vnějšího prostředí, konkurence, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu dělá jedinečnou. Výsledkem je účinná strategie, která propojuje vizido praxe, sledovat vývoj, pružně reagovat na změny a dlouhodobě budovat silnou pozici na trhu. V, trendů i vnitřních kapacit firmy. Strategii stavíme na reálných datech, zkušenostech a na tom, co firmu, pružně reagovat na změny a dlouhodobě budovat silnou pozici na trhu. V rámci strategického poradenství ;
poradenství online i osobně, zaměřené na reálné situace, rozhodování, efektivní vedení týmů a rozvoj– od juniorních vedoucích až po top management. Cílem je, aby manažeři získali nástroje, kteréřízením firmy. Nabízíme individuální i týmové poradenství online i osobně, zaměřené na reálné. Cílem je, aby manažeři získali nástroje, které okamžitě využijí v praxi, a zároveň budovali svou ;
potřebám. Na našich školeních se naučíte využívat nástroje pro správu sociálních sítí, analýzu dat aMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a YoutubeMarketingová komunikace, marketing na google, sociální sítě Facebook, Instagram, LinkedIn a Youtubekomunikované poselství přitahuje zákazníky, buduje značku a zvyšuje prodeje. Na našich školeních akonzultacích se zaměřujeme na moderní formy marketingové komunikace, přičemž klademe důraz na marketing na ;
dlouhodobě uspět na trhu. Pomáháme podnikatelům a firmám definovat směr podnikání, zacílit na správnékompas pro samotného podnikatele, ale také jako důležitý nástroj pro investory, banky nebo partneryfirmám s rozvojem podnikání, inovacemi a expanzí. Zaměřujeme se na strategické myšlení, efektivitukaždého, kdo chce podnikat s jistotou, růst a dlouhodobě uspět na trhu. Pomáháme podnikatelům a firmámdefinovat směr podnikání, zacílit na správné zákazníky, nastavit realistické cíle a konkrétní kroky ;
nástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivců, taksměr podnikání. Fantazie a vizualizace jsou nástroje, které rozvíjejí naši schopnost vidět věci vnástroje pro podporu kreativity, strategického myšlení a efektivního rozhodování – jak u jednotlivcůsměr podnikání. Fantazie a vizualizace jsou nástroje, které rozvíjejí naši schopnost vidět věci v ;
sítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojesítích, webech, v e-mailech i při podpoře prodeje na e-commerce platformách. Všechny tyto nástrojemarketing V dnešní digitální době se marketingové nástroje neustále vyvíjejí a pro firmy i podnikatele jemoderní nástroje patří virální marketing, podcasty, copywriting, newslettery, e-commerce a videomarketing. Každý z těchto nástrojů má specifické výhody, ale společně tvoří silný ekosystém, který ;
výhodě. Jednou z nejuznávanějších metod zlepšování kvality je filozofie Kaizen, která klade důraz na. GEMBA KAIZEN je specifická forma Kaizenu, která staví na principu, že skutečné zlepšení začíná tam, kde se práce opravdu vykonává – tedy na místě (GEMBA). Manažeři a lídři tak nejsou jen v kanceláříchmanagement kvality má přímý dopad na spokojenost zákazníků, reputaci značky a ziskovost firmy. Kvalita neníjednorázový projekt – je to cesta, na které vás rádi provedeme. Business úspěch Business strategie ;
– schopnost být plně přítomen, porozumět druhému a reagovat nejen na slova, ale i na emoce a významynašich kurzů a školení se zaměřujeme na rozvoj komunikačních dovedností, praktický trénink verbálnídruhému a reagovat nejen na slova, ale i na emoce a významy mezi řádky. Empatie je přitom zásadnína rozvoj komunikačních dovedností, praktický trénink verbální i neverbální komunikace, práci s ;
komplexnější nástroj, který vizualizuje podnikatelský model na jedné stránce a pomáhá firmám pochopitNástroje jako Lean Canvas, Business Model Canvas (BMC), Lean Startup metoda a přístupy pro založení aiterativní přístup ke strategii. Metoda Lean Startup, kterou popularizoval Eric Ries, staví na principechexistuje skutečný zájem. Místo plýtvání časem a penězi na vývoj složitých řešení, která nikdo nechce, sepodnikání, tyto nástroje a přístupy vám umožní strategicky plánovat, testovat a efektivně řídit ;
projev. Na našich školeních a kurzech rozvíjíme prezentační dovednosti tak, aby každý účastník umělzaujmout, budit důvěru a přesvědčit. Zaměřujeme se na rétoriku, vyjadřování, práci s trémou i zvládánízážitek. Prezentační dovednosti mají přímý dopad na obchodní úspěch, důvěryhodnost i osobní značku. Chcete, gestikulace i neverbální projev. Na našich školeních a kurzech rozvíjíme prezentační dovednosti tak, aby každý účastník uměl zaujmout, budit důvěru a přesvědčit. Zaměřujeme se na rétoriku, vyjadřování ;
vztahy a úspěšně řešit konflikty. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme na rozvoj taktik provedou k pozitivnímu výsledku pro všechny zúčastněné. Na školení se zaměřujeme na praktické příkladykonflikty. Na našich kurzech a školeních se zaměřujeme na rozvoj taktik pro úspěšné vyjednávání, kterévýsledku pro všechny zúčastněné. Na školení se zaměřujeme na praktické příklady, interaktivní cvičení ;
produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Nanašich školeních a kurzech se zaměřujeme na inovační strategie růstu, které podporují jak zlepšenífiremní strategie, která pomáhá firmám reagovat na měnící se potřeby zákazníků a neustále se vyvíjet. Pokud chcete rozvinout inovační potenciál ve své firmě, nebo se zaměřit na inovační podnikání anové produkty, služby a procesy, které mohou zásadně změnit trh a přinést firmě významný náskok. Na ;
dlouhodobou vzájemnou podporu. Na našich školeních a kurzech se zaměřujeme na efektivní obchodnínejen navazování nových obchodních příležitostí, ale i dlouhodobou vzájemnou podporu. Na našichškoleních a kurzech se zaměřujeme na efektivní obchodní jednání, kde učíme, jak rozvíjet a udržovat ;
Pozitivní řízení je moderní přístup k vedení lidí, který staví na principech pozitivní psychologie, rozvíjení silných stránek a vytváření motivujícího a podporujícího pracovního prostředí. Na našichkurzech a školeních se zaměřujeme na to, jak rozvíjet pozitivní myšlení a pozitivní přístup vkaždodenní manažerské praxi. Učíme, jak využívat pozitivní emoce jako nástroj pro zvýšení výkonupomáhá manažerům i týmovým lídrům najít nový způsob vedení založený na důvěře, uznání a rozvoji ;
, kým je, kam směřuje a co je pro něj skutečně důležité. Na našich kurzech a v rámci koučinku pomáháme, kým je, kam směřuje a co je pro něj skutečně důležité. Na našich kurzech a v rámci koučinku pomáháme ;
optimalizaci stávající strategie, zefektivnění nástrojů a zacílení na správnou cílovou skupinu. Pokud chceteidentifikovat silné a slabé stránky vaší značky, příležitosti a hrozby na trhu, a odhalují skutečný stavzahrnuje jak externí faktory (trendy, trh, legislativa), tak interní nastavení firmy. Zaměřujeme se naodlišit, kde posílit nebo jak reagovat na aktuální vývoj trhu. SWOT analýza pak propojuje všechny. Marketingový audit je ideálním výchozím bodem pro optimalizaci stávající strategie, zefektivnění nástrojů a ;
Lean management a Lean Six Sigma jsou osvědčené metody moderního řízení zaměřené na efektivituhodnotu pro zákazníka. Lean management staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečnýchslužeb nebo výrobků a zároveň zlepšit spokojenost zákazníků i zaměstnanců, obraťte se na nás. Nabízímejsou osvědčené metody moderního řízení zaměřené na efektivitu, kvalitu a neustálé zlepšovánímanagement staví na štíhlém myšlení, tedy identifikaci zbytečných činností a maximalizaci toho, co má ;
dosáhnout. V dynamickém a konkurenčním prostředí je schopnost rychle reagovat na změny a řídit jea nastavujeme opatření pro jejich minimalizaci. Balanced Scorecard (BSC) je moderní nástrojdosáhnout. V dynamickém a konkurenčním prostředí je schopnost rychle reagovat na změny a řídit jedopad a nastavujeme opatření pro jejich minimalizaci. Balanced Scorecard (BSC) je moderní nástroj ;
podle silných a slabých stránek i příležitostí na trhu. Tyto nástroje poskytují cenná data a vhledrizika, a jak se na ně připravit v rámci strategického řízení. Bostonská matice (BCG) je nástrojMarketingové analýzy a strategické nástroje jako PESTE analýza, Bostonská matice (BCG), Paretovopodnikání. Pomáhá firmám pochopit, jak vnější svět formuje příležitosti i rizika, a jak se na něpřipravit v rámci strategického řízení. Bostonská matice (BCG) je nástroj pro hodnocení portfolia produktů ;
nástrojem k objevování vnitřní motivace a nalezení udržitelné cesty k úspěchu. Koučink podle IkigaiIkigai vzniká silný nástroj pro osobní i profesní růst – propojuje vnitřní smysl se strategickýmplaceni a co má hodnotu pro ostatní. V podnikání i osobním rozvoji je Ikigai nástrojem k objevovánímožnosti a konkrétně naplánovat kroky k dosažení výsledku. V kombinaci s Ikigai vzniká silný nástroj pro ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu