, využívají nástroje jako CRM systémy, data-driven marketing, cílené kampaně nebo školení akvizičníchškolení akvizičních dovedností, mají výrazně vyšší úspěšnost v získávání a udržení zákazníků. Úspěšnáproto firmy musí být kreativní a systematické ve své akviziční strategii. Nestačí oslovit – je nutné, společné hledání řešení a neustálé zlepšování zákaznické zkušenosti. Firemní kultura, kterápropojeny s firemní strategií a hodnotami. Klíčová je jasná vize, jednotná prezentace značky ;
, predikce vývoje i optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dati optimalizaci firemních procesů. Pravděpodobnost a statistika: Rozhodování na základě dat ;
neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé stranyvyjednavač nikdy neargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání ;
. ChatGPT a další AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servisdalší AI chatboty se stávají užitečnými asistenty v oblastech jako je zákaznický servis, tvorba, tvorba obsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umíobsahu, obchodní komunikace, automatizace e-mailingu, interní komunikace nebo školení. Umí odpovídat na– pokročilý AI chatbot od společnosti OpenAI, který ve své nejnovější verzi ChatGPT-4 dokáže vést ;
vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem k výkonnosti – spokojení zaměstnanci jsouhodnotami, naplňuje svůj potenciál a má zdravé vztahy. Ve firemním prostředí je spokojenost klíčem kotázkou vzhledu – ve světě mezilidské komunikace a byznysu je silně spojena s vystupováním, sebejistotouznačky nebo firmy) vyzařují energii, která přitahuje – protože jsou autentičtí, silní ve svémlaskavost – přirozeně vzniká ochota oplácet. Tento princip platí ve vedení týmů, obchodních vztazích ;
firemním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovémfiremním prostředí se NLP využívá při práci s leadershipem, zvládáním stresu, koučinku, změnovém ;
rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení, koučinku, tréninku komunikačních technik nebodovednost, kterou je možné a nutné systematicky rozvíjet – například prostřednictvím prodejních školení ;
nákladů, budování rezerv, optimalizaci daní i sledování toků peněz (cash flow). Ve firmách se navícfiremním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic je klíčem k udržitelnému úspěchua naplňování osobního i firemního potenciálu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha(cash flow). Ve firmách se navíc přidává finanční analýza, predikce vývoje a rozhodování o, růst a rozvoj. Ať už v osobním nebo firemním životě, kvalitní strategie řízení financí a investic je ;
obchodu a následný servis. Klíčová je nejen samotná struktura procesu, ale i schopnost obchodníka, prezentaci hodnoty, řešení potřeb, nabídku řešení, až po samotné uzavření obchodu a následný servisPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkyPsychologie obchodu, obchodní akademie - školení pro obchodníky, obchodní proces a péče o zákazníkya přínosu. Obchodní akademie a specializovaná školení pro obchodníky jsou skvělou cestou, jak ;
ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s tzv. módy selhání (failure modes), tedy, zatímco Process FMEA (PFMEA) hodnotí rizika ve výrobním či provozním procesu. Metoda FMEA pracuje s ;
Engine Optimization), které určují, jak dobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávánídobře se webové stránky zobrazují ve výsledcích vyhledávání. SEO lze rozdělit na dvě hlavní oblasti: On ;
produktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémupromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale ve ;
), design a UX, strukturu kategorií a produktových stránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis istránek, způsoby platby a dopravy, zákaznický servis i právní aspekty provozu. Součástí ;
trhu, novými technologiemi i změnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningovézměnami v chování zákazníků. Školení, mentoring, koučink či e-learningové platformy jsou nedílnouFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchFiremní kultura, zaměstnanecké benefity, hodnocení a odměňování zaměstnanců, vzdělávání dospělýchkandidáty, ale především osobnosti, které zapadnou do firemní kultury, sdílí hodnoty organizace a mají ;
. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízení, controlling, práci s ukazateli rentabilityvědomého řízení na základě dat. Workshopy, školení a konzultace zaměřené na finanční řízenía náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měří, kolik procent z tržeb tvoří čistýfirma dokáže přeměnit své výnosy a náklady ve zisk. Rentabilita tržeb (ROS – Return on Sales) měří ;
– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestým prvkem je– zaměstnanci, obchodníci, zákaznický servis, kteří přímo ovlivňují vztah zákazníka k firmě. Šestýmfunkčního celku. Marketingové poradenství, školení a workshopy mohou firmám a manažerům pomoci porozumětfunkčního celku. Marketingové poradenství, školení a workshopy mohou firmám a manažerům pomocicílové skupiny. Marketing není o tom „být vidět za každou cenu“, ale o tom, být ve správný čas, na ;
výběr, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízenízdravé firemní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší, diagnostiku a rozvoj zaměstnanců i manažerů. Využívají se v personalistice a firemním řízení předevšímfiremní kultury. Investice do kvalitní diagnostiky a rozvoje se tak vrací nejen v podobě vyšší ;
– ať už jde o soft skills, marketing, leadership nebo specializované oborové znalosti. Online školeníznalosti. Online školení lze snadno škálovat, přizpůsobit konkrétní firmě nebo cílové skupině aa konkurenceschopní. Nabízejí prostor pro osobní i firemní růst, zefektivnění procesů i rozšířeníflexibilní, inovativní a konkurenceschopní. Nabízejí prostor pro osobní i firemní růst, zefektivnění ;
neobvyklým způsobem. Zpravidla se odehrává ve veřejném prostoru nebo online, využívá prvky překvapení, virality, humoru nebo emocí, a často se spoléhá na sdílení uživateli. Výhodou je nízký rozpočet vevytvořit silný dojem na cílovou skupinu neobvyklým způsobem. Zpravidla se odehrává ve veřejnémuživateli. Výhodou je nízký rozpočet ve srovnání s klasickými kampaněmi a vysoký zásah, pokud se ;
Techniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshopTechniky uzavírání obchodu, obchodní jednání, řízení a vedení obchodního týmu - firemní workshop. Firemní workshopy zaměřené na obchodní dovednosti, techniky uzavírání a vedení týmu mají obrovský přínosindividuálních silných stránek členů týmu a pravidelný koučink i zpětnou vazbu. Firemní workshopy zaměřené na ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu