, nastavení kampaní, rozpočtování a ;
Marketingový výzkum, Marketingový mix 4P, Marketingový mix 5P, Marketingový mix 7P, marketingMarketingový výzkum, Marketingový mix 4P, Marketingový mix 5P, Marketingový mix 7P, marketing Marketingnení jen o reklamě a propagaci. Je to komplexní a promyšlený proces, jehož cílem je pochopit potřebyrozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu sloužímarketingový výzkum – nástroj, který poskytuje informace o trhu, konkurenci, zákaznickém chování ;
– fenomén, který dnes ovlivňuje nejen politiku a média, ale i firemní rozhodování, marketing a PR, který dnes ovlivňuje nejen politiku a média, ale i firemní rozhodování, marketing a PR. Umět si ověřit ;
Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing. youtube, facebook a instagram influencer marketing - vliv na sociálníchsítích Influencer marketing je v dnešní době jedním z nejsilnějších nástrojů, jak oslovit zákazníky a, které správně využijí tento potenciál, získávají konkurenční výhodu. Influencer marketing ale není jensílu influencer marketingu, tvořit strategie spolupráce s influencery a zároveň školíme, jak se stát ;
Marketingová strategie, marketingový plán, marketigové poradenství, kurz a školení marketinguMarketingová strategie, marketingový plán, marketigové poradenství, kurz a školení marketinguMarketingová strategie a marketingový plán jsou základními stavebními kameny každého úspěšného podnikáníkomunikovat a dosahovat konkrétních obchodních cílů. V rámci marketingového poradenství pomáháme firmámvhodných kanálů a tvorbu obsahu. Strategii převádíme do konkrétního marketingového plánu s jasně ;
Brand management, brand marketing, brand strategie, strategie a rozvoj značky, zlepšení image firmyBrand management, brand marketing, brand strategie, strategie a rozvoj značky, zlepšení image firmya vytvořit efektivní brand marketing, který spojuje hodnoty firmy, její poslání a potřeby trhuoblasti brand managementu, pomáháme firmám zlepšit jejich image a upravit marketingovou komunikaci takmarketing, který spojuje hodnoty firmy, její poslání a potřeby trhu. Brand strategie zahrnuje nejen vizuální ;
Výkonnostní marketing, Benchmarking, seo optimalizace, PPC reklama, online reklama a propagaceVýkonnostní marketing, Benchmarking, seo optimalizace, PPC reklama, online reklama a propagaceVýkonnostní marketing je zaměřený na konkrétní výsledky – jako jsou prodeje, poptávky, návštěvnost nebo jinéokamžitou návštěvnost pomocí cílené placené propagace. Online reklama a propagace je díky těmto metodám– srovnání s konkurencí, které pomáhá identifikovat příležitosti ke zlepšení a efektivněji řídit marketingové ;
Online marketing, digitální marketing, marketingové nástroje, marketingový mix, marketingovýkoučink Online marketing, digitální marketing, marketingové nástroje, marketingový mix, marketingovýkoučink Online marketing a digitální marketing jsou nezbytné pro úspěch každé firmy v dnešním digitálnímsvětě. Pomáháme firmám nastavit efektivní marketingovou strategii, která zahrnuje širokou škálunástrojů a kanálů, jako jsou SEO, PPC, e-mail marketing, sociální média, obsahový marketing a další. V ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 841 12 12 12 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu