firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a svědomím naprosto klíčová. Nejde oz momentální výhodnosti. Pro firmy, lídry i zaměstnance je vědomá práce s etikou, hodnotami a ;
praktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce ssystematická práce s trhem, zákazníky, značkou a daty. Ať už jste firma, která cílí na zákazníky (B2C ;
Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšné vyjednáváníreálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrý vyjednavač nikdyo nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silné argumentace, práceKrálovo Pole Argumentace a práce s námitkami jsou nedílnou součástí každého vyjednávání. Úspěšnépostavena na reálných přínosech, pochopení potřeb druhé strany a vytvoření jasné hodnoty. Dobrý ;
inteligence zcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislostizcela zásadní roli. Pomáhá firmám analyzovat velké množství dat, odhalovat souvislosti, predikovat vývoj ;
, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujerozvoje. Budování přitažlivé osobní značky, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma ;
přerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnostipřerámování (reframing), ukotvování pozitivních stavů nebo práce s vnitřním dialogem lze tyto schopnosti ;
pracovat nejen s velkými influencery, ale i s mikroinfluencery, kteří mají menší, ale velmi aktivní a, posilovat loajalitu zákazníků a zvyšovat konverze. Je důležité pracovat nejen s velkými influencery ;
rozvoje emoční inteligence. Profesionální obchodník je nejen výborný komunikátor, ale také dobrýnejen výborný komunikátor, ale také dobrý psycholog a stratég. Úspěšný prodej dnes není o ;
jen ten, kdo dokáže dobře prezentovat produkt nebo službu, ale především ten, kdo chápe, co zákazníknejvětších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník není jen ten, kdo dokáže dobře ;
nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i pro menší a střední podniky, které chtějína provoz a finance firmy. Metody jako FMEA nejsou určeny pouze pro velké korporace. Význam mají i ;
potřeby zákazníků a dosáhnout obchodních cílů firmy. Dobře nastavená produktová strategie propojujeEngine Optimization), které určují, jak dobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávánífirmy. Dobře nastavená produktová strategie propojuje potřeby trhu s konkurenčními výhodami a vizídobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávání. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On ;
dobře zajišťují, mají náskok nejen v důvěryhodnosti, ale i v hladkém chodu každodenních činnostífunguje. Dobře nastavené obchodní podmínky chrání firmu, nastavují pravidla hry a pomáhají předcházetkomunikace, vyjednávání, prezentace, práce s námitkami nebo uzavírání obchodu. Díky praktickémustabilitu do podnikání. Firmy, které své obchodní aktivity právně dobře zajišťují, mají náskok nejenkonkrétní ujednání, na jejichž základě spolupráce s klienty a partnery funguje. Dobře nastavené ;
geografických omezení. Dobře navržený e-commerce projekt však není jen o spuštění webu s nákupnímFacebook pro vizuálně atraktivní produkty) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty afirmám cestu k novým trhům, zákazníkům a příležitostem bez geografických omezení. Dobře navržený e) nebo affiliate marketing. Klíčová je i práce s daty a metrikami – například míra konverze, opuštěné ;
online prostředí, kde rozhoduje každý detail. Dobře nastavená online brand strategie přináší jasné atřeba adaptovat na online prostředí, kde rozhoduje každý detail. Dobře nastavená online brand ;
, ale i tvorbu dlouhodobé personální strategie, která vychází z cílů firmy, sleduje trendy trhu prácemožnost práce na dálku. Moderní systémy odměňování jsou spravedlivé, transparentní a propojené spersonální strategie, která vychází z cílů firmy, sleduje trendy trhu práce, technologický vývoj i změnydoba, vzdělávací příležitosti, péče o zdraví, work-life balance, nebo možnost práce na dálku. Moderní ;
výrazně pomoci růstu firmy a zvýšit její výnosnost. Klíčem je vyváženost a schopnost dobře řídit rizikaa schopnost dobře řídit rizika. Pro řízení firmy, její růst i dlouhodobou stabilitu je důležité ;
správném místě, s relevantní nabídkou pro správné publikum. Právě k tomu slouží dobře zpracovaná, na správném místě, s relevantní nabídkou pro správné publikum. Právě k tomu slouží dobře zpracovaná ;
nových produktů, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobré, optimalizace nákladů, digitalizace nebo třeba zefektivnění prodejního týmu. Dobré poradenství není o "hotových ;
řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s výrazným dopadem. Model AIDA (Attention, startupů a značek, které chtějí „vybočit z řady“, ale inspiruje i velké korporace při tvorbě kampaní s ;
otázky, vytvoření pocitu naléhavosti, volba mezi dvěma možnostmi, nebo technika ticha. Dobrý obchodníknaléhavosti, volba mezi dvěma možnostmi, nebo technika ticha. Dobrý obchodník umí nejen tyto techniky ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu