zahrnuje jak externí faktory (trendy, trh, legislativa), tak interní nastavení firmy. Zaměřujeme se naodlišit, kde posílit nebo jak reagovat na aktuální vývoj trhu. SWOT analýza pak propojuje všechnyprovádíme důkladnou analýzu prostředí, která zahrnuje jak externí faktory (trendy, trh, legislativaanalýza konkurence, díky které odhalíte, v čem se odlišit, kde posílit nebo jak reagovat na aktuální ;
) Strategické poradenství pomáhá firmám nastavit dlouhodobou vizi, cíle a konkrétní kroky, jak jichstrategického řízení, který propojuje finanční i nefinanční cíle a sleduje výkonnost firmy z více úhlůa vedení v oblasti řízení změn, řízení rizik i implementace BSC modelu – a to jak formou osobníchStrategické poradenství pomáhá firmám nastavit dlouhodobou vizi, cíle a konkrétní kroky, jak jichstrategického řízení, který propojuje finanční i nefinanční cíle a sleduje výkonnost firmy z více úhlů ;
dává najevo zájem i respekt. Jedním z klíčových aspektů efektivní komunikace je aktivní naslouchánídokreslují emoce, oční kontakt posiluje propojení mezi lidmi a dává najevo zájem i respekt. Jedním z ;
podnikání. Pomáhá firmám pochopit, jak vnější svět formuje příležitosti i rizika, a jak se na něpravidlo 80/20 poukazuje na to, že 80 % výsledků pochází z 20 % klíčových příčin – v marketingu častoplatí, že 80 % zisku pochází z 20 % zákazníků nebo produktů. Je to nástroj pro identifikaci priorit afaktory, které mohou ovlivnit podnikání. Pomáhá firmám pochopit, jak vnější svět formuje příležitosti irizika, a jak se na ně připravit v rámci strategického řízení. Bostonská matice (BCG) je nástroj ;
koučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržet si disciplínu i, inspiraci, podporu i know-how. V rámci rozvoje nabízíme konkrétní strategie, jak navazovat kontakty. Naše školení a koučink učí, jak si nastavit správné pracovní návyky, vytvořit realistický plán a udržetnové příležitosti, inspiraci, podporu i know-how. V rámci rozvoje nabízíme konkrétní strategie, jak ;
trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z pocitu smysluplnosti, uznání, růstu a osobníhonaplnění. Učíme firmy, jak vytvářet prostředí, které přirozeně podporuje motivaci – jasná komunikacehlubokého soustředění a radosti z práce, kdy člověk podává špičkový výkon bez vnějšího nátlaku. Pracovnípracujeme s technikami, jak motivovat sebe i ostatní, jak rozpoznat vnitřní motivační zdroje a jak. Pracovní motivace není jen o odměnách – skutečně trvalý výkon vychází z vnitřní motivace, tedy z ;
vztahy. Učíme, jak správně připravit vyjednávací strategii, jak se vyhnout běžným chybám a jakpomohou dosáhnout požadovaných výsledků a zároveň udržet dobré pracovní vztahy. Učíme, jak správněpřipravit vyjednávací strategii, jak se vyhnout běžným chybám a jak identifikovat a využívat silné ;
jednání, kde učíme, jak rozvíjet a udržovat obchodní vztahy, jak vyjednávat tak, aby obě strany bylyspokojeny, a jak vytvářet synergie mezi obchodními partnery. Obchodní koučink vám pomůže zlepšitnaučíte, jak dosáhnout obchodního růstu, využívat synergie mezi různými odděleními i partnery a jakškoleních a kurzech se zaměřujeme na efektivní obchodní jednání, kde učíme, jak rozvíjet a udržovatobchodní vztahy, jak vyjednávat tak, aby obě strany byly spokojeny, a jak vytvářet synergie mezi ;
efektivity, tedy schopnosti dosahovat výsledků s menším vypětím a větším klidem. Učíme, jak efektivněpracovat s časem, prioritami a energií, jak nastavit zdravé hranice a zvládat zátěž bez ztráty vnitřníefektivity, tedy schopnosti dosahovat výsledků s menším vypětím a větším klidem. Učíme, jak efektivněpracovat s časem, prioritami a energií, jak nastavit zdravé hranice a zvládat zátěž bez ztráty vnitřní ;
pracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionální a zapamatovatelnýcílové skupině, jak pracovat s vizuálními pomůckami a jak z každého vystoupení udělat profesionálnítom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem, gestikulace i neverbální, které podporuje jejich roli lídra. Učíme, jak přizpůsobit prezentaci konkrétní cílové skupině, jakjen o obsahu, ale také o tom, jak jej předáváme – důležitá je struktura, jazyk, práce s hlasem ;
našich školeních a kurzech se zaměřujeme na inovační strategie růstu, které podporují jak zlepšenístávajících produktů, tak vývoj zcela nových, inovativních řešení. Učíme, jak přistupovat k inovacímsystematicky, jak rozpoznat příležitosti pro změnu a jak implementovat inovační procesy do každodenníhopodporuje experimentování a ochotu riskovat. Naše kurzy vám ukážou, jak stimulovat kreativitu, jakgenerovat nápady a jak je efektivně uvádět do praxe. Inovace produktu je nedílnou součástí úspěšné ;
nebo práce s konflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámcikonflikty, hrají zásadní roli v tom, jak tým funguje a jaké výsledky přináší. V rámci našich školení ;
nastavených procesů, kultury odpovědnosti a neustálého zlepšování. Moderní řízení kvality vychází zvýhodě. Jednou z nejuznávanějších metod zlepšování kvality je filozofie Kaizen, která klade důraz naoptimalizaci procesů. Tento přístup podporuje praktické zlepšování kvality, které vychází z reality, ne z domněnek. Systém řízení kvality podle zásad GEMBA KAIZEN a Kaizen obecně vede k efektivnímuzlepšování. Moderní řízení kvality vychází z ověřených metod a filozofií, které vedou k efektivitě ;
Lean canvas, Business Model Canvas (BMC), Lean startup, Jak založit startup, Startup Lean metodaLean canvas, Business Model Canvas (BMC), Lean startup, Jak založit startup, Startup Lean metoda, jak vytvářejí, dodávají a zachycují hodnotu. Zahrnuje devět stavebních bloků: zákaznické segmentypodnikatelé učí rychle, adaptují a zlepšují. Pokud přemýšlíte, jak založit startup nebo inovovat své, který vizualizuje podnikatelský model na jedné stránce a pomáhá firmám pochopit, jak vytvářejí, dodávají ;
inovace. Procesní řízení je klíčem k pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikajíztráty a jak je možné je eliminovat. V rámci našich konzultací a školení pomáháme firmám mapovat, analyzovat a optimalizovat jejich procesy, nastavujeme výkonnostní ukazatele a učíme, jak zapojitk pochopení, jak jednotlivé části firmy spolupracují, kde vznikají ztráty a jak je možné jeprocesy, nastavujeme výkonnostní ukazatele a učíme, jak zapojit zaměstnance do změn. Lean přístup ;
sociálních sítích, jako jsou Facebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu znebo služeb. Učíme, jak vytvářet obsah, který osloví správné publikum, jak optimalizovat reklamníkampaně a jak efektivně komunikovat s vašimi sledujícími. Nabízíme marketingové konzultace online iFacebook, Instagram a LinkedIn. Sociální sítě dnes představují jednu z nejdůležitějších platforem prointerakci s cílovou skupinou, budování komunity a propagaci produktů nebo služeb. Učíme, jak vytvářet ;
vedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit zvedení lidí, rozhodování, zvládání stresu, komunikace a práce se zpětnou vazbou. Cílem je vytvořit z ;
rizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jak správně řídit projekty v různých fázích, jak rozpoznat potenciální problémy a jak efektivně řídit změny. Naši experti poskytují projektové, rozpočtování, koordinace týmů až po rizikový management a komunikaci se stakeholdery. Učíme, jaksprávně řídit projekty v různých fázích, jak rozpoznat potenciální problémy a jak efektivně řídit ;
Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších sociálních sítí pro firemní prezentaci, budování značky astrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Facebook zůstává jednou z nejdůležitějších ;
přicházejí návštěvníci, co na webu dělají, co je zajímá, kde odcházejí nebo jak konvertují nazákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díkypřicházejí návštěvníci, co na webu dělají, co je zajímá, kde odcházejí nebo jak konvertují nazákazníky. Data z Analytics pomáhají optimalizovat obsah, strukturu webu i efektivitu reklam. Díky ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu