složité emoční situace a vytvářet prostředí, kde lidé chtějí spolupracovat. Sebevědomí je základemse zpětnou vazbou, zvládat složité emoční situace a vytvářet prostředí, kde lidé chtějí ;
. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepší rozhodování na základě reálných dattam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. Business úspěch Business strategie Praha Karlínzkušenost a budovat důvěru. Výsledkem je vyšší retence zákazníků, efektivnější prodej a lepšírelevantní, přínosný a přítomný tam, kde je zákazník – s tím, co opravdu potřebuje. ;
, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnes více než kdy dříve o vytváření vztahů, důvěry apsycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o manipulaci, ale o porozumění, pomoci, autenticitě aporozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacím, obavám a rozhodovacím procesům. Osobní prodej je dnesnejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o ;
vyústěním partnerské konverzace. Kvalitní obchodní jednání je navíc procesem, kde každá fáze hraje roliuzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém, ale lídrem, který rozvíjí své lidi, podporuje je, inspiruje a zároveň vytváří prostředí, kde. Kvalitní obchodní jednání je navíc procesem, kde každá fáze hraje roli. Od prvního kontaktu přes, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickém budování vztahu, hodnoty a ;
společnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí pouze výkony a výsledkyživotě, v týmu i v celé společnosti. Právě v dnešním rychlém a konkurenčním světě, kde se často hodnotí ;
na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost, dlouhodobé vztahy a) marketing je orientovaný na prodej mezi firmami. Zásadní roli zde hraje důvěra, odbornost, přesnost ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánováníse dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní zapojení do inovacístrategie není o tlaku na prodej, ale o vytváření prostoru pro spolupráci. Zákazníci a partneři, kteří cítístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje. Kooperace se zákazníky se dnes neomezuje jen na prodej – zahrnuje naslouchání jejich potřebám, aktivní ;
aplikace. Další příležitostí je expanze na zahraniční trhy, kde je klíčová lokalizace obsahu, měnazahraniční trhy, kde je klíčová lokalizace obsahu, měna, doprava a zákaznická podpora. Poradenství v ;
Online poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodejOnline poradenství, online mentoring, online koučink, online vzdělávání, online marketing a prodej ;
konkurenčním světě, kde si zákazníci informace vyhledávají sami, rozhodují se rychle a očekávají, kde komunikujeme a s jakým cílem. Zahrnuje výběr vhodných online kanálů (např. sociální sítě, e-mailonline prostředí, kde rozhoduje každý detail. Dobře nastavená online brand strategie přináší jasné amořem, kde je nutné improvizovat. Naopak – strategie je kompasem, díky kterému firmy najdou cestu k. V dnešním konkurenčním světě, kde si zákazníci informace vyhledávají sami, rozhodují se rychle a ;
cena – kolik zákazník zaplatí a jaká je vnímaná hodnota. Třetí je distribuce – jak a kde si zákazníkprvkem je cena – kolik zákazník zaplatí a jaká je vnímaná hodnota. Třetí je distribuce – jak a kde si ;
, kde je otevřená diskuse vítána, kde se názory nesoudí, ale analyzují, a kde lidé umí vyjádřita věcně, zůstává i sebelepší myšlenka nepochopena. Pomáháme firmám vytvářet prostředí, kde jeotevřená diskuse vítána, kde se názory nesoudí, ale analyzují, a kde lidé umí vyjádřit nesouhlas s ;
výkon, inovace a posiluje konkurenceschopnost. Správně nastavené HR procesy vytvářejí prostředí, kde sekonkurenceschopnost. Správně nastavené HR procesy vytvářejí prostředí, kde se lidé cítí respektovaní ;
na krizové situace s chladnou hlavou, nacházet řešení tam, kde jiní vidí jen problémy, a zároveň si. Silná odolnost umožňuje reagovat na krizové situace s chladnou hlavou, nacházet řešení tam, kde jiní ;
vybudovat silnou značku. Sociální sítě jako YouTube, Facebook a Instagram se staly místem, kde. Sociální sítě jako YouTube, Facebook a Instagram se staly místem, kde influenceři dokáží efektivně ;
klíčové pilíře každého skutečně naplněného a vědomě vedeného života i podnikání. Ve světě, kde se. Ve světě, kde se často upřednostňuje výkon, tlak a kontrola, zapomínáme na to, že právě pozitivní ;
, kterou přinášíme, a schopnosti se prodat. Mnoho lidí se díky změně myšlení, vzdělávání apřinášíme, a schopnosti se prodat. Mnoho lidí se díky změně myšlení, vzdělávání a podnikavému přístupu ;
celé domácnosti. Jeho pravidelná aktualizace pomáhá odhalit oblasti, kde můžeme ušetřit, efektivnějidomácnosti. Jeho pravidelná aktualizace pomáhá odhalit oblasti, kde můžeme ušetřit, efektivněji ;
nejlépe sedí a kde můžeme naplnit svůj potenciál. Mezilidské vztahy jsou základem nejen pracovníhokde můžeme naplnit svůj potenciál. Mezilidské vztahy jsou základem nejen pracovního úspěchu, ale i ;
, rozvoj firemní kultury a vytváření prostředí, kde lidé chtějí a mohou podávat maximální výkon. Klíčovékultury a vytváření prostředí, kde lidé chtějí a mohou podávat maximální výkon. Klíčové kompetence ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu