tím zvyšuje zapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanecháprezentace firmy spojuje fakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to děláme, pro koho to má smysl a jaký přínos to má pro svět kolem nás. To vše podané formou, která působízapamatovatelnost i důvěryhodnost značky. Lidé si pamatují to, co v nich něco zanechá, co se jich dotkne, afakta, hodnoty i emoce. Nestačí říkat, co děláme – je třeba ukázat proč to děláme, pro koho to má smysl ;
pomáhá HR i managementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí na, rozvojové oblasti a potenciál každého účastníka. Díky tomu lze efektivně nastavit individuální rozvojovýzměny, zvyšovat motivaci zaměstnanců a snižovat fluktuaci. Kromě toho zajišťují spravedlivý a. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Assessment centrum (ACmanagementu činit informovaná rozhodnutí. Development centrum se naproti tomu soustředí na rozvoj ;
úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Business management, business ;
strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Guerilla marketing, model AIDA, model DAGMAR a Porterův ;
jen ten, kdo dokáže dobře prezentovat produkt nebo službu, ale především ten, kdo chápe, co zákazníknení jen o získávání nových klientů, ale také o udržení těch stávajících – právě zde se častovztahu. Profesionální přístup po uzavření obchodu často rozhoduje o tom, zda se zákazník vrátí, zda. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Psychologie obchodu hrajenejvětších konkurenčních výhod v oblasti obchodu. Úspěšný obchodník není jen ten, kdo dokáže dobře ;
to a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své vlastní BATNA inež jednání vedené snahou „vyhrát za každou cenu“. Vyjednávání tedy není boj, ale dialog. Není to hra(Best Alternative to a Negotiated Agreement) – tedy nejlepší možná alternativa k dohodě. Znalost své. Není to hra o nulovém součtu, ale prostor pro tvorbu hodnoty, důvěry a růstu. Kombinace silnéneargumentuje pro sebe, ale pro partnera – tedy ve stylu: co z toho bude mít on. Vnímání druhé strany ;
konzistentním přístupem. Důležitou součástí psychologie prodeje jsou i promyšlené prodejní argumenty. Tystrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Psychologie prodeje je klíčovým prvkem úspěchuprodeje jsou i promyšlené prodejní argumenty. Ty musí být přesvědčivé, konkrétní, a hlavně zaměřené ;
budování vztahu, hodnoty a důvěry. A to vyžaduje nejen obchodní dovednosti, ale také emočnídůvěry. A to vyžaduje nejen obchodní dovednosti, ale také emoční inteligenci, empatii a schopnostvytvářet win-win řešení. Úspěšné uzavření obchodu vychází z celkové kvality obchodního jednání. Tauzavření. Efektivní obchodník ví, že úspěšné obchodování není jen o tom „umět prodat“, ale o systematickémúspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Techniky uzavírání obchodu ;
, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a komunikujeme. Přitažliví lidé (a stejně taki v marketingu. Lidé rádi spolupracují s těmi, kteří dávají bez očekávání, ale s jasným záměrem, vědomá práce s reciprocitou a schopnost vyzařovat charisma a autenticitu mohou být tím, co rozhodujePraha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Přitažlivost, reciprocita, princip reciprocity, charakter asilně spojena s vystupováním, sebejistotou, hodnotami, které vyzařujeme, a tím, jak nasloucháme a ;
osobního či firemního přístupu. Svědomí je vnitřní hlas, který nám říká, co je správné a co ne. Je to. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. Business úspěch Business strategie Prahaje správné a co ne. Je to morální radar, který se ozývá, když máme jednat v souladu s našimiKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Etika, profesní etika, morálka, hodnoty, lidské hodnoty, osobnípostoje a vnitřního kompasu. A ten začíná právě u etiky, morálky, hodnot a svědomí. ;
vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen pro jednotlivce, ale i pro manažery firem“), osvojit si finanční gramotnost a vytvořit si systém pro jejich efektivní správu. To platí nejen proodlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří spoléhají pouze na krátkodobé příjmya naplňování osobního i firemního potenciálu. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Prahanávratnosti. Schopnost strategicky investovat odlišuje finančně gramotné jedince a firmy od těch, kteří ;
Influenceři se stali nedílnou součástí digitálního marketingu a moderní komunikace značek. Už to nejsoupřátele, jejichž názor má váhu. Pokud takový člověk doporučí produkt nebo službu, má to mnohdy většízákazníkem. Tím aktivují princip sociálního důkazu – pokud něco funguje ostatním, bude to fungovat i mněnákupu, budování důvěry a dlouhodobé vztahy – to jsou hlavní přínosy spolupráce s influencery. Dnešní zákazník očekává autenticitu, osobní přístup a reálnou hodnotu. A právě to influenceři díky své ;
školních lavic nebo akademických učebnic. Jsou to zásadní pilíře moderního rozhodování, řízení anebo akademických učebnic. Jsou to zásadní pilíře moderního rozhodování, řízení a strategickéhotou nejvýhodnější. Například v personalistice může kombinatorika pomoci určit optimální složení týmu. V logistice umožní zjistit, kolik variant rozvozu je reálných a jak je mezi nimi najít tunejistých časech. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole ;
cílit, efektivněji komunikovat a zvyšovat zisky. B2B (Business to Business) marketing je orientovanýkomplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé zákazníky a je vícepraktickými dovednostmi a konkrétními výsledky. Marketing dnes není jen reklama. Je to systematická práce spomáhá firmám lépe cílit, efektivněji komunikovat a zvyšovat zisky. B2B (Business to Business, dlouhodobé vztahy a komplexní řešení. B2C (Business to Consumer) marketing naopak cílí na jednotlivé ;
firmy na trhu a její udržitelný růst. Business úspěch Business strategie Praha Karlín Praha 8 Brno ;
se určují priority nápravných opatření. Čím vyšší RPN, tím vyšší riziko a potřeba okamžitého zásahustrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole FMEA (Failure Mode and Effects Analysis) je systematická, tím vyšší riziko a potřeba okamžitého zásahu. FMEA není jednorázový proces, ale dynamický nástroj ;
-Based Brand Equity) se zaměřuje na to, jak zákazníci vnímají značku – od základní znalosti přes asociacemodely zaměřené na brand equity. Model CBBE (Customer-Based Brand Equity) se zaměřuje na to, jakstrategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Produktová strategie představuje jeden ze základních ;
. Klientům pomáháme porozumět sobě samým, ale také kolegům, partnerům a spolupracovníkům. To vede nejen kje to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozice, nastavování způsobu komunikace a řešenía spolupracovníkům. To vede nejen k lepší spolupráci, ale také k většímu respektu k rozdílům avětší autenticitu v jednání. Pro manažery je to cenný nástroj při řízení týmů, výběru lidí na pozicesystém vychází z Jungovy teorie psychologických typů a pomáhá porozumět tomu, jak lidé vnímají svět a ;
důvěryhodnosti. K tomu slouží i důraz na bezpečnost (certifikáty SSL, zabezpečené platby), kvalitníBusiness strategie Praha Karlín Praha 8 Brno Královo Pole Elektronický obchod, známý také jako e-commerce, responzivním designu (funkčním i na mobilních zařízeních) a důvěryhodnosti. K tomu slouží i důraz na ;
sobě samému – o tom, co nás žene vpřed, co nás blokuje, jaké máme vnitřní zdroje a co skutečněpostupně proměnit v podporující rituály. Klíčová je pro nás práce s hodnotami – bez jasného pochopení tohošťastněji, jsme tu jako profesionální opora. Pomůžeme vám vytvořit vlastní životní mapu bohatství. Společně objevíme cestu, která vás bude naplňovat – každý den. Business úspěch Business strategie PrahaKarlín Praha 8 Brno Královo Pole Jsme průvodci osobního růstu a změny, kteří přinášejí životní ;
Chcete přidat firmu do katalogu? Volejte 771 270 421 nebo stiskněte tlačítko Přidat firmuPřihlásit se a přidat firmu