, důkladnou přípravu a neustálou optimalizaci. E-shopy se musí přizpůsobit rychlému tempu změn, nákupnímu. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se proto zaměřuje nejen na samotnou tvorbu internetového-shopy se musí přizpůsobit rychlému tempu změn, nákupnímu chování zákazníků a rostoucím požadavkům nauživatelskou přívětivost, rychlost a personalizaci. Poradenství v oblasti elektronického obchodu se ;
V online prostředí se úspěch firem a značek stále více odvíjí od promyšlené a důsledně realizovanékonkurenčním světě, kde si zákazníci informace vyhledávají sami, rozhodují se rychle a očekávajípersonalizovaný přístup, se bez funkční online strategie neobejde žádná moderní firma ani podnikatel. Online. Komunikační strategie v online prostoru se zaměřuje na způsob, jak značky mluví se svými zákazníky. Buduje jazyk značky, tón hlasu a konzistentní styl, který se promítá do webu, newsletterů, sociálních ;
firmě vztah a stane se dlouhodobým přínosem. Kvalitní adaptační proces snižuje fluktuaci, zvyšujespokojenost a urychluje integraci do týmu. Zde se promítá i síla firemní kultury – tedy nepsaných pravidelvýkon, inovace a posiluje konkurenceschopnost. Správně nastavené HR procesy vytvářejí prostředí, kde sedůležitý krok, který často rozhoduje o tom, zda si nováček vytvoří k firmě vztah a stane se dlouhodobýmtýmu. Zde se promítá i síla firemní kultury – tedy nepsaných pravidel, hodnot, rituálů a způsobů ;
jeden z nejpřehlednějších a nejpoužívanějších ukazatelů výkonnosti. Vedle toho se sleduje ilikvidita může signalizovat, že firma má problémy s cash flow a může se dostat do platební neschopnostidodavatelům. Sledují se různé ukazatele, např. poměr cizího kapitálu k celkovým aktivům, úrokové krytíse v číslech, která tvoří základ byznysu. Díky těmto znalostem mohou firmy předcházet krizím, lépe. Vedle toho se sleduje i rentabilita nákladů, která ukazuje, jak účelně firma pracuje s náklady ;
rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomu slouží. Proto se původní model 4P rozšířil nejprve na 5P (přidává se People – lidé), poté na 7P, kteréefektivní rozhodování a řízení marketingových aktivit je zásadní opírat se o data a analýzu. K tomudál. Proto se původní model 4P rozšířil nejprve na 5P (přidává se People – lidé), poté na 7P, které ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení. Assessment centrum se zaměřuje především na výběr a posouzení vhodnosti kandidátů pro danou pozici. Využívázjistit, jak se kandidát chová v konkrétních situacích, jaké má klíčové kompetence, rozhodovacípomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí nazdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší ;
možnosti a efektivněji dosahovali svých cílů. Online poradenství, mentoring, koučink i vzdělávání sestávají běžnou a žádanou formou spolupráce. Umožňují pracovat odkudkoliv, propojit se s odborníky, koučink i vzdělávání se stávají běžnou a žádanou formou spolupráce. Umožňují pracovat odkudkoliv, propojit se s odborníky bez geografických omezení a přizpůsobit formát i obsah konkrétním potřebám ;
schopnost pracovat se změnou. Firmy, které chtějí růst, musí neustále inovovat své produkty, službyvýsledky nebo zvládnout změny. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zaváděnívlastního rozvoje, strategického myšlení a externí expertizy se promítá do lepší výkonnosti, motivace. Jde o dynamický proces, který vyžaduje kreativitu, analytické myšlení i schopnost pracovat se změnou. Poradenství se může týkat strategického řízení, restrukturalizace, zavádění nových produktů ;
neobvyklým způsobem. Zpravidla se odehrává ve veřejném prostoru nebo online, využívá prvky překvapení, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet vesrovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se podaří trefit do vkusu cílové skupinyMeasured Advertising Results) se zaměřuje na měření efektivity reklamy a marketingové komunikacekonzultacích se tyto modely osvědčují nejen jako teoretické rámce, ale především jako praktické ;
, finance, osobní rozvoj, emoce a duchovní rovina. Koučinkem se zaměřujeme na návyky, které buď posilují, co je pro nás opravdu důležité, nelze dlouhodobě uspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na. Koučinkem se zaměřujeme na návyky, které buď posilují růst a úspěch, nebo ho naopak brzdí. Pomáhámeuspět ani být šťastní. Dále se soustředíme na definování konkrétních životních cílů a praktických ;
, duševní a emoční potřeby. Je to schopnost přijímat sebe sama se silnými i slabými stránkami, umět si. Vědomá práce se stresem, emocemi, zvyky i rozhodnutími je součástí každého našeho koučovacího nebofyzické, duševní a emoční potřeby. Je to schopnost přijímat sebe sama se silnými i slabými stránkamidruhé. Vědomá práce se stresem, emocemi, zvyky i rozhodnutími je součástí každého našeho koučovacího ;
klíčové pilíře každého skutečně naplněného a vědomě vedeného života i podnikání. Ve světě, kde sežije v souladu sám se sebou, jeho činy vycházejí z autenticity, nikoliv z vnější potřeby dokazovánínebo strachu. Tato rovnováha se promítá nejen do osobního štěstí, ale i do leadershipu, týmové práce, podnikatelé a lídři, kteří si uvědomují význam vnitřní harmonie a práce se sebou samými, jsoustejně důležitý jako plánování a analytika. Sebepoznání a vědomá práce se sebou je dnes nezbytnou ;
prostředím. Charisma není pouze vrozená vlastnost, ale dá se rozvíjet. Právě osobní kouzlo přitahujenení pouze vrozená vlastnost, ale dá se rozvíjet. Právě osobní kouzlo přitahuje pozornost ;
Fyzické a duševní zdraví, mentální odolnost, životní pohoda, život bez stresu, jak se zbavit stresuFyzické a duševní zdraví, mentální odolnost, životní pohoda, život bez stresu, jak se zbavit stresustrategických cílů. Umění zbavit se stresu zahrnuje kombinaci prevence, efektivní organizace času, schopnosti delegovat úkoly a osvojování relaxačních technik. Mentální odolnost se posiluje nejen psychickýmmanažery a podnikatele, kteří chtějí posílit svou psychickou odolnost, zlepšit životní pohodu a naučit se ;
lidi, výsledky i finance často vedou k tomu, že se zdraví dostává až na druhou kolej. Přitom právěkondice se vzájemně ovlivňují. Manažer nebo podnikatel, který dbá na pravidelný pohyb, zdravou astresové situace. Současně se zlepšuje jeho nálada, koncentrace i schopnost dělat rychlá a správnáfyzická odolnost je pro podnikatele a manažery klíčová, protože právě oni se musí umět rychleuchovat schopnost motivovat a podporovat ostatní. Manažer, který umí pečovat o sebe, se stává pevnou ;
vybudovat silnou značku. Sociální sítě jako YouTube, Facebook a Instagram se staly místem, kdeo spolupráci se známými osobnostmi, jde především o budování vztahu, vytváření kvalitního obsahu asprávnou komunikaci se správným publikem. YouTube influenceři dokáží oslovit zákazníkysílu influencer marketingu, tvořit strategie spolupráce s influencery a zároveň školíme, jak se stát, vybudovat silnou značku a stát se respektovaným influencerem, naše školení a strategie vám ukážou cestu ;
, kterou přinášíme, a schopnosti se prodat. Mnoho lidí se díky změně myšlení, vzdělávání ase peníze mocným nástrojem pro svobodný a naplněný život. V rámci našeho finančního a podnikatelskéhopřinášíme, a schopnosti se prodat. Mnoho lidí se díky změně myšlení, vzdělávání a podnikavému přístupuzákladem. Pokud jí nerozumíme, můžeme o peníze snadno přijít. Pokud ji ovládneme, stávají se peníze ;
, ale také schopnost zachovat chladnou hlavu, soustředit se na cíl a věřit ve vlastní schopnosti i vokamžicích, kdy okolí pochybuje. Umění vítězit se dá naučit. Nejde jen o soutěže nebo sport. Rozený vítěz se od ostatních liší tím, že kombinuje vytrvalost, disciplínu, mentální odolnost avizualizace výsledku a ochota neustále se učit. Úspěch zřídka přichází okamžitě – je to proces, přikterém se učíme, adaptujeme a zdokonalujeme své strategie. Každý vítěz má jasný plán, umí řídit svůj ;
základem pro kvalitní vztahy, efektivní spolupráci i osobní růst. Proto se v rámci našich konzultacírůst. Proto se v rámci našich konzultací a koučinku věnujeme tématu typologie osobnosti, MBTI testu ;
můžeme se vyhnout zbytečným dluhům či neplánovaným finančním krizím. Díky plánování dokážeme lépenastavený rozpočet podporuje zdravé finanční návyky, které se promítají do vyšší kvality života všechčlenů rodiny. Naše poradenská firma se specializuje na podporu klientů v oblasti finanční gramotnostise vyhnout zbytečným dluhům či neplánovaným finančním krizím. Díky plánování dokážeme lépe vyvažovatnastavený rozpočet podporuje zdravé finanční návyky, které se promítají do vyšší kvality života všech členů ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu