specifický přístup – jiný jazyk, kanály, formy komunikace i nabídku produktů či služeb. Úspěšnýproduktů či služeb. Úspěšný targeting zvyšuje efektivitu kampaní, snižuje náklady a zároveň posiluje ;
Povinný audit, druhy auditu a význam - procesní audit, personální audit, účetní a finanční auditPovinný audit, druhy auditu a význam - procesní audit, personální audit, účetní a finanční audit Auditfinanční audit – ale stále více firem dobrovolně provádí i další typy auditů, jako jsou personální činejčastější patří: Účetní a finanční audit – ověřuje správnost účetnictví, výkazů, daňových dokladů aaudit povinný – zejména účetní a finanční audit – ale stále více firem dobrovolně provádí i další typy ;
prezentace firmy je dnes mnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí jemnohem víc než jen seznam služeb, obratů a referencí. V konkurenčním prostředí je klíčové zaujmout ;
jen ten, kdo dokáže dobře prezentovat produkt nebo službu, ale především ten, kdo chápe, co zákazníkproduktu nebo služby. Péče o zákazníka není posledním krokem obchodního cyklu, ale začátkem dlouhodobéhoprezentovat produkt nebo službu, ale především ten, kdo chápe, co zákazník skutečně potřebuje, co ho, sympatie, důvěra a autenticita dnes rozhodují stejně jako kvalita produktu nebo služby. Péče o ;
informací o produktu nebo službě, ale o hlubší porozumění zákazníkovi, jeho potřebám, motivacímkaždého obchodníka i firmy. Nejde jen o předání informací o produktu nebo službě, ale o hlubší ;
tvoří základní pilíře finanční svobody a stability, ať už se jedná o jednotlivce, podnikatele nebose omezujících přesvědčení (např. „peníze kazí charakter“), osvojit si finanční gramotnost apřidává finanční analýza, predikce vývoje a rozhodování o investicích. Včasné a správné rozhodnutí můžeodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmy. Návratnost investice (ROI) je kritériem, které by mělo provázet každé finanční rozhodnutí. Nejde jen o ;
Influencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebInfluencer, influencer marketing, popularita, vliv, Influencerství a propagace produktu a služebpřátele, jejichž názor má váhu. Pokud takový člověk doporučí produkt nebo službu, má to mnohdy větší. Pokud takový člověk doporučí produkt nebo službu, má to mnohdy větší účinek než klasická reklama ;
průzkumů trhu, zákaznické chování nebo finanční ukazatele. Statistická analýza pomáhá rozpoznat vzorce, zákaznické chování nebo finanční ukazatele. Statistická analýza pomáhá rozpoznat vzorce, anomálie i ;
. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje důsledné plánovánístability na trhu. Nejde pouze o prodej produktů či služeb, ale o strategický proces, který vyžaduje ;
této metody je odhalit potenciální selhání procesů, výrobků nebo služeb a předem nastavit, výrobků nebo služeb a předem nastavit preventivní opatření, která rizika sníží nebo zcela eliminují ;
efektivní a přirozená. Součástí našich služeb je i vedení seminářů, workshopů a individuálních konzultacípřizpůsobit komunikaci tak, aby byla efektivní a přirozená. Součástí našich služeb je i vedení ;
chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří chtějí udělat změnu, nastavit nové návykyblokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečně chceme. Naše služby jsou zaměřené na jednotlivce, kteří ;
, stanovených cílech a konkrétním produktu nebo službě. Kvalitní online strategie není jen kreativní, konkurenčním prostředí, stanovených cílech a konkrétním produktu nebo službě. Kvalitní online strategie není ;
proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzicképrvkem je proces – tedy způsob, jakým firma poskytuje službu nebo dodává produkt. Sedmým „P“ je fyzické ;
produktu nebo službě, ale ve schopnosti efektivně propojit všechny klíčové prvky do udržitelného systémuslužeb. Důležité je, aby cíle byly realistické, konkrétní a sladěné s dlouhodobou strategií firmy. Jenpromyšlenou spolupráci s partnery. Obchodní úspěch dnes nespočívá jen v produktu nebo službě, ale veobratu, vstup na nový trh, navázání nových partnerství nebo expanze služeb. Důležité je, aby cíle ;
základní nástroje motivace a udržení zaměstnanců. Vedle mzdy je stále důležitější nabídka nefinančníchudržení zaměstnanců. Vedle mzdy je stále důležitější nabídka nefinančních výhod – flexibilní pracovní ;
influencer je ten, kdo nejen propaguje produkty a služby, ale především inspiruje, motivuje a vytvářípropaguje produkty a služby, ale především inspiruje, motivuje a vytváří přidanou hodnotu pro své ;
Hojnost, bohatství, blahobyt, svoboda - cesta k finanční nezávislosti a naplněnému životu. Hojnost, bohatství, blahobyt, svoboda - cesta k finanční nezávislosti a naplněnému životu. Hojnost, bohatství, blahobyt, svoboda a finanční strategie představují klíčové prvky, které nám otevírají cestu kfinanční nezávislosti a naplněnému radostnému životu. Tyto pojmy nejsou pouze o materiálních hodnotáchrozmyslem a vytvářet stabilní finanční rezervy. Blahobyt pak přináší pocit bezpečí a spokojenosti, kdy ;
rezervy. Základem je osobní finanční strategie, která zohledňuje nejen aktuální potřeby, ale idlouhodobé cíle. Patří sem finanční plánování, sestavení rozpočtu, řízení výdajů, hledání možností zvýšenípodnikavému přístupu naučí vydělávat více – ať už jako zaměstnanci, podnikatelé nebo investoři. Finančníse peníze mocným nástrojem pro svobodný a naplněný život. V rámci našeho finančního a podnikatelskéhopraktickou pomoc při tvorbě osobního finančního plánu, rozpočtu a mindsetu hojnosti. Pomáháme lidem i ;
Finanční řízení a controling, finanční plán a cash flow, finanční analýza a strategie - bohatstvíFinanční řízení a controling, finanční plán a cash flow, finanční analýza a strategie - bohatstvíFinanční řízení a controlling jsou základními nástroji pro zdravé fungování a dlouhodobou prosperitufirmy. Pomáháme podnikatelům a firmám nastavit přehledné a účinné finanční řízení, které zahrnujetvorbu finančního plánu, řízení cash flow, rozpočtování a pravidelné vyhodnocování pomocí controllingu ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu