B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmi strategického, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou Google Ads, Meta, budovat značku, nastavovat kampaně i pracovat s obsahem. Věnujeme se také školení týmů a individuálnímuBrno Královo Pole B2B marketing, B2C marketing i jejich kombinace se dnes stávají klíčovými oblastmipracovat s daty, segmentací trhu, cílením, personami, marketingovým mixem i online nástroji jako jsou ;
zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšné firmy vědí, žestrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítíkoordinace s klíčovými partnery zajišťuje nejen vyšší stabilitu příjmů, ale i silnější postavenítomto kontextu hraje zásadní roli i kooperace a koordinace se zákazníky a klíčovými partnery. Úspěšnéakviziční strategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a ;
strategického myšlení každého manažera, podnikatele i firmy, která chce být konkurenceschopná, efektivní azisková. Tyto nástroje a metody poskytují pevný základ pro správné plánování, hodnocení rizik, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat, anomálie i příležitosti. Na základě datových modelů lze předvídat budoucí chování zákazníků, efektivituvýnosy, optimalizovat náklady a zároveň udržet vysokou kvalitu, spokojenost zákazníků i zaměstnanců ;
druhé strany a jak pracujeme s jejím nastavením i emocemi. Argumentace by měla být postavena naneargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranydohodu, která bude výhodná pro obě strany. Když přijdou námitky, není cílem je „přetlačit“, ale pochopitto a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA io nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práce ;
, zákaznické péči i strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPTpřirozený dialog, generovat texty, analyzovat informace, navrhovat strategie a výrazně šetřit čas ipřipravit přehled trhu. V marketingu se využívají pro generování článků, příspěvků na sociální sítěmoodboardů, reklamních návrhů či vizuálních prezentací. Designéři, marketéři i obchodníci získávajíi strategickém rozhodování. Jedním z nejznámějších příkladů jejího využití je ChatGPT – pokročilý ;
překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní umět tyto principy nejen pochopit, ale i, sebedisciplíně, odvaze i schopnosti překonávat překážky. Pro manažery, lídry i podnikatele je zásadní, jak nás vnímají ostatní lidé, jaké vztahy vytváříme a jak úspěšní jsme v osobním i profesním životěi v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem– individuálního i firemního. Zdravé ambice vedou k hledání nových cest, ke zlepšování a k vytrvalosti. Úspěch ;
stresu nebo dosažením konkrétních cílů. Je to účinný nástroj pro kouče, lektory, manažery i každéhomentálních dovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomoustresu nebo dosažením konkrétních cílů. Je to účinný nástroj pro kouče, lektory, manažery i každéhodovedností, ale také pro podporu zdraví – duševního, fyzického i vztahového. V kombinaci s vědomoupředpokladu, že změnou způsobu, jakým myslíme a mluvíme, můžeme měnit i své návyky, emoce a životní ;
partnery pro firmy, které chtějí zvýšit povědomí o své značce, posílit důvěru zákazníků nebo podpořitpublikem prostřednictvím tváře, které lidé důvěřují. Lidé vnímají influencery jako autority, často i jakopracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní azákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mně. Influencerství je dnes nejen forma marketingu, ale i profese. Vyžaduje strategické plánování, analytické ;
argumenty Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchu každého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání, aktivně naslouchat a přizpůsobit komunikaci tak, aby byla pro konkrétního zákazníka relevantní apracovat. Zákazník kupuje nejen rozumem, ale i srdcem. Osobní sympatie, důvěra a pocit, žekonzistentním přístupem. Důležitou součástí psychologie prodeje jsou i promyšlené prodejní argumenty. Tykaždého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubší ;
vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firemjednotlivce, ale i pro manažery firem, kteří určují směr a strategii růstu. Řízení financí zahrnujeprostor pro kreativitu, podnikání, inovace a naplňování osobního i firemního potenciálu.našich hodnot, priorit a postojů k životu i práci. Naučit se zdravému vztahu k penězům znamená zbavitnákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navíc ;
Psychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkya přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jakobchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníkanákladem, ale strategickým krokem k růstu firmy, zvýšení konverzního poměru i loajality klientů ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějína provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají ipro menší a střední podniky, které chtějí systematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provozsystematicky řídit kvalitu, bezpečnost, vývoj i provoz. Zvyšují důvěru zákazníků, snižují náklady ;
produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci s vnímáním produktu je důležité využívat izaměřuje na autoritu domény, zpětné odkazy, zmínky a důvěryhodnost z externích zdrojů. Pro analýzutrhu. Multi Scoring Model slouží pro rozhodování mezi více variantami – pomocí předem definovanýchkritérií a vah lze objektivně zhodnotit různé produktové či marketingové strategie. Pro značky a práci svnímáním produktu je důležité využívat i modely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customer ;
dobře zajišťují, mají náskok nejen v důvěryhodnosti, ale i v hladkém chodu každodenních činnostítak se mohou stát motivací pro obchodní tým a nástrojem efektivního řízení. Obchodní partneři hrajízásadní roli v rozvoji podnikání. Jsou to nejen zákazníci, ale i dodavatelé, distributoři neboje výborným nástrojem pro rozvoj schopností obchodníků a manažerů. Zahrnuje témata jako je obchodnípřináší individuální přístup k rozvoji obchodníků, týmů i lídrů. Pomáhá odhalit silné a slabé stránky ;
Facebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty aobchodu, ale i na jeho strategické řízení a dlouhodobý rozvoj. Základem úspěchu je důkladná analýza), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis iprávní aspekty provozu. Součástí strategického přístupu je i digitální marketing, který je, rychlosti načítání, intuitivním ovládání, responzivním designu (funkčním i na mobilních zařízeních) a ;
, ale i výkonnostně orientovaná – sleduje konverze, návratnost investic a skutečný dopad na obchodsítí i online kampaní. Klíčová je autenticita a relevance – zákazníci v online prostředí rozpoznajíidentita, logo, barevnost, styl grafiky i způsob vyprávění příběhu značky – to vše je třeba adaptovat nakonzistentní, přesto flexibilní – schopná reagovat na nové trendy, formáty i očekávání publika. Obchodnízákazníkovi, ziskovosti i udržitelnému růstu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 ;
kroků. Součástí efektivního řízení lidských zdrojů je i kontinuální vzdělávání dospělých. CeloživotníFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchkonkurenceschopnost a napomáhá růstu nejen firmy, ale i jednotlivců. Lidé jsou nejcennějším aktivem, tak i na osobnostní charakteristiky. Talent management pak dále rozvíjí potenciál zaměstnanců ;
. Pro řízení firmy, její růst i dlouhodobou stabilitu je důležité pravidelně sledovat a vyhodnocovata schopnost dobře řídit rizika. Pro řízení firmy, její růst i dlouhodobou stabilitu je důležitéFinanční ukazatele představují klíčový nástroj pro řízení a hodnocení výkonnosti a zdraví firmy. Umožňují vedení firmy i externím subjektům, jako jsou investoři, banky či obchodní partneři, nahlédnout, likvidita a zadluženost. Právě tyto tři oblasti vytvářejí základní rámec pro finanční analýzu a ;
, trendech i příležitostech pro růst. Díky marketingovému výzkumu mohou firmy lépe zacílit kampaně, vyvíjet, trendech i příležitostech pro růst. Díky marketingovému výzkumu mohou firmy lépe zacílit kampanězákazníka a nabídnout mu hodnotu, která řeší jeho problém nebo naplňuje jeho přání. Pro efektivnízahrnuje i další klíčové faktory ovlivňující zákaznickou zkušenost. Pátým prvkem jsou tedy lidéprezentace, které podporují důvěru a image značky. V B2B i B2C segmentu je pochopení a správné nastavení ;
především pro zajištění kvalitního náboru, efektivního rozvoje talentů, plánování nástupnictví izaměstnance i celé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro toppro zajištění kvalitního náboru, efektivního rozvoje talentů, plánování nástupnictví i budovánícelé firmy. Oba nástroje mají zásadní význam nejen pro HR oddělení, ale i pro top management acentrum (AC) a Development centrum (DC) jsou moderní, osvědčené a stále více využívané nástroje pro ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu